Gå til innhold

Betale for vask/tørk etter farging av hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret mitt (ettervekst) hos Ramsvik Frisør i Bergen i helgen, og da så jeg på kvitteringen da jeg var kommet hjem at jeg betalte i underkant av 1000 kr for "farge ettervekst" og rundt 300 kr for "vask/tørk". Er dette normalt? Jeg synes det er veldig rart at man må betale for vask, hva er liksom alternativet når håret er smurt inn i farge? Har alltid farget håret hjemme, og dette var første gang hos dem.

Anonymkode: 8d07b...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er normalt, på en kvittering vil det (nesten?) alltid stå hvorfor beløpet er som det er , på min står det f eks Klipp, hårfarge, foliestrioer, vask, hårmaske med hver sine summer som sammenlagt blir det jeg betaler :)

Anonymkode: 72cdc...bb9

Skrevet

Herregud.  Skjønner at jeg sparer mye på å både farge og klippe håret selv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg betaler ikke for vask, tørk eller styling ved farging av håret. 

Anonymkode: 66816...141

Skrevet

I følge nettsiden koster farge av ettervekst 965 kr, så det er nok bare en obligatorisk del av fargepakken. Synes det er greit så lenge det ikke hadde vært beløpet de oppgir for fargen og så vask og føn i tillegg.

Skrevet

Ok :) Takk for svar! Skal vente litt lengre til neste gang. Jammen er det dyrt å se bra ut 😂

Anonymkode: 8d07b...427

Skrevet

Du kan gjøre det selv for maks 150 kroner, et kvarter på badet og en halvtime i sofaen. Spør om fargevalg og andre tips på vita. Når du har gjort det noen ganger så blir det minst like bra som hos frisøren 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...