Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jobbsøken etter en ekstra jobb ved siden av min 50% sitlling i kommunen .Har funnet stillingen på senteret sine sider hvor de kun har utlyst stillingen uten å skrive så mye om selve stillingen utenom at du skal være over 20 og kunne arbeide kveld samt helger.
Noen som har noe tips på hva en butikkleder i den kjeden ville legge mest vekt på og hvordan det kan være lurt å bygge opp søknaden?

Takker for tips!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jobber på Bjørklund selv, og det jeg ville ha nevnt er kunderservice, at du er sosial, liker høyt tempo og at du er flink etter å lete etter arbeid. I tillegg så er det stoor pluss om du nevner at du selv har lest deg opp på Bjørklund og hva de står for, fått informasjon om diamanter ( de 4 c-ene) og forlovelsesringer, og i tillegg har sett på videoer om hvordan man skifter batteri. Dette vil vise at du er selvstendig og har tatt initiativ og er faktisk interessert i å lære. Lykke til, håper du får jobben! 

Anonymkode: 893ed...21e

Skrevet

Hadde jeg vært daglig leder i en gullsmedforretning ville jeg, i tillegg til det som er sagt over, lagt vekt på at søkeren framstår som pålitelig og tillitvekkende. Her snakker vi om håndtering og salg av små ting med høy pris.

Anonymkode: 44a09...0f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...