AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hei. Jeg jobber på et lager ved siden av studiene. Det er et stort lager, bedriften er også stort og driver innenfor en interessant bransje. I det siste har jeg skadet armen i sommerferien. Jeg kom tilbake på jobb, jobbet mens jeg hadde vondt i armen, trosset det, men så klikka det helt for armen, da måtte jeg hos legen, legen ville at jeg skulle syke melde meg i 1 måned og det ville jeg ikke, derfor forhandlet jeg med bedriften min "HR" om tilretteleggingsmuligheter. Gikk fint, da ble jeg satt opp i en annen avdeling der vi drev med forbedring arbeid på lagret. Prosjektering osv. Men jeg hadde oppfølgningsmøter med legen osv underveis. Så han som hadde ansvaret og som støttet meg under tilretteleggings arbeidet i den avdelingen, dro på ferie, men gav en del arbeids oppgaver som jeg skulle utføre med tanke på dette her og forbedring arbeidet, men nåværende avdelingsleder min nektet og sa at han hadde en annen plan for meg, på fredag kom han til meg og bare ba meg ta sykemeldingen i hel uke, jeg snakket både med han og HR og sa at jeg kan jobbe og det er muligheter der ute, jeg føler meg ikke så syk til å ha fri den uken, men han ville allikevel at jeg skulle sykemelde meg. Han som støttet meg før han dro, snakket vi, han var også sur og usikker på hvorfor han gjorde det, fordi det var arbeidsoppgaver med tanke på bedriftens behov som skulle utføres uten å belaste armen min. Avdelingslederen som tok valget er jo heller ikke min nærmeste leder og var heller ikke med på tilrettelegginga møtene vi hadde med HR osv. Så dette inngår han egentlig ikke. HR skjønner fortsatt helt ikke hva som skjedde, siden det var kort tid= siste timen på fredagen. Det er gøy å ta sykemeldingen og være bort ifra jobben i 1 uke. Helt fint. Men gir dette her et godt inntrykk av meg for bedriften at jeg prøvde å jobbe istedenfor å ta sykemeldingen? Hva ville du tenkt som arbeidsgiver om en sånn ansatt? Anonymkode: c7243...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå