AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg er en dame i slutten av tjueårene som aldri har gått i sko med høye hæler. Grunnen til dette er fordi jeg to ganger siden jeg var 15 år har «ødelagt» ankelen. Jeg har hatt nødt til å bruke spesielle sko for å klare å gå og ikke ha vondt. Det har gått mange år før jeg ble helt bra - men jeg er nå helt bra i ankelen. Den er sterk og jeg klarer å gå ordentlig. Jeg har vært bra i ca. 2 år. Nå har jeg virkelig lyst til å gå i høye hæler, men jeg aner ikke hvordan eller hvilke sko som er best for «nybegynnere». Hadde vært fint å kunne ha et par pumps eller lignende til julekjolen Anonymkode: 3255c...a5b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Finn ut hvilken høyde du vil ha først og begynn:) https://costume.no/mote/lar-deg-a-ga-i-hoye-haler Anonymkode: 32521...a56
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Ville prøvd noen fra Unisa, feks disse https://feetfirst.no/unisa-numar-sort-276159 De er veldig stødige, fin form og gode! Eller LK Bennett (zalando). Noen av modellene er for høye for meg, men prøv litt forskjellige. Tiger har også gode pumps. Anonymkode: ffd71...920
LeneXCII Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Begynn med en halvhøy hæl først, sånn ca 5-6 cm, så går du opp til 10cm (eller den du ønsker) når du er komfortabel. Viktig med gode kvalitetssko, helst skinn. Se også youtube, masse der om hvordan gå elegant i høye hæler!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Breie hæler først! Ikke hopp rett inn i 10 cm hæler. Begynn nede også jobber deg oppover ☺️ Anonymkode: a923c...ae8
havfruen91 Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Ikkje start med tynne høye. Kanskje lav hæl først? Er mange pumps med berre litt hæl, bruker dei selv da eg har mye betennelse i beina. Sko med platå under tærne er enklere enn sko med tynt parti under tå.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Takk for tips!! Anonymkode: 3255c...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå