Gjest Gjestebud Skrevet 22. mars 2005 #21 Del Skrevet 22. mars 2005 Her var det mye flott! Likte spesielt godt Dame med kaffe. Synd at den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 23. mars 2005 Her var det mye flott! Likte spesielt godt Dame med kaffe. Synd at den er solgt. Kult at du likte Dame med kaffe. Det er faktisk et bilde jeg skulle likt og hatt på veggen selv. Takk !:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. mars 2005 #23 Del Skrevet 23. mars 2005 Har sendt deg pm. og jeg er interesert i hva bildene koster. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 23. mars 2005 og jeg er interesert i hva bildene koster. klem Se pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #25 Del Skrevet 24. mars 2005 Flotte bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. mars 2005 #26 Del Skrevet 24. mars 2005 mange utrolig flotte bilder! Interrisert i pris jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. mars 2005 #27 Del Skrevet 24. mars 2005 OJ, det var det myyye fint. Send pm til meg også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 24. mars 2005 Takk for skryt! Det gir masse ny inspirasjon! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 20. mai 2005 For de som måtte være interesserte, jeg har lagt ut mange nye bilder på hjemmesiden min! Ny webadresse har jeg også fått. :blunke: Klikk på linken under for å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 20. mai 2005 #30 Del Skrevet 20. mai 2005 Det lønner seg sikkert også å legge til prisen på maleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 21. mai 2005 Det lønner seg sikkert også å legge til prisen på maleriet. Jeg er først og fremst interessert i å vise de fram, og tenker ut at de som er interesserte i å vite mer tar kontakt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå