AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Ja, overskriften sier vel sitt. Når skal jeg begynne med å lære barnet å tørke ordentlig selv? Han tørker seg når han har tisset, men han roper når han har bæsjet og da må man tørke. Han er snart fire år og vært bleiefri dag og natt siden før han var to og et halvt Anonymkode: 49478...684
Ulrikke Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Mange har rett og slett ikke lange nok armer før året før de begynner på skolen. Det går på anatomi, rett og slett. Innen han begynner på skolen må han kunne det uansett. Er han i stand til å rekke rundt nå ville jeg jo bedt ham prøve og så sjekket etterpå om det var bra nok. Når han ikke rundt, må du nesten vente litt
Salvie Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg tenker at det er lurt å starte året før de skal begynne på skolen værtfall så det sitter skikkelig til den tid.
Hactar Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Ville bare begynt å trene med en gang. Om han kvier seg, kan dere begynne med at du tørker først, og så etter hvert kan dere bytte slik at du tar en kontrolltørk til slutt. Livet blir litt lettere for ham om han kan tørke seg selv ved skolestart. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Barnet mitt sluttet med bleie som 1,5-åring, og har tørket selv ved tiss siden 2,5. Begynte å tørke seg ved bæsj selv da hn var ca 4,5. Anonymkode: c3986...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå