AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hei! Jeg har fått et nytt vikariat som lærer i barneskolen. På min kontrakt er det 38t i uka. Stemmer det? Har alltid hørt lærere jobber 43,5t i uka? Er også kontaktlærer. Er ikke ny i «faget», men ny i denne kommunen. Anonymkode: ebf51...dea
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Er de 38t bundet til skolen, eller er det inkl ubunden tid? Anonymkode: bdcc8...8c7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de 38t bundet til skolen, eller er det inkl ubunden tid? Anonymkode: bdcc8...8c7 Inkl ubunden tid. Altså, jeg får betalt for 38t i uka. Anonymkode: ebf51...dea
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inkl ubunden tid. Altså, jeg får betalt for 38t i uka. Anonymkode: ebf51...dea Man får betalt for vanlig arbeidsuke gjennom hele året, selv om læreres arbeidsuke er på 43,5 timer. Vi får jo betalt selv om vi har avspasseringsuker. Kontaktlærertillegg kommer i tillegg til vanlig lønn, men blir spredt gjennom hele året. Anonymkode: f1dd5...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå