AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg trenger en ny iPhone! Har en knust iPhone 7, og ellers veldig fornøyd med alt på den. Så føler ikke et behov for noe mer enn det den alt tilbyr, men bare kjøpe den nest nyeste for å være litt oppdatert. Så har jeg hørt litt rykter om at Apple bevisst gjør oppdateringene til iPhone kun egnet for den nyeste. Så man skal kjøpe den, altså at iPhonene som ikke er like nye blir tregere osv når du oppdaterer, så du skal føle et behov for den nyeste, et slags salgstriks. Er dette sant, eller bare tull? Hva tenker dere? Anonymkode: 613ea...41d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Nyeste? Den til nesten 17000? Jeg vil si det er totalt idioti når telefonen koster mer enn en brukbar bil. Anonymkode: eac51...b9c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nyeste? Den til nesten 17000? Jeg vil si det er totalt idioti når telefonen koster mer enn en brukbar bil. Anonymkode: eac51...b9c Det er jeg enig i. Jeg bare lurer på om iPhone 8 er like bra som den var da den var ny. Anonymkode: 613ea...41d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Har 8plus og har nettopp oppdatert til iOS 12. Merker ingen forskjell. Driten med å kjøpe tidligere modell er at de halverer antall GB. Anonymkode: 91c02...9fb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Eneste vitsen med å kjøpe den er for å vise at du har råd til det. Kjøp heller ei av de overprisede merkeveskene. Den kan du vise fram hele tiden så alle kan se at du har mye penger, og ikke bare de som er nær nok når du har oppe telefonen. Anonymkode: 81436...cdc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 On 9/30/2018 at 12:35 PM, AnonymBruker said: Jeg trenger en ny iPhone! Har en knust iPhone 7, Anonymkode: 613ea...41d Det er en av grunnene til at man ikke bør kjøpe dyr mobil. Mobilene knuser lett. Ikke veldig gøy å ha en mobil til 12 000 også knuser den etter 6 måneder. On 9/30/2018 at 12:35 PM, AnonymBruker said: Så har jeg hørt litt rykter om at Apple bevisst gjør oppdateringene til iPhone kun egnet for den nyeste. Så man skal kjøpe den, altså at iPhonene som ikke er like nye blir tregere osv når du oppdaterer, så du skal føle et behov for den nyeste, et slags salgstriks. Er dette sant, eller bare tull? Hva tenker dere? Anonymkode: 613ea...41d On 9/30/2018 at 12:41 PM, AnonymBruker said: Det er jeg enig i. Jeg bare lurer på om iPhone 8 er like bra som den var da den var ny. Anonymkode: 613ea...41d , Apple gjør ikke lenger mobilene tregere. Og det som var problemet var trolig at batteritiden blir dårligere etter mye bruk. For å kompensere for det reduserte Apple hastigheten på de eldre modellene slik de skulle få bedre batteritid. Det fikk de mye pes for og nå kan man velge selv om man ønsker å redusere hastigheten på mobilen for å forbedre batteritiden. Om du googler så ser du at det er skrevet mye om det på nettet og at Apple har gitt sin forklaring og at de nå ikke reduserer hastigheten mot brukernes vilje. Anonymkode: f0dd4...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå