Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Ingenting er så irriterende som å bli vekket midt på natten. Men i natt kl 3 vekket mannen min meg for å si at han var glad i meg. *sukk* Han er så skjønn!
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Ingenting er så irriterende som å bli vekket midt på natten. Men i natt kl 3 vekket mannen min meg for å si at han var glad i meg. *sukk* Han er så skjønn! Så koselig for deg *overser Eden-Refaelis*
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Sånne innlegg minner meg om den type kvinner som sjelden eller aldri opplever slike ting' date=' og når det skjer så er det viktig at ALLE får det med seg.[/quote'] Mannen min viser meg mye kjærlighet. Ser ingen grunn til å ikke fortelle om det for det.
LilleBille Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Jeg ville hvertfall synes det var veldig mye hyggeligere å bli vekket av mannen som sa noe hyggelig .. enn telefonen som ringte 0130 - hvor det ble rapportert om at alarmen gikk på hytta :evil:
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Jeg ville hvertfall synes det var veldig mye hyggeligere å bli vekket av mannen som sa noe hyggelig .. enn telefonen som ringte 0130 - hvor det ble rapportert om at alarmen gikk på hytta :evil: Huffda! Håper det gikk greit. :trøste: Nå får jeg vel snart kjeft for å være hyggelig...
LilleBille Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Tror det var falsk alarm .. for jeg hørte ikke noe mer fra vaktselskapet ... men jeg lå jo på ank en stund og ventet på om de skulle ringe tilbake da.. - og jeg kan jo tenke meg noen ting som ville vært hyggeligere å gjøre når jeg ble vekket sånn midt på natten da...
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 - og jeg kan jo tenke meg noen ting som ville vært hyggeligere å gjøre når jeg ble vekket sånn midt på natten da... Ja, det er mye hyggelig man kan gjøre både på natten og på dagen...
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Ja, det er mye hyggelig man kan gjøre både på natten og på dagen...
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Ingenting er så irriterende som å bli vekket midt på natten. Men i natt kl 3 vekket mannen min meg for å si at han var glad i meg. *sukk* Han er så skjønn! Så koselig da.... gøy å lese at mannen din viser sin kjærlighet for deg:)
kajira Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Godt å høre,Fighter. Sånne gladtråder trengs midt i all utroskapen og all annen dævelskap av sure oppgulp som havner her...Det er visst ikke så mange som har det bra med mannen sin, men det er da noen av oss. og takke fanden for det!
Gjest TomKrus Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Godt å høre,Fighter. Sånne gladtråder trengs midt i all utroskapen og all annen dævelskap av sure oppgulp som havner her...Det er visst ikke så mange som har det bra med mannen sin, men det er da noen av oss. og takke fanden for det! Tror de fleste har det bra med sine, men de henger bare ikke på steder som dette. Internett er de frustrertes kanal.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Det er mange tråder, både på samliv og andre steder på kg som ikke starter med et spørsmål. Men hvis dette bare skal være en klagemur, så kan jeg godt holde meg unna. Eventelt fortsette å fortelle fine ting om mannen min kun for å provossere...
Mette Skrevet 18. mars 2005 #13 Skrevet 18. mars 2005 Tråden er ryddet. La oss nå glede oss over gode ting i hverdagen, ikke rakke ned på det Remyline Moderator
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2005 #17 Skrevet 19. mars 2005 Så bra Swan! Kjærester er gode å ha, og det beste er vel at man føler at sin egen er verdens beste.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #18 Skrevet 19. mars 2005 Leser gjerne flere slike tråder, jeg, Fighter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå