Gå til innhold

Kjøpe snus på nett

Mimmii

Anbefalte innlegg

Hei!  Er det noen av dere som har erfaring med å kjøpe snus fra buysnus.com? Eller har dere noen andre forslag til nettsider hvor det er veldig billig å kjøpe snus? Har tidligere kjøpt snus fra msorensen.no, men sparer ikke så mye som jeg ønsker. 

Er ikke interessert i å høre at det er bedre å slutte å snuse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/1/2018 at 2:58 PM, Mimmi88 said:

Det er ikke å anbefale. Blir garantert tatt i tollen og du må betale masse mva og skatt. Anbefaler å bruke http://www.snushjem.no en del å spare i forhold til vanlige butikkpriser 

Er det toll fra denne siden? Hvor mye kan man spare?

Anonymkode: 56c29...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Mer aktuelt enn noensinne nå som matbutikkene skrur opp prisene sine. Var ikke mye informasjon her, kanskje andre tråder som er mer aktuelle i dag. Uansett, jeg kjøper på snusbutikk.no og der sparer jeg masse. Funker bra.

Anonymkode: 025a6...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i praksis ulovlig å importere snus og tobakk fra utlandet som privatperson. Det er spesielt §3 om merking på norsk som gjør det vanskelig. Om pakken blir stoppet blir den destruert. Om du allikevel skulle få godkjent importen får du en solid regning fra Posten for fortollingsoppdraget, pluss moms, særavgifter og toll. På toppen blir du fakturert for alderskontroll. 

Og Norge er ganske strenge på kontroll av tobakksvarer. Ville heller satset på å bestille fra snuslageret eller en av de andre norske butikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, newman01 said:

Det er i praksis ulovlig å importere snus og tobakk fra utlandet som privatperson. Det er spesielt §3 om merking på norsk som gjør det vanskelig. Om pakken blir stoppet blir den destruert. Om du allikevel skulle få godkjent importen får du en solid regning fra Posten for fortollingsoppdraget, pluss moms, særavgifter og toll. På toppen blir du fakturert for alderskontroll. 

Og Norge er ganske strenge på kontroll av tobakksvarer. Ville heller satset på å bestille fra snuslageret eller en av de andre norske butikkene

Men det er likevel fullt mulig å kjøpe snus på nett, til en billigere penge. Leverandøren/firmaet du kjøper fra er den som importerer.

Anonymkode: 3fc9f...1e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alltid snuslageret.no 

Hvor mye billigere det er vet jeg ikke..er mange år siden jeg kjøpte snus i butikk. 1 rør med 10 pk koster 739,-

Ingen toll eller andre avgifter. Kommer på døren senest 2 dager etter bestilling. Genialt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Det finnes flere norske snusbutikker som kan brukes. Selv kjøper jeg snus på nett via snus365.no. De har godt utvalg, er raske og har også gode omtaler. Jeg ville iallfall ikke kjøpt snus fra utlandet som OP spør om. Mye bedre å handle fra ett av de norske nettstedene. msorensen.no fungerer også bra. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/15/2022 at 8:00 PM, Vera said:

Bruker alltid snuslageret.no 

Hvor mye billigere det er vet jeg ikke..er mange år siden jeg kjøpte snus i butikk. 1 rør med 10 pk koster 739,-

Ingen toll eller andre avgifter. Kommer på døren senest 2 dager etter bestilling. Genialt!

Lenge siden denne posten, men jeg bruker de stadig. Her jeg bor har de porterbuddy, som gjør at hvis jeg bestiller snusen tidlig, så hender det jeg får den levert på dagen (kvelden).

Aner ikke om det er noe særlig billigere enn butikk, men det er veldig kjekt, enkelt og greit.

Anonymkode: 3fc9f...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...