Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Er det noen der ute som har et godt tips til et godt produkt som kan brukes for å begrense slitasjen på håret ved bruk av rettetang? Da hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har ikke veldig langt hår. Det er mer snakk om å definere frisyren enn å glatte ut hele håret. Men farger det, og ønsker ikke at det skal bli mer slitt enn nødvendig.
Morea Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Søren! Glemte å logge meg på. men det var altså meg...
Gjest Daniella_ Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Varmebeskytter. Jeg bruker en i fra Joico, er fornøyd. har hørt bra om KMS sin også Bortsett fra dette bruker jeg anti-snap fra redken i tuppene mine. Påfører det etter dusj i halvtørt hår.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Jeg liker Laminates-sprayen fra Sebastian. Det er en normal hårspray som i tillegg fungerer som varmebeskytter, og den gjør ikke håret stivt og ekkelt. Men hvis du bruker rettetang, er kurer vitalt! Det sliter nemlig sinnssykt på håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå