AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Er det meningen at de ikke skal sitte tett rundt leggene? På meg så blir ihvertfall alle de ankelbootsene jeg har prøvd i butikken stort mellomrom mellom skoa øverst og leggene.. Trodde de skulle sitte stramt? Anonymkode: fa506...56d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Det kommer an på modellen. De jeg har sitter ikke stramt rundt. Anonymkode: 313db...dde
Nerine_ Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Mine sitter ikke stramt. Og det syns jeg er det greieste, har opplevd at stramme ankelboots kan bli ubehagelige i lengden.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 De fleste modellene sitter ikke helt tettsittende mot legg/ankel. Noen er smalere i modellen enn andre. Ønsker du et par smale, så drog jeg nettopp innom Shoeday og spurte etter et par i ekte skinn. De har flest syntetiske, så det er ikke så vanskelig å finne det paret jeg snakker om. Har en liten rosegull knapp bak ankelen og kostet 999. Veldig fin! Anonymkode: 6d869...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå