Gå til innhold

Fantasi om å bruke bleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hatt den fantasien om å bruke bleie?

Tanken har streifet meg flere ganger at det hadde vært interessant å testet ut den fantasien en gang.

Men værtmest fint om det var med noen andre, f.eks. Samboeren min tok den på meg etc.

Sikkert en sær fantasi, men kan jo ikke alltid styre de.

Anonymkode: 8e47e...994

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg blir det så sært at jeg hadde mistet tenninga på samboer for evig og alltid hvis han i det hele tatt hadde nevnt noe så ekkelt. Vet jeg er utrolig politisk ukorrekt for i våre dager skal vi visst akseptere all slags rare fetisjer men dette er bare creepy.

Anonymkode: 8e6cf...952

• Liker 16
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen hatt den fantasien om å bruke bleie?

Tanken har streifet meg flere ganger at det hadde vært interessant å testet ut den fantasien en gang.

Men værtmest fint om det var med noen andre, f.eks. Samboeren min tok den på meg etc.

Sikkert en sær fantasi, men kan jo ikke alltid styre de.

Enig! Tenner på det samme. 

Anonymkode: 5f336...dcf

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg blir det så sært at jeg hadde mistet tenninga på samboer for evig og alltid hvis han i det hele tatt hadde nevnt noe så ekkelt. Vet jeg er utrolig politisk ukorrekt for i våre dager skal vi visst akseptere all slags rare fetisjer men dette er bare creepy.

Anonymkode: 8e6cf...952

Hvorfor er det creepy? Man tenner da ikke på babyer eller er pedofile. Kanskje er det bare et utrykk for at man har hatt en vanskelig barndom og ønsker å føle seg trygg og ivaretatt?

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er uvanlig fantasi å ha.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det creepy? Man tenner da ikke på babyer eller er pedofile. Kanskje er det bare et utrykk for at man har hatt en vanskelig barndom og ønsker å føle seg trygg og ivaretatt?

Jeg har ikke hatt det trygt i barndommen og ikke blitt ivaretatt. Men kunne aldri aldri tent på å bruke bleie. Mye sykt man kan tenne på altså, men bleie.... æsj. 

Anonymkode: 26d16...5f0

• Liker 5
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har en seksuell kobling mot en utrygg barndom, så er det kanskje noe som burde utredes, ikke utleves. Da har du en feilassosiasjon som har samme opprinnelse som pedofili. Ingen sammenligning for øvrig, men det er samme mekanisme som gir ulike utslag.

• Liker 8
Skrevet
54 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvis du har en seksuell kobling mot en utrygg barndom, så er det kanskje noe som burde utredes, ikke utleves. Da har du en feilassosiasjon som har samme opprinnelse som pedofili. Ingen sammenligning for øvrig, men det er samme mekanisme som gir ulike utslag.

Enig... mange barne voldtekts offere blir ofte veldig sexuelle i en tidlig alder... dette med bleie kan jo da kobles tilbake til underbevisstheten at man f.eks har opplevd overgrep i bleiestadiet. Det er ikke normalt å tenne på å bli tilfredsstilt med bleie på eller andre baby artikler. Å late som at man er en baby som har sex... Det er bare ikke bra. 

• Liker 4
Skrevet

Av naturlige grunner finnes det ikke konkrete tall eller statistikk, men denne fetisjen/fantasien deler du med millioner av folk verden rundt TS. På en så spesiell ting vil det alltid være fordommer der ute, ref svarene hittil i tråden. Selv ser jeg ingen grunn til å gå i diskusjon om det er creepy eller ikke, kan ikke folk bare kose seg med sitt? :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er TS og ser at innlegger ble flyttet til seksualitet.

Jeg kunne skrevet det at dette er ikke noe jeg tenner på. Fantasien om å bruke bleie er ikke noe jeg tenner på overhodet.

Det er bare at ønsker å føle meg trygg og få omsorg fra en annen person.

Ja, jeg har hatt en tøff barndom og jeg tror det har mye med det å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

TS her igjen. Jeg er helt enig med flere over her at jeg syns det  er ekkelt at noen blir kåteog har sex med bleie på. Tenker deg samme, at man har sex med en baby.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig... mange barne voldtekts offere blir ofte veldig sexuelle i en tidlig alder... dette med bleie kan jo da kobles tilbake til underbevisstheten at man f.eks har opplevd overgrep i bleiestadiet. Det er ikke normalt å tenne på å bli tilfredsstilt med bleie på eller andre baby artikler. Å late som at man er en baby som har sex... Det er bare ikke bra. 

Hva faen er det du babler om? 

Mennesker kan grunnet utrygg barndom få utvikligsarrester. F.eks stopper utviklingen på emosjonell nærhet og trygghet. Når man jobber med dette i voksen alder vil man i tillegg ha et utviklingsløp på seksualitet. Dette hadde man ikke som lite barn men man har det som voksen og det er da ikke uvanlig at når man då opplever nærhet og trygghet med en partner som voksen så er seksualitet i bildet. Men når man nettopp har en utviklingsarrest fra tidlig barneår er det kun disse referansene til foreldre og små barn man har. 

Jeg f.eks opplevde at jeg på en måte så på kjæresten min som en pappa, jeg ble redd og trodde noe var alvorlig galt med meg, at jeg kanskje var pedofil siden det tente meg mest at han behandlet meg som et barn, og at hva om jeg egentlig ville ha sex med min egen far!?! Sånn er det jo ikke, og etter en prat med psykologen fant jeg en logisk forklaring. Det jeg opplevde med kjæresten min var trygghet for første gang, min eneste minne om det var fra barndommen og jeg hadde et stort gap i utviklingen der seksualiteten min i mellomtiden hadde kommet til. Nærhet til en kjæreste er vanlig at tenner, men jeg hadde jo ingen andre referanser til nærhet enn fra da jeg var barn, ergo følte jeg meg som et lite barn som måtte bli passet på.

Anonymkode: 8aa67...7d5

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner til en mann som gjør dette. Hvorfor man gjør dette er veldig individuelt! Denne mannen tok opp dette i terapi, og selv om kona ikke var komfortabel med det kom det på bordet og de snakker om det. Prøver og leve det ut 

For HANS del handlet det om udekkede behov i barndommen, som å bli sett og bli ivaretatt. Ingen overgrep inne i bildet.

• Liker 1
Skrevet

ABDL scandinavia har eget forum, med mange som har denne fetishen 😃

Det er også en del av de som ha denne fetishen på fetlife.com.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen er det du babler om? 

Mennesker kan grunnet utrygg barndom få utvikligsarrester. F.eks stopper utviklingen på emosjonell nærhet og trygghet. Når man jobber med dette i voksen alder vil man i tillegg ha et utviklingsløp på seksualitet. Dette hadde man ikke som lite barn men man har det som voksen og det er da ikke uvanlig at når man då opplever nærhet og trygghet med en partner som voksen så er seksualitet i bildet. Men når man nettopp har en utviklingsarrest fra tidlig barneår er det kun disse referansene til foreldre og små barn man har. 

Jeg f.eks opplevde at jeg på en måte så på kjæresten min som en pappa, jeg ble redd og trodde noe var alvorlig galt med meg, at jeg kanskje var pedofil siden det tente meg mest at han behandlet meg som et barn, og at hva om jeg egentlig ville ha sex med min egen far!?! Sånn er det jo ikke, og etter en prat med psykologen fant jeg en logisk forklaring. Det jeg opplevde med kjæresten min var trygghet for første gang, min eneste minne om det var fra barndommen og jeg hadde et stort gap i utviklingen der seksualiteten min i mellomtiden hadde kommet til. Nærhet til en kjæreste er vanlig at tenner, men jeg hadde jo ingen andre referanser til nærhet enn fra da jeg var barn, ergo følte jeg meg som et lite barn som måtte bli passet på.

Det jeg babler om er ikke det å anse kjæresten sin som en farsfigur som du babler om, men at det er høyst uvanlig å bli kåt av å leke en baby som har sex. Da kan det tenkes at noe Kan ha en kobling til underbevisstheten, at man har blitt tatt på osv som barn, og jo babyer har de ergogene sonene akkurat som oss voksne, de bare vet ikke helt hva det er enda. Så hvis man har opplevd en slik stimulering som baby så (noe man selvfølgelig ikke husker) så blir det gjemt i underbevisstheten. Defor kan det hende at hjernen tenner på dette ubevisst fordi man har opplevd en stimulering i den situasjonen før. Dette er bare min tolkning fordi jeg kan ikke skjønne noe annet, det er helt sykt å tenne på at man selv er en liten baby. Det kan ikke ha noe med å gjøre at man ikke har blitt ivaretatt som barn, det har ingenting med sex å gjøre. Jeg selv har opplevd omsorgssvikt fra A-Å i aller høyeste grad, men kunne aldri tatt på meg en bleie å blitt KÅT av det. 

Jeg kan forstå den greia med at man liker å bli ivaretatt som en barn, men ikke i en sexuell setting, det har heller ingenting med ivaretakelse av barn å gjøre! 

Nå var det nettopp dette TS mente, at hun liker å bli ivaretatt som et barn, men ikke i en seriell setting og ikke at hun blir kåt av det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest en del om temaet og det er noen (mange) misforståelser ute og går, inkludert her i tråden. 

Denne fetisjen deles opp i to deler; AB (adult baby) og DL (diaper lover)

Etter hva jeg har skjønt er det veldig få som ønsker/tenner på å leke baby. Dvs de med AB-interesse er stort sett ikke-seksuelt. Ting nevnt i tråden her som barndom, omsorg, farsfigur etc. er typiske «årsaker» går igjen.

En DL derimot blir kåt av bleier. På samme måte som andre fetisjister blir kåte av latex, høye hæler, skinnbukser og andre objekter. En DL har som oftest ingen trang til å leke liten, det er plagget (all den tid en bleie kan kalles et plagg) i seg selv som tenner h*n. Noen bruker bleiene også til å gå på do i, men slettes ikke alle.

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg babler om er ikke det å anse kjæresten sin som en farsfigur som du babler om, men at det er høyst uvanlig å bli kåt av å leke en baby som har sex. Da kan det tenkes at noe Kan ha en kobling til underbevisstheten, at man har blitt tatt på osv som barn, og jo babyer har de ergogene sonene akkurat som oss voksne, de bare vet ikke helt hva det er enda. Så hvis man har opplevd en slik stimulering som baby så (noe man selvfølgelig ikke husker) så blir det gjemt i underbevisstheten. Defor kan det hende at hjernen tenner på dette ubevisst fordi man har opplevd en stimulering i den situasjonen før. Dette er bare min tolkning fordi jeg kan ikke skjønne noe annet, det er helt sykt å tenne på at man selv er en liten baby. Det kan ikke ha noe med å gjøre at man ikke har blitt ivaretatt som barn, det har ingenting med sex å gjøre. Jeg selv har opplevd omsorgssvikt fra A-Å i aller høyeste grad, men kunne aldri tatt på meg en bleie å blitt KÅT av det. 

Jeg kan forstå den greia med at man liker å bli ivaretatt som en barn, men ikke i en sexuell setting, det har heller ingenting med ivaretakelse av barn å gjøre! 

Nå var det nettopp dette TS mente, at hun liker å bli ivaretatt som et barn, men ikke i en seriell setting og ikke at hun blir kåt av det. 

Herregud, du leste ikke det jeg skrev.

Jeg tenner på å bli ivaretatt som en baby. Når jeg kjenner nærhet og trygghet til min kjæreste starter utviklingen av denne delen av meg som kom i arrest da jeg var et lite barn. Jeg verken barberer meg på tissen eller noe annet, jeg har fullvokste bryster og er og ser ut som et voksent menneske på alle måter, det handler overhodet ikke om seksualisering av ekte babyer, men at jeg FØLER meg som et barn, og vil sitte i fanget og samtidig opplever en seksuell tenning er psykologisk forklarlig. Helt uten at det handler om at man er pedofil. I mitt tilfelle handler det om nettopp utviklingsarrest i barndommen. 

Nei, det er ikke seksuelt å ivareta et lite barn. Men nærhet mellom to voksne mennesker som er kjærester er ofte seksuelt, at den nærheten også kommer med at jeg føler meg som et lite barn betyr at seksualitet og å føle meg som et lite barn blir kombinert. Nå leser jeg selvsagt at TS ikke opplever det sånn, men for de av oss som gjør det betyr det ikke at vi er umoralske eller farlige for barn. 

• Liker 3
Gjest ewzp0xo3hlgove
Skrevet
17 timer siden, Horten Market skrev:

Hvordan vet du dette?

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du dette?

Skrevet
44 minutter siden, ewzp0xo3hlgove skrev:

Hvordan vet du dette?

Hvordan vet du dette?

Har jeg sagt at jeg vet ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...