Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Vet nøyaktig hvosdan du har det. Å miste kjæredyr er veldig vondt. Sender over en klem
MiniMjau Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Føler med deg! Du blir så utrolig knyttet til disse yndige vesnene! Tenk på de fine stundene dere har hatt. :trøste:
Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 :trøste: Føler med deg. Å miste en venn er tungt
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Uffda...dette har jeg også opplevd Håper det går bra med deg. Prøv å tenke på de gode stundene dere hadde, det hjalp meg...
Sheba Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 stakkars, stakkars deg. Vet godt hvordan du har det nå, og om det er noen trøst så vit at jeg sender deg gode tanker akkurat nå. Da jeg mistet godpus for halvannet år siden gikk det flere dager hvor jeg hadde tårer i øya og smågråt så og si hele tiden, og så gikk det litt bedre etterhvert. Men jeg kan med hånden på hjertet si at det har ikke gått en dag siden 22.september 2003 som jeg ikke har tenkt på pusekatten min. Han var min venn, og jeg var så glad i han. Savnet er der enda, selv om jeg nå har ny katt.
Gjest Pusemamma Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Føler med deg. Er veldig trist og miste et dyr man er gladi. Var jo ikke så gammel heller ser jeg... :-(
Lia Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Så utrolig trist! Vet hvordan du har det nå. :trøste:
Livets datter Skrevet 18. mars 2005 #13 Skrevet 18. mars 2005 Det var leit. Jeg har alle mine fugler opp gjennom årene begravet verdig under en busk i hagen til mamma og pappa. Det er like vondt hver gang man mister et kjæledyr. :trøste:
sirka Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #15 Skrevet 18. mars 2005 Føler med deg. Er veldig trist og miste et dyr man er gladi. Var jo ikke så gammel heller ser jeg... :-( Den ble 6 år gammel. Døde av svikt i de indre organene så dyrlegen trodde kanskje det var en medfødt hjertefeil...
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #16 Skrevet 18. mars 2005 :trøsteklem: stakkar lille pus Føler med deg, og kan ikke forestille hvor vondt det må være (mistet sist en pus da jeg var 10 år, og kan så vidt huske hvordan det var, og det var alt annet enn morsomt for å si det slik)
Gjest Madeline Skrevet 21. mars 2005 #17 Skrevet 21. mars 2005 Føler med deg. :trøste: Utrolig trist å miste et dyr som en er glad i. Har selv måtte avlive to puser. Den ene av alderdom og den andre av akutt livmorbetennelse som dessverre var for sent å operere. Ble utrolig tomt uten dem.
Gjest seroxata Skrevet 22. mars 2005 #18 Skrevet 22. mars 2005 huff:( sender deg masse klemmer, og føler med deg:( Det er aldri noe gøy å miste sine bestevenner på fire ben! Ikke lenge siden jeg måtte avlive mitt vesle gull heller, det var med hånden på hjertet noe av det verste jeg har opplevd.. se henne dø rett foran øyene mine.. Det er det som er så trist med dyr... de bringer så mye glede, og blir så dypt savnet når de ikke er der lenger.. Jeg pleier å tenke på at mine små gull løper sammen oppi dyrehimmelen, og leker og har det bra... huff, begynner jo nesten å grine her jo! Tenker på deg :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #19 Skrevet 22. mars 2005 :trøste: føler masse med deg.. tankene mine går til deg idag... miracle ikke innlogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå