AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hei! Jeg er på jakt etter fine områder å jogge i med hunden min, hvor vi slipper å se for mye andre folk og særlig hunder. Det hadde vært så deilig å finne et sted jeg kan jogge i fred uten å måtte jobbe for mye med hunden og passeringer samtidig. Det er jo veldig pent ute i de åpne jordbruksområdene nå, og det er alltid hyggelig med litt variasjon fra Oslomarka. Noen som vet om noen lange grusveier mellom gårder, skog og jorder, litt avsidesliggende og fredelig? Jeg driver og sjekker ut ulike skogsbilveier, gårdsveier og stier på egenhånd, men det blir en del bomturer. Vi har følgende ønskeliste: - Mest mulig av ruta på mykt underlag - Minimalt med biltrafikk, og helst ikke masse rulleski eller syklister. Gjerne litt hullete grusveier, slik at biler og syklister kjører roligere - Åpent og relativt flatt landskap uten for mye bebyggelse - Helst på østsiden av Oslo - f.eks. utover i Nittedal, Skedsmo eller Lillestrøm - Pent landskap Er det noen som vil dele sine perler av noen joggeruter med meg? Lengde er ikke så viktig, selv om jeg ideelt sett er ute etter noe på minst 5 km, og veldig gjerne mer. Anonymkode: 64034...7b3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Hva med Sognsvann? Anonymkode: 7b85a...c4f
LeneXCII Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med Sognsvann? Anonymkode: 7b85a...c4f Like folk og hunder!?? TS: Selv bor jeg noen få mil sør-vest for hovedstaden og har noen fine steder men det blir kanskje i lengste laget..?!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 On 10/2/2018 at 9:11 PM, LeneXCII said: Like folk og hunder!?? TS: Selv bor jeg noen få mil sør-vest for hovedstaden og har noen fine steder men det blir kanskje i lengste laget..?! Nei, Sognsvann er ikke helt det vi ser etter 😂 Jeg har jo vært der, blant annet for å trene passering - ikke for å finne roen i folkehavet... Sør-vest er ikke helt uaktuelt, jeg tar imot alle tips! Utenfor Ski, mot Sverige? Anonymkode: 64034...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå