Gå til innhold

Hva synes dere er diggest? Synlige eller usynlige indre kjønnslepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er diggest? Synlige indre kjønnslepper eller små/"usynlige" indre kjønnslepper som er mer gjemt bak de store?

Vet det kommer an på dama og seksuell kjemi og at dere ikke ditcher henne pga utseendet der nede, men hvis dere kun tenker på hva dere synes er diggest å se på eller å slikke og kose med?

Innie vs outie heter det visst 🙊

image004_large.png?v=1504236901 vs image005_large.png?v=1504236845

Anonymkode: 93685...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg. Begge deler er like deilig, det er tross alt en fitte.

Om man skal være opptatt av utseendet er ansiktet, rumpa, magen, beina og puppene langt viktigere. I den rekkefølgen.

Anonymkode: bc7f3...5e6

• Liker 7
Skrevet

Syns "innie" er finest og ser mest ryddig ut. De to øverste til venstre var fine. Men er vel smak og behag.

Anonymkode: bd311...414

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Ja takk, begge deler.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg. Begge deler er like deilig, det er tross alt en fitte.

Om man skal være opptatt av utseendet er ansiktet, rumpa, magen, beina og puppene langt viktigere. I den rekkefølgen.

Kjedelig med sånne svar - de fleste har vel en preferanse på hva de synes er diggest når de får et spørsmål om to ulike bilder. Hvis dere må velge et av bildene da, klarer dere ikke ta et valg da heller? Da er det bedre å ikke svare. Ellers blir jo diskusjonen dritkjedelig.

• Liker 3
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Deilig å kose med uansett. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig med sånne svar - de fleste har vel en preferanse på hva de synes er diggest når de får et spørsmål om to ulike bilder. Hvis dere må velge et av bildene da, klarer dere ikke ta et valg da heller? Da er det bedre å ikke svare. Ellers blir jo diskusjonen dritkjedelig.

Hvorfor er du så opptatt av at det ene skal være finere enn det andre? Det innebærer jo i såfall at det ene også er "styggere" enn det andre, og at denne tråden vil kunne påføre eller forsterke komplekser. 

Anonymkode: 6b6ea...56d

• Liker 27
Skrevet

Bryr meg ikke. Folk får se ut som de vil

Anonymkode: 7af0c...95b

• Liker 2
Skrevet

Det har faktisk ingen betydning.

• Liker 5
Skrevet

Det har ingen betydning. Mye mer interessant er hennes tenningsmønster og hvordan hun kan vippes over kanten.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så opptatt av at det ene skal være finere enn det andre? Det innebærer jo i såfall at det ene også er "styggere" enn det andre, og at denne tråden vil kunne påføre eller forsterke komplekser. 

Fordi jeg er nysgjerrig? Det har vel vært lignende tråder her inne før, med andre kroppsdeler. Hva man synes er diggest av f.eks store eller små pupper, fast eller mindre fast rumpe, trent mage eller såkalt kosemage osv. Jeg skjønner ikke problemstillingen. At dette spørsmålet er så mye verre enn andre sammenligninger jeg har sett gjennom tiden.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du TROR de fleste har en preferanse, og hvis alle som ikke har en preferanse holder kjeft, så får jo du aldri vite at for veldig mange har det null, niks og nada å si. Bare i denne tråden er 6 av 7 likegyldige, greier ikke den informasjonen å fortelle deg noe som helst?

Hvorfor skal jeg velge? Så lenge dama er ren og sykdomsfri gir jeg blanke faen i hvordan det ser ut når trusa ryker. Da er jeg tross alt fornøyd med resten av kvinnfolket.

Bryr du deg mye om hvordan anusåpningen ser ut også?

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du TROR de fleste har en preferanse, og hvis alle som ikke har en preferanse holder kjeft, så får jo du aldri vite at for veldig mange har det null, niks og nada å si. Bare i denne tråden er 6 av 7 likegyldige, greier ikke den informasjonen å fortelle deg noe som helst?

Hvorfor skal jeg velge? Så lenge dama er ren og sykdomsfri gir jeg blanke faen i hvordan det ser ut når trusa ryker. Da er jeg tross alt fornøyd med resten av kvinnfolket.

Bryr du deg mye om hvordan anusåpningen ser ut også?

Nei, den driter jeg faktisk i, bokstavelig talt. Men som jeg skrev over her så har som regel menn preferanser (at de foretrekker, ikke at de skyr motparten) på de fleste andre kroppsdeler, så er det så rart at jeg tenker at menn har preferanser også når det kommer til kvinners underliv? Men greit, da har de ikke det. Da vet jeg det.

Skrevet

Jeg bryr meg, det betyr noe for min tenning. Og jeg foretrekker helt klart outie, helst kombinert med bolle.

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er nysgjerrig? Det har vel vært lignende tråder her inne før, med andre kroppsdeler. Hva man synes er diggest av f.eks store eller små pupper, fast eller mindre fast rumpe, trent mage eller såkalt kosemage osv. Jeg skjønner ikke problemstillingen. At dette spørsmålet er så mye verre enn andre sammenligninger jeg har sett gjennom tiden.

Ja, det har vært mange tråder her inne som jeg mistenker er opprettet for å få andre til å skamme seg over kroppen sin. 

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke. Folk får se ut som de vil

Anonymkode: 7af0c...95b

Som de vil?!? De fleste ser ikke ut som de vil, men som de er skapt... 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det har vært mange tråder her inne som jeg mistenker er opprettet for å få andre til å skamme seg over kroppen sin. 

De fleste oppretter ikke sånne tråder for å håne motparten. Men de med dårlig selvtillit går alltid ut ifra at det er hensikten. At fordi noen foretrekker det ene fremfor det andre så er det andre stygt og motbydelig. Det er ikke sånn for de fleste.

Skrevet

Her har jeg faktisk ingen preferanser. 

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den driter jeg faktisk i, bokstavelig talt. Men som jeg skrev over her så har som regel menn preferanser (at de foretrekker, ikke at de skyr motparten) på de fleste andre kroppsdeler, så er det så rart at jeg tenker at menn har preferanser også når det kommer til kvinners underliv? Men greit, da har de ikke det. Da vet jeg det.

Da har du kanskje ikke sett de hundre og førti trådene her inne av kvinner som lurer på om underlivet deres er ekkelt? Mange kvinner er redd for at underlivet deres ikke skal tenne mannen og er redde når de viser seg frem for en ny mann. Og det gjelder både kvinner med små og store kjønnslepper. 

Så en slik tråd er langt i fra positivt. 

Anonymkode: 84c39...1f5

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...