Gå til innhold

Å ha sex med kort penis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en mann med en kort penis på fredag. Vil anslå at den var 7 cm. 

Han merket ikke om den var inne meg eller ikke, og siden ingen av oss er undervektige, så slet han med å "jokke". Har aldri vært borti noe slikt, og tenker at det må være utrolig frustrerende å måtte ta så mye hensyn til lengde. Er vant til mye større peniser, og det må være deilig å kunne trekke den et stykke ut før man kjører den inn igjen. Men mannen var kreativ, og jeg likte sexen, da han hadde fokus på min nytelse. 

Men menn - hvordan er det å ha sex med kort penis? 

Anonymkode: f825b...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg har hatt problem med er en som var på størrelse med en kulepenn, føltes hvertfall som den var så tynn.

Har hatt sex med en med kanskje 10cm, så det er jo litt mer.... Men absolutt tykk nok, en av de bedre jeg har hatt sex med, ingen av oss slanke, men han har bare litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo blitt vant til å bruke min lille, så det er jo ikke noe jeg tenker noe over. Jeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg skjønner jo at det har vært uvant for en del av partnerne mine. Det har allikevel blitt bra med de aller fleste. Jeg har alltid merket om jeg er inne eller ikke. Det er noe spesielt med den plaskvåte følelsen rundt, selv om friksjonen er noe fraværende. Men jeg har fått spørsmål fra partner om den var inne en gang. Hun var romslig og jeg liten. Dårlig match. Men vi hadde mye moro uansett.

Det er jo noen stillinger jeg bare kan glemme, men jeg har lært meg hva som fungerer for meg. Selv om mye også avhenger av partner. Det er tross alt to størrelser som skal møtes. Men viktigst av alt er holdningen hennes. Er hun i utgangspunktet skuffet, skal det noe til før hun blir fornøyd uansett. Er hun derimot aktiv, positiv og leken, er det en stor sjanse for at det blir vellykket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, *Mocca* skrev:

Eneste jeg har hatt problem med er en som var på størrelse med en kulepenn, føltes hvertfall som den var så tynn.

Har hatt sex med en med kanskje 10cm, så det er jo litt mer.... Men absolutt tykk nok, en av de bedre jeg har hatt sex med, ingen av oss slanke, men han har bare litt for mye.

Samme her. Var egentlig utrolig forelsket (og ung), men da det viste seg at den var overraskende tynn så ble det helt uaktuelt. 

Anonymkode: 425e3...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men menn - hvordan er det å ha sex med kort penis? 

Aner ikke. Jeg har heldigivs svær penis. For meg er livet en dans på roser. Hvordan livet er for handikappede kan jeg aldri klare å sette meg inn i, men de har min sympati. Det viktigste er at de setter seg realistiske mål i livet. Det er ikke alt normale folk gjør som de kan gjøre, og noen ganger må de bare akseptere det.

Anonymkode: cc483...259

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen som du TS beskriver har 7 cm penis har sin opplevelse, så er det jo noen andre som har tilsvarende motsatt størrelse, og med det, en annen opplevelse. Vi som er der møter de fordeler og ulemper som følger med det vi har fått utlevert. Så alt i alt så gjelder det å se at ting fungerer på tross av. Man finner sin match bare en leter lenge nok. Naturen er grei på den måten. Heldigvis.

Anonymkode: 0cbef...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2018 den 20.38, Sphere skrev:

Jeg har jo blitt vant til å bruke min lille, så det er jo ikke noe jeg tenker noe over. Jeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg skjønner jo at det har vært uvant for en del av partnerne mine. Det har allikevel blitt bra med de aller fleste. Jeg har alltid merket om jeg er inne eller ikke. Det er noe spesielt med den plaskvåte følelsen rundt, selv om friksjonen er noe fraværende. Men jeg har fått spørsmål fra partner om den var inne en gang. Hun var romslig og jeg liten. Dårlig match. Men vi hadde mye moro uansett.

Det er jo noen stillinger jeg bare kan glemme, men jeg har lært meg hva som fungerer for meg. Selv om mye også avhenger av partner. Det er tross alt to størrelser som skal møtes. Men viktigst av alt er holdningen hennes. Er hun i utgangspunktet skuffet, skal det noe til før hun blir fornøyd uansett. Er hun derimot aktiv, positiv og leken, er det en stor sjanse for at det blir vellykket. 

Hvilke stillinger er det du ikke fungerer i? 

Anonymkode: 06048...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det må ha vært.... ja... helt surrealistisk og merkelig?! Jeg syntes de på 12 og 14 cm er korte jeg! (Men 20 er for lang igjen så det går en hårfin grense der 😛 ) og tror det med at de sier det er gjennomsnittet bare er tull for det er bare  2 av rundt 30-40 stk jeg har hatt sex med som har hatt så kort som 12-14. Shit, vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde møtt en med 7 cm!!!! Det hadde hvertfall ikke gått for meg, er jo like liten som en pommes fritt 

Anonymkode: 55021...4e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke stillinger er det du ikke fungerer i? 

Anonymkode: 06048...748

Mye kommer selvsagt an på partner også. Jeg har ingenting imot en ganske så stor rumpe, men det gir jo igjen utfordringer i stillinger bakfra. I skjeen feks må hun da ofte bøye seg fremover, og stillingen blir ikke like intim som det man kanskje ønsker. Samme med stående. Der gjør også vinkel og bøy det også mer utfordrende. Reverse Cowgirl om hun lener seg bakover er heller ikke enkelt. Det å sitte rett opp og ned i sofaen gir heller ikke så mye rom til bevegelse, men dersom jeg legger meg litt bakover, blir det med ett mye enklere. Ellers er puter en god venn. 

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Det må ha vært.... ja... helt surrealistisk og merkelig?! Jeg syntes de på 12 og 14 cm er korte jeg! (Men 20 er for lang igjen så det går en hårfin grense der 😛 ) og tror det med at de sier det er gjennomsnittet bare er tull for det er bare  2 av rundt 30-40 stk jeg har hatt sex med som har hatt så kort som 12-14. Shit, vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde møtt en med 7 cm!!!! Det hadde hvertfall ikke gått for meg, er jo like liten som en pommes fritt 

Vitenskapen trumfer selvsagt egenopplevelser. Dessuten vet jeg veldig godt hvor gode mange kvinner er på øyemål...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine beste opplevelser i senga var med en liten penis. normal tykkelse vil jeg nok si. Traff g-punktet og det var nok for min del. Men så er jeg en av de som får orgasme av kun penetrering. 

Anonymkode: 933dd...623

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Vitenskapen trumfer selvsagt egenopplevelser. Dessuten vet jeg veldig godt hvor gode mange kvinner er på øyemål...

Det gjør den virkelige ikke, vi vet hvor vanlig det er at forskning er kjøpt og betalt. Ingen menn jeg kjenner har blitt målt i disse undersøkelsene, har noen du kjenner? Noen de du kjenner som kjenner noen? Neeeei, så disse "statestikkene" er jo bare bull! Gøy at du undertrykker kvinner da, øyemål er ganske lett når man har hånd og fingrene som målemiddel og kan måle de punktene etterpå ;) Sitter med en saltbøsse og linjal foran meg as we speak, hadde saltbøssa vært en penis hadde den vært mini i penisverden av alle jeg har sett, og nå når jeg måler den så er den 12,5cm. Tar jeg runkegrep på den dekker hånda mi over halve, og det ser ganske stusselig ut forhold til de som er hvertfall 1/3 lenger (gjennomsnittet etter min erfaring er mye større enn 12,5 cm) :):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør den virkelige ikke, vi vet hvor vanlig det er at forskning er kjøpt og betalt. Ingen menn jeg kjenner har blitt målt i disse undersøkelsene, har noen du kjenner? Noen de du kjenner som kjenner noen? Neeeei, så disse "statestikkene" er jo bare bull! Gøy at du undertrykker kvinner da, øyemål er ganske lett når man har hånd og fingrene som målemiddel og kan måle de punktene etterpå ;) Sitter med en saltbøsse og linjal foran meg as we speak, hadde saltbøssa vært en penis hadde den vært mini i penisverden av alle jeg har sett, og nå når jeg måler den så er den 12,5cm. Tar jeg runkegrep på den dekker hånda mi over halve, og det ser ganske stusselig ut forhold til de som er hvertfall 1/3 lenger (gjennomsnittet etter min erfaring er mye større enn 12,5 cm) :):(

Jo, det vet man. Det er en grunn til at alle seriøse undersøkelser nå er målt manuelt. Grunnen til at disse avviker fra selvrapportering, er at mannfolk ofte skrur på seg litt ekstra. Det er vel to slike manuelt målte undersøkelser som har blitt utført her i Norge. De har gitt 14,34 cm og 14,7 cm som resultat. 

Undertrykker? Jeg har hatt mye moro med kvinner og måling opp igjennom tiden. Det er derfor jeg uttaler meg slik. Mye av grunnen er jo menns feil, som skryter på seg. Det er ikke lett å tippe størrelse på et objekt. Det er heller sjeldent at det måles med hendene slik du beskriver. Jeg har opplevd det, men sjeldent. Det kan være flere grunner til at du har hatt et slikt utvalg menn, men det å bruke egenopplevelser som fasit framfor vitenskap faller på sin egen urimelighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...