Wunderlandjenta Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 (endret) Det ble aldri noe bedre.. lille er nå 8 mnd.. og han sitter fortsatt på ræva.. Også har det vært frekke kommentarer bare usunn mat .. jeg prøver å gå ned i vekt etter fødsel men all maten jeg lager så liker han ingenting... jeg mistet en god vennine til overdose for 3 mnd siden.. og han fikk dratt det over til at det handlet om han igjen med en gang... Han sier jeg gjerne kunne ha hatt større rumpe og pupper.. jeg bruker 80-95e... Spurte om han kunne dra til psykolog da han sliter med seg selv, han har add.. Og har prøvd og spørre om vi kan dra til parterapi om han vil redde forholdet.. og da sa jeg at han kunne ordne time til oss siden han ville så gjerne redde forholdet han å.. så slenger han til at hsn ville prøve først selv... men jeg kjenner jeg går meg lei på oppførselen hans... vi krangler en del.. Han skulle passe lille en natt da jeg skulle feire søstra mi bli 25 år, og han ringte og skrek til langt ut på natten.. jeg fikk ordnet sjåfør så jeg måtte komme hjem rundt 4-5 ungen hadde vist ikke sovnet før kl halv 4 da.. og jeg hadde forklart og vist alt han skulle gjøre.. men han gjorde ingneting av det.. han siet han ikke gidder være barnevakt for han lenger... vel det er hans eget barn.... Jeg spurte om ikke han kunne stå opp med lille så jeg fikk sove ut litt.. han bare nei jeg må sove.. jeg tenker han får hjelpe til han å.. han skifter ikke beleier.. fordi han brekker seg.. han mater ikke ungen fordi han sier han ikke klarer.. I dag er første gang han sto opp med lille og det var ca 06:00 han måtte opp og lille sovna igjen 07:30.. han gikk ikke og la seg igjen før klokka nærmet seg 10 og sover enda nå halv 12 og jeg skal dusje og gjøre med i stand da vi skal til foreldrene mine og fikse bilen hans.. Hva skal jeg gjøre? Er gresset grønnere på den andre siden? Han skylder hele tiden på st jeg har barseltid og er hjemme hele tiden og spørr hvorfor jeg ikke får vasket klær og ryddet osv han bytter klær hver dag... Hjelp Tar imot råd Endret 30. september 2018 av Wunderlandjenta
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Vi hadde våre problemer da vi fikk vårt barn. Min samboer dro ut hver eneste helg i nesten 6 mnd. Han hjalp heller ikke særlig til med bleier eller andre praktiske ting. Jeg endte opp med å knekke helt sammen selv, og ga han beskjed om at det virket ikke som han ville være med oss eller prioritere oss. Han fikk en «wake-up-call» og endte opp med å skjerpe seg totalt. Jeg mistenker nå i etterkant at han hadde en depresjon. Han var riktignok ikke så «ille» som din, men jeg var ikke lagt unna å kaste han ut. Jeg tror ikke jeg hadde holdt ut i din situasjon, men likevel er det utrolig hva man holder ut i, når man først er der. Kanskje det blir lettere for deg å ikke ha han der, eller kanskje dette kan jobbes med? Det må du vurdere. Anonymkode: fe2ca...c06 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Hvorfor lager du to tråder om det samme? Anonymkode: 6175d...215 1
Wunderlandjenta Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2018 På 30.9.2018 den 13.07, AnonymBruker skrev: Vi hadde våre problemer da vi fikk vårt barn. Min samboer dro ut hver eneste helg i nesten 6 mnd. Han hjalp heller ikke særlig til med bleier eller andre praktiske ting. Jeg endte opp med å knekke helt sammen selv, og ga han beskjed om at det virket ikke som han ville være med oss eller prioritere oss. Han fikk en «wake-up-call» og endte opp med å skjerpe seg totalt. Jeg mistenker nå i etterkant at han hadde en depresjon. Han var riktignok ikke så «ille» som din, men jeg var ikke lagt unna å kaste han ut. Jeg tror ikke jeg hadde holdt ut i din situasjon, men likevel er det utrolig hva man holder ut i, når man først er der. Kanskje det blir lettere for deg å ikke ha han der, eller kanskje dette kan jobbes med? Det må du vurdere. Anonymkode: fe2ca...c06 Jeg prøver å ordne opp og få til noe som funker for begge to, prøver å kjempe for forholdet vårt!
Surriball Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Dump ham. Sånn seriøst. Det der er ikke et godt forhold. 16
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 Dump han. Du lever en gang og livet er for kort å kaste bort på ett sånt nek. I dette tilfellet så er gresset mye grønnere på den andre siden. Anonymkode: e64ff...0c8 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Nei, det blir ikke bedre Anonymkode: 87d78...dcc 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Ta kontakt med helsestasjon. Få henvisning til familievernkontoret. Anonymkode: e627b...1b4 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor lenge skal du holde ut med en så umoden tullebukk og barn nr 2 i huset? Anonymkode: 8cdd7...f9e 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 For en umoden dritt. Ja. Vil absolutt si at gresset er grønnere på andre siden når det kommer til samboeren din 😳 håper det går bra med deg! Klem Anonymkode: 7090a...ab6 3
Trampe Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 På din side er det jo ikke gress i det hele tatt. Jeg er ingen fan av dumpekoret her inne sånn generelt, men sånn der kan man ikke leve. Mekling neste, kom deg ut og gå videre. 11
Tvist Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 Hvordan var han før dere fikk barn? Delte dere på husarbeid? Kom han med negative kommentarer om kroppen din? 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 Dette kommer ikke til å bli bedre. Anonymkode: 8cdd7...f9e 1
Gjest BearMama Skrevet 6. oktober 2018 #14 Skrevet 6. oktober 2018 På 30.9.2018 den 11.30, Wunderlandjenta skrev: Det ble aldri noe bedre.. lille er nå 8 mnd.. og han sitter fortsatt på ræva.. Også har det vært frekke kommentarer bare usunn mat .. jeg prøver å gå ned i vekt etter fødsel men all maten jeg lager så liker han ingenting... jeg mistet en god vennine til overdose for 3 mnd siden.. og han fikk dratt det over til at det handlet om han igjen med en gang... Han sier jeg gjerne kunne ha hatt større rumpe og pupper.. jeg bruker 80-95e... Spurte om han kunne dra til psykolog da han sliter med seg selv, han har add.. Og har prøvd og spørre om vi kan dra til parterapi om han vil redde forholdet.. og da sa jeg at han kunne ordne time til oss siden han ville så gjerne redde forholdet han å.. så slenger han til at hsn ville prøve først selv... men jeg kjenner jeg går meg lei på oppførselen hans... vi krangler en del.. Han skulle passe lille en natt da jeg skulle feire søstra mi bli 25 år, og han ringte og skrek til langt ut på natten.. jeg fikk ordnet sjåfør så jeg måtte komme hjem rundt 4-5 ungen hadde vist ikke sovnet før kl halv 4 da.. og jeg hadde forklart og vist alt han skulle gjøre.. men han gjorde ingneting av det.. han siet han ikke gidder være barnevakt for han lenger... vel det er hans eget barn.... Jeg spurte om ikke han kunne stå opp med lille så jeg fikk sove ut litt.. han bare nei jeg må sove.. jeg tenker han får hjelpe til han å.. han skifter ikke beleier.. fordi han brekker seg.. han mater ikke ungen fordi han sier han ikke klarer.. I dag er første gang han sto opp med lille og det var ca 06:00 han måtte opp og lille sovna igjen 07:30.. han gikk ikke og la seg igjen før klokka nærmet seg 10 og sover enda nå halv 12 og jeg skal dusje og gjøre med i stand da vi skal til foreldrene mine og fikse bilen hans.. Hva skal jeg gjøre? Er gresset grønnere på den andre siden? Han skylder hele tiden på st jeg har barseltid og er hjemme hele tiden og spørr hvorfor jeg ikke får vasket klær og ryddet osv han bytter klær hver dag... Hjelp Tar imot råd Gjør det slutt, vær en god mamma for barnet og finn deg en mann etterhvert som oppfører seg som en ekte mann, ikke en drittsekk som behandler deg som dritt. Ikke f om ungen min skulle vokst opp med et sånt forbilde....
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #15 Skrevet 6. oktober 2018 Dette var virkelig trist lesning. Ja, gresset er grønnere på den andre siden. Som en annen her skrev - det er jo ikke noe gress på din side i det hele tatt nå, bare gjørme. Du får det bedre uten ham. Det må en total snuoperajon til for at dette skal kunne reddes, og det spørs om han er interessert i det? Anonymkode: de5ed...147 2
Wunderlandjenta Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #16 Skrevet 6. oktober 2018 På 5.10.2018 den 14.53, Surriball skrev: Dump ham. Sånn seriøst. Det der er ikke et godt forhold. Jeg prøver å fikse opp i det.. han vil det han å.. men jeg får se hva som skjer
Wunderlandjenta Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2018 På 5.10.2018 den 21.39, AnonymBruker skrev: Dump han. Du lever en gang og livet er for kort å kaste bort på ett sånt nek. I dette tilfellet så er gresset mye grønnere på den andre siden. Anonymkode: e64ff...0c8 Jeg vet liksom at jrg får det bedre.. hvordan klare å gå ifra han?
Wunderlandjenta Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #18 Skrevet 6. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med helsestasjon. Få henvisning til familievernkontoret. Anonymkode: e627b...1b4 Han vil ikke pga barnevern og det...
Wunderlandjenta Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal du holde ut med en så umoden tullebukk og barn nr 2 i huset? Anonymkode: 8cdd7...f9e Det lurer jeg på å... han vil ikke ha en til så brått vil han så vil han ikke...
Wunderlandjenta Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #20 Skrevet 6. oktober 2018 12 timer siden, Trampe skrev: På din side er det jo ikke gress i det hele tatt. Jeg er ingen fan av dumpekoret her inne sånn generelt, men sånn der kan man ikke leve. Mekling neste, kom deg ut og gå videre. Han vil ikke på mekling, har prøvd alt.. han sier går jeg får jeg gå rettens vei for han betaler ikke barnebidrag frivillig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå