AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Vi er tre som bor sammen i et kollektiv. Vi kjente ikke hverandre fra før av. Jeg har blitt veldig god venn med hun ene som bor der. Vi planlegger nå å ta en ferietur sammen, bare vi to. Er det innafor? Eller bør vi inkludere han siste? Det har vært noe gnissninger med han tidligere. Jeg liker han ikke som person i det hele tatt. Men vi har i det siste greid å ha en ok tone. Men det er aldri en person jeg ville blitt venn med hvis vi ikke hadde bodd sammen. Ingen av oss ønsker å ha han med, men får likevel litt dårlig samvittighet. Tanker? Anonymkode: 4d31b...4b9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Syns dere burde spørre, eller hvertfall være åpne om turen med han og ikke drive å planlegge dette i hemmelighet og to dager før si dere skal bort liksom Anonymkode: 04f23...300 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Han? Nei, det trenger dere ikke. Det er legitimt med en venninnetur, og han har i så måte feil kjønn. En venninnetur er i sin kjerne og ånd helt annerledes enn en vennetur eller familietur. Alle som har vært på guttetur eller jentetur vet det. At dere i tillegg ikke liker han er bare en bonus. Anonymkode: 5caae...939 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Si at det er jentetur, ikke noe problem. Anonymkode: 3a5ed...51f 4
Gjest O.G. Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Ikke inviter ham, han er ingen kamerat av deg.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Takk for svar. Har vurdert å spørre for høflighets skyld, for så å håpe på et "nei". Men da risikerer man jo også at han vil være med, og jeg vil heller være hjemme i Norge enn å reise på tur med han. Jeg kan si at vi skal på jentetur, men det høres ikke rart ut/dårlig unnskyldning mtp at vi bare er to som reiser? Hva sier man? Anonymkode: 4d31b...4b9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Si at dere skal på JENTETUR. Da trenger dere ikke si mer! Anonymkode: 3baaa...0c3 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Bare fordi man bor i kollektiv så betyr ikke det at man må gjøre alt sammen. Det er helt innafor å si at det er jentetur. Anonymkode: c51ef...b8f 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 Hallo, dere bor i et kollektiv. Det betyr ikke at alle som bor der må være venner! Det er helt innafor å dra på tur uten å inkludere alle! Anonymkode: 8a3fc...7a3 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 Hadde vært verre om dere var fem stykker som bodde der og bare en som ikke var invitert. Nå er det jo bare to som reiser. Og som andre har foreslått, kall det jentetur. Jentetur trenger ikke å være mer enn to. Anonymkode: fab4a...dfa 1
_popcorn_ Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 Inviterer dere med alle andre dere kjenner også? I såfall bør han inviteres ja! Blir du furten om noen du kjenner reiser på ferie uten å invitere deg med? da bør du invitere med absolutt alle du kjenner og har en ok tone med... 1
applestories Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Jeg hadde aldri opplevd det som problematisk at to av alle de jeg har bodd i kollektiv med ville reise på tur sammen. Noen ble bestevenner, andre ble såvidt bekjente. Jeg hadde nok tenkt yes, får leiligheten for meg selv noen dager! 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er tre som bor sammen i et kollektiv. Vi kjente ikke hverandre fra før av. Jeg har blitt veldig god venn med hun ene som bor der. Vi planlegger nå å ta en ferietur sammen, bare vi to. Er det innafor? Eller bør vi inkludere han siste? Det har vært noe gnissninger med han tidligere. Jeg liker han ikke som person i det hele tatt. Men vi har i det siste greid å ha en ok tone. Men det er aldri en person jeg ville blitt venn med hvis vi ikke hadde bodd sammen. Ingen av oss ønsker å ha han med, men får likevel litt dårlig samvittighet. Tanker? Anonymkode: 4d31b...4b9 Reis aleine med god samvittighet. Anonymkode: 3bae6...fab 1
Jr.Garcon Skrevet 30. september 2018 #14 Skrevet 30. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er tre som bor sammen i et kollektiv. Vi kjente ikke hverandre fra før av. Jeg har blitt veldig god venn med hun ene som bor der. Vi planlegger nå å ta en ferietur sammen, bare vi to. Er det innafor? Eller bør vi inkludere han siste? Det har vært noe gnissninger med han tidligere. Jeg liker han ikke som person i det hele tatt. Men vi har i det siste greid å ha en ok tone. Men det er aldri en person jeg ville blitt venn med hvis vi ikke hadde bodd sammen. Ingen av oss ønsker å ha han med, men får likevel litt dårlig samvittighet. Tanker? Anonymkode: 4d31b...4b9 Det holder vel leeeeeeeeeeenge at du må bo i samme kollektiv som han om du ikke også skal ha han med på ferie??? Dra med god samvittighet sammen med venninnen din Null grunn til dårlig samvittighet!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #15 Skrevet 1. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har vurdert å spørre for høflighets skyld, for så å håpe på et "nei". Men da risikerer man jo også at han vil være med, og jeg vil heller være hjemme i Norge enn å reise på tur med han. Jeg kan si at vi skal på jentetur, men det høres ikke rart ut/dårlig unnskyldning mtp at vi bare er to som reiser? Hva sier man? Anonymkode: 4d31b...4b9 Si at dere skal shoppe og sjekke opp mannfolk. Anonymkode: 3a5ed...51f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #16 Skrevet 1. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at dere skal shoppe og sjekke opp mannfolk. Anonymkode: 3a5ed...51f Hvorfor skal de komme med unnskyldninger? De bor bare i kollektiv sammen. Anonymkode: c51ef...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #17 Skrevet 1. oktober 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de komme med unnskyldninger? De bor bare i kollektiv sammen. Anonymkode: c51ef...b8f Fordi noen ganger kommer man med hvite løgner for ikke å såre andres følelser. Og ts er jo tydeligvis bekymret for dette. Anonymkode: 3a5ed...51f
ViljaH Skrevet 1. oktober 2018 #18 Skrevet 1. oktober 2018 Dere er ikke en vennegjeng, dere bor bare i kollektiv sammen. Reis uten å inkludere, dette er ikke barneskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå