AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Noen bor i naturen, utforsker naturen og kjemmer på kreftene. Andre finner mening i frivillig arbeid. Kjenner jeg har kjørt meg litt fast i et rutinepreget liv. Skulle gjerne levd en annen livsstil hvor jeg kan styre mer selv og ikke la alt rundt meg styre meg. Trenger inspirasjon 😊 Anonymkode: 1fd9b...b2d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Har tenkt å flytte sørover i verden når ungene flytter ut. Jobber på for å ha økonomisk grunnlag for det. Den planen /drømmen får meg gjennom årene frem til det kan skje. Da skal jeg endelig ta meg tid til å skrive. Elsker å skrive, og har flere påbegynte romaner (historiene ferdig i hodet). Vet ikke om det vil generere noe inntekt, men vil ikke bli 80 år og aldri ha forsøkt å følge drømmen om å skrive. Vil sørge for at jeg klarer meg selv om jeg aldri får inntekt på skrivingen. Enn så lenge lever jeg på drømmen. 6-7 år til... Anonymkode: a2e01...12a 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Ikke se for langt frem i tid når du planlegger. Ha alltid dagen i dag som den store muligheten til å gjøre en forskjell for deg selv. Små ting er også endringer. Anonymkode: 0470a...f77 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Jeg har flyttet mye i inn-og utland og akkurat nå nyter jeg rutinelivet. Men jeg driver med idrett som jeg iblant konkurrerer i, har masse ulike hobbier. Setter pris på venner, famile, samboer, god mat, reising osv. Til pensjonsalder flytter vi sørover. Kort oppsummert, en blanding av små gleder og planer fremover. Anonymkode: b0e04...e67 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Frivillig arbeid med eldre og funksjonshemmede, jobber bare noen dager pr uke,barna er voksne og flyttet ut.Ellers så prøver jeg å håndtere livet s opp og nedturer positivt og realistisk. Opptatt av å bry meg om andre.(ikke skrytete ment) Anonymkode: f91fb...507 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Leser mye esoterisk og filosofi, mediterer og søker heller dypt inn i meg selv, reflekterer over følelser og reaksjoner i meg selv, enn å søke bekreftelser og mening utenfra. For meg er meningen med livet å utvikle sjelen og bli kjent med menneskets og naturens mysterier. Målet er å flytte et øde sted ute i naturen når jeg får råd til å kjøpe noe eget Anonymkode: 2e484...bd2 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Meningen med livet kan forandre seg, også med livet. Du kan også møte folk som gir deg en mening med livet. Jeg har faktisk litt lyst til å flytte til Tyrkia. har aldri følt meg mer hjemme jeg.... savner det hele tiden jeg er i Norge. Så jeg driver å lærer meg tyrkisk I TILFELLE. skader jo ikke å kunne et språk. Men, er under dps nå og er bundet for behadling. livet mitt går ikke videre før jeg har funnet ut av ting. Å gjøre det man kan for miljøet. jeg plukker opp pant alle steder hvor jeg finner (når ingen ser meg ofc). blir faktisk en del penger av det. siden folk har så god råd at de bare kaster det fra seg i grøfta. Kjører ikke bil, jeg kjører kollektivt. Jeg kildesorterer. Jeg spiser mat som er miljøvennelig. Anonymkode: 13593...159 3
Stina234 Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 Enkelt, det er bare å nyte livet, ta et glass vin og kos deg. Da finner man mening med livet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg klemmer på de jeg er glad i, både folk og dyr, og prøver å tenke mindre på meg selv og mer på andre. Og å holde meg aktiv; det er vanskeligere å treffe noe med dritt når det beveger seg 😅 Anonymkode: 4bd77...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 Begynn med å lage en liste over det du ønsker å gjøre. Deretter velger du en av dem, setter deg et mål for når du skal ha gjort det (gjerne med delmål), og begynner å finne ut hvordan. Målet er ikke å få gjort alt, men å ikke ha altfor mange luftige ønsker uten noen planer om når eller hvordan du skal oppnå dem. Ta en ting av gangen, med mindre du har konkrete planer om hvordan du kan oppnå flere samtidig. Anonymkode: 245a4...a10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå