AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg har skadet beinet og må sitte hjemme i hvertfall en uke, vanlig vis er jeg på jobb og løper eller går en tur når jeg kommer hjem. Hvordan kan jeg unngå vektøkning? Og hvor mye kan jeg evt. Forvente å gå opp i vekt? Anonymkode: 6e66b...659
Hobby Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Tilpass kaloriinntaket til aktivitetsnivå så skal det gå fint😊
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg er i samme situasjon. Løper vanligvis 30-40 km i uken, men har i tre uker vært immobil pga et tretthetsbrudd i foten. Har gått ned 1 kg fordi jeg mister appetitten når jeg ikke får være aktiv. Mulig du vil oppleve det samme. Anonymkode: 05499...3c6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Som den over sier, tilpass inntaket. Da går det nok bra. Er bare en uke å Anonymkode: 3ce6f...a8d
Inwe Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Om du går opp noe på den ene uka er det antagelig bare vann, det lille fettet (sett at du ikke stapper i deg alt du kommer over) du muligens legger på deg er jo borte i løpet av en uke igjen. Jeg trener 5-6 ganger i uken, men tar meg fint fri når jeg er på ferie. Legger ikke på meg stort da, til tross for økt kaloriinntak. Er jeg syk trener jeg heller ikke, legger fortsatt ikke på meg, til tross for at jeg faktisk spiser mer når jeg er syk. Vi har alle godt av en uke treningsfri innimellom. Jeg må ligge på sofaen i 3 uker nå. Blir hardt å komme seg tilbake på trening, men tviler på at jeg legger på meg noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå