AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 fordi det som skjer andre skjer jo aldri meg. SÅ jeg skjønner ikke, jeg synes det er viljeløse og uselvstendige mennesker som hører på andre. Jeg klarer ting selv om andre har sagt det er urealistisk osv. hvorfor står folk og sier at ting er urealistisk når det ikke er det? Kanskje det faktisk var det for de, men at jeg hadde andre forutsetninger? Anonymkode: c0816...594
Gjest O.G. Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi det som skjer andre skjer jo aldri meg. SÅ jeg skjønner ikke, jeg synes det er viljeløse og uselvstendige mennesker som hører på andre. Jeg klarer ting selv om andre har sagt det er urealistisk osv. hvorfor står folk og sier at ting er urealistisk når det ikke er det? Kanskje det faktisk var det for de, men at jeg hadde andre forutsetninger? Anonymkode: c0816...594 Fordi du er liksom så smartere enn alle oss andre og aldri trenger noen andres syn på saken overhodet?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Litt begge deler, tenker jeg: Noen ganger har folk gode råd, andre ganger må man finne ut av ting selv. Det å lytte til råd er heller ikke ensbetydende med å adlyde blindt. Anonymkode: 66a02...066 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 14 minutter siden, O.G. skrev: Fordi du er liksom så smartere enn alle oss andre og aldri trenger noen andres syn på saken overhodet? SMARTERE generelt er å ta i, det kommer an på hva det er snakk om. Men folk som har det med å komme med råd, har et stort behov for å føle seg viktige.De gir egentlig råd for sin egen del. Ja, foreløpig har jeg vært smartere når det gjelder meg selv. Er så glad for at jeg ikke hørte på andre. Flokkmentaliteten på folk er ikke bare bra. Anonymkode: c0816...594 1
Gjest O.G. Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: SMARTERE generelt er å ta i, det kommer an på hva det er snakk om. Men folk som har det med å komme med råd, har et stort behov for å føle seg viktige.De gir egentlig råd for sin egen del. Ja, foreløpig har jeg vært smartere når det gjelder meg selv. Er så glad for at jeg ikke hørte på andre. Flokkmentaliteten på folk er ikke bare bra. Anonymkode: c0816...594 Eller de bare kommer med sin mening når man snakker om en ting.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Jeg er enig, pleier ikke lufte planer før alt er organisert. Hadde jeg hørt på andre hadde jeg ikke gjennomført noe av det jeg har utrettet, folk forsøker vanligvis å trekke deg ned når man har litt planer utenom det vanlige. Anonymkode: dd8c3...a92 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Jeg lytter gjerne til råd, om jeg har bedt om det, men tar dem ikke nødvendigvis til etterretning. Jeg må ta avgjørelser for mitt liv selv, men synes likevel det kan være interessant å vite hva andre mener, for det hender jo at de belyser sider jeg ikke har tenkt på. Hadde jeg lyttet til "gode råd" fra min familie for eksempel, så hadde jeg ikke vært der jeg er, eller eid det jeg eier. De var så bekymret for at jeg tok på meg for mye, og mente jeg burde nøye meg med mindre. Jeg valgte å stole på at jeg klarer mer enn de trodde, og det gjorde jeg også. Anonymkode: cd9fd...f87 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 25 minutter siden, O.G. skrev: Eller de bare kommer med sin mening når man snakker om en ting. meningner og råd er forskjellige ting. Meninger er personlig. Råd er det du kommer med til andre personer. Anonymkode: c0816...594 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå