AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Kjenner du noen som har vært lærer, men som jobber med noe annet nå? Hva da, i så fall? Jeg har ikke mer å gi i det yrket. Anonymkode: 2046a...e68
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Jeg henger meg på denne. Er selv lærer, og har ikke vært lenge i yrket, men jeg vil allerede ut. Nå søker jeg på administrative stillinger og lignende. Har søkt i kort tid og vært på ett intervju. Har kjempe lyst på jobben, og føler det gikk veldig bra, men er redd for å få for høye forhåpninger. Anonymkode: c5df5...951 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg henger meg på denne. Er selv lærer, og har ikke vært lenge i yrket, men jeg vil allerede ut. Nå søker jeg på administrative stillinger og lignende. Har søkt i kort tid og vært på ett intervju. Har kjempe lyst på jobben, og føler det gikk veldig bra, men er redd for å få for høye forhåpninger. Anonymkode: c5df5...951 Lykke til! Hvilke administrative stillinger har du søkt på? Ts Anonymkode: 2046a...e68
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 De jeg kjenner jobber i kommunens oppvekstetat, PPT, Nav eller som journalist i lokalavisen. Anonymkode: 6abd6...40d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Hvilke administrative stillinger har du søkt på? Ts Anonymkode: 2046a...e68 Saksbehandler i kommunen, studiekonsulent, konsulent i NAV. Jeg har også søkt noen stillinger som miljøterapeut. Har mastergrad, så jeg tenker det må gi noe uttelling. Jeg håper jeg får jobb veldig fort, men er redd det kan ta en stund. Hadde derfor vært veldig fint om lærerne som har byttet yrke kan si noe om hvor lang tid de brukte på å få jobb. Hvilke stillinger søker/tenker du på, da? Anonymkode: c5df5...951
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Saksbehandler i kommunen, studiekonsulent, konsulent i NAV. Jeg har også søkt noen stillinger som miljøterapeut. Har mastergrad, så jeg tenker det må gi noe uttelling. Jeg håper jeg får jobb veldig fort, men er redd det kan ta en stund. Hadde derfor vært veldig fint om lærerne som har byttet yrke kan si noe om hvor lang tid de brukte på å få jobb. Hvilke stillinger søker/tenker du på, da? Anonymkode: c5df5...951 Takk for tips Jeg har egentlig ikke kommet så langt at jeg har begynt å tenke på det, så det er kjekt å få innspill. Jeg kan godt tenke meg å jobbe på bibliotek, men det er dessverre langt mellom den type stillinger her jeg bor. Jeg må vel bare bruke litt tid på å kartlegge muligheter. Ts Anonymkode: 2046a...e68
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Jeg tok ny utdanning og jobber nå med IT-drift. Anonymkode: 802c4...945
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tok ny utdanning og jobber nå med IT-drift. Anonymkode: 802c4...945 Jeg har også tenkt tanken på å ta ny utdanning (er ikke TS), men slik det er nå føler jeg at jeg ikke har sjans pga arbeidsmengden min. Jeg er nødt til å ta eventuelle studier ved siden av full jobb for å få økonomien til å gå rundt. Så målet mitt er å få en jobb med «normal» arbeidstid, for så å studere deltid ved siden av. Kan tenke meg å ta bachelor i økonomi og administrasjon. Anonymkode: c5df5...951
Marimba Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 De jeg vet om som har endret beite: Jobbe i personalavdelingen i kommunen Jobbe på servicekontoret i kommunen Jobbe på hjelpemiddelsentralen i NAV Jobbe med nu-skin el.l. Jobbe i opplysningskontoret for frukt/kjøtt etc Jobbe i Utdanningsforbundet Jobbe i NRK Jobbe med ikt i kommunen Jobbe med læringsressurser (salaby etc) Være forfatter Guide/Jobbe på museer Være politiker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå