AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Må det være friksjon for at det skal være deilig for dere menn ved penetrering av skjeden? Eller vil dere risikere å bli slappe underveis og slite med å få utløsning? Kan seksuell kjemi, våthet og varme gjøre opp for manglende friksjon eller vil opplevelsen rett og slett ikke holde mål? (Ofte får kvinnen "skylden" for manglende friksjon (at hun er "for vid"), men det kan like gjerne være mannen som er for liten for skjeden, dvs at man rett og slett ikke passer sammen som hånd i hanske) Anonymkode: 67c5e...d42 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Er mann og synes du treffer med den siste setningen med våthet og varme. Anonymkode: c588a...a4a
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg får som regel jenter såpass våt at det ikke er så mye friksjon. Da kommer det an på hvor dyktig jenta er til å knipe. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 14 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg får som regel jenter såpass våt at det ikke er så mye friksjon. Da kommer det an på hvor dyktig jenta er til å knipe. Da må du ha veldig tynn pikk. Det virker ikke som du helt kan så mye om sex heller for ingen kvinner kan knipe gjennom et helt samleie, det er muskler som alle andre muskler og kan ikke flexes mer enn noen sekunder av gangen , og flexer man så går all konsentrasjon på det så nytelsen for kvinnen da forsvinner. Det er heller ikke sånn at kniping gjør en vagina mange centimeter strammere, ikke engang en centimeter, det er snakk om milimetere og hvis du har så liten pikk at du er avhengig av at kvinnen må knipe så er det ikke hun som er vid for å si det sånn... Anonymkode: 6d770...b87 20
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Må det være friksjon for at det skal være deilig for dere menn ved penetrering av skjeden? Eller vil dere risikere å bli slappe underveis og slite med å få utløsning? Kan seksuell kjemi, våthet og varme gjøre opp for manglende friksjon eller vil opplevelsen rett og slett ikke holde mål? (Ofte får kvinnen "skylden" for manglende friksjon (at hun er "for vid"), men det kan like gjerne være mannen som er for liten for skjeden, dvs at man rett og slett ikke passer sammen som hånd i hanske) Anonymkode: 67c5e...d42 Altså.. har du røyket noe eller? 🤪 Det er bare helt i det siste at menn her har begynt å "ta igjen" med ting som bøttefitte og å si at damen må være aalt for vid siden man er lei av at det stadig slenges rundt med mikropenis og hvor liten pikk noen må ha hvis det ikke er nok friksjon. Det er jo til og med mange damer her inne som aktivt argumenterer for at det finnes ikke forskjell i "størrelsen" på vagina! Anonymkode: f8179...499 2
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Da må du ha veldig tynn pikk. Det virker ikke som du helt kan så mye om sex heller for ingen kvinner kan knipe gjennom et helt samleie, det er muskler som alle andre muskler og kan ikke flexes mer enn noen sekunder av gangen , og flexer man så går all konsentrasjon på det så nytelsen for kvinnen da forsvinner. Det er heller ikke sånn at kniping gjør en vagina mange centimeter strammere, ikke engang en centimeter, det er snakk om milimetere og hvis du har så liten pikk at du er avhengig av at kvinnen må knipe så er det ikke hun som er vid for å si det sånn... Anonymkode: 6d770...b87 Wow, har var det mye oppgulp. Viste innlegget ditt til dama, som er en iherdig utøver av knipeøvelser. Hun bare lo av deg. Ei jente som kan knipe ordentlig vet også når og hvordan hun skal gjøre det. At du i det hele tatt tror jeg mener jenter skal knipe hele tiden, så sier det mer om deg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Må det være friksjon for at det skal være deilig for dere menn ved penetrering av skjeden? Anonymkode: 67c5e...d42 Ja det er ikke noe digg å bare stikke pikken inn i en krukke majones. Quote Ofte får kvinnen "skylden" for manglende friksjon (at hun er "for vid"), men det kan like gjerne være mannen som er for liten for skjeden, dvs at man rett og slett ikke passer sammen som hånd i hanske) Ja det kan være begge deler. Mann med liten penis og dame med enorm vagina. Anonymkode: 4e9aa...ac2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Det er ikke noe som heter "for liten for skjeden". Det heter bare "for liten". Menn med små peniser vet at de ikke er akkurat er førstevalget hos damer og at de er der på lånt tid. Noen menn klarer å utnytte dette og få en utløsning før de blir dumpet, andre blir slappe av stresse i visshet om at dette blir siste gang de ser ei dame naken de neste 5 årene. Anonymkode: 48218...e50 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er ikke noe digg å bare stikke pikken inn i en krukke majones. Ja det kan være begge deler. Mann med liten penis og dame med enorm vagina. Anonymkode: 4e9aa...ac2 Kjært barn har mange navn skjønner jeg - aldri hørt denne før 🙊😅 TS Anonymkode: 67c5e...d42
WCKD Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må det være friksjon for at det skal være deilig for dere menn ved penetrering av skjeden? Eller vil dere risikere å bli slappe underveis og slite med å få utløsning? Kan seksuell kjemi, våthet og varme gjøre opp for manglende friksjon eller vil opplevelsen rett og slett ikke holde mål? (Ofte får kvinnen "skylden" for manglende friksjon (at hun er "for vid"), men det kan like gjerne være mannen som er for liten for skjeden, dvs at man rett og slett ikke passer sammen som hånd i hanske) Anonymkode: 67c5e...d42 Hva i all verden legger du i friksjon her egentlig?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, WCKD skrev: Hva i all verden legger du i friksjon her egentlig? Hva jeg legger i friksjon her? Nå ble jeg usikker på spørsmålet ditt. Anonymkode: 67c5e...d42
WCKD Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Altså, det vil jo alltid være friksjon under penetrering. Ingen har så tynn penis eller så stor skjede at det ikke er noen friksjon... 1
Sphere Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du ha veldig tynn pikk. Det virker ikke som du helt kan så mye om sex heller for ingen kvinner kan knipe gjennom et helt samleie, det er muskler som alle andre muskler og kan ikke flexes mer enn noen sekunder av gangen , og flexer man så går all konsentrasjon på det så nytelsen for kvinnen da forsvinner. Det er heller ikke sånn at kniping gjør en vagina mange centimeter strammere, ikke engang en centimeter, det er snakk om milimetere og hvis du har så liten pikk at du er avhengig av at kvinnen må knipe så er det ikke hun som er vid for å si det sånn... Anonymkode: 6d770...b87 Dette er jo bare tull. Du snakker åpenbart ikke for alle kvinner. Flere av de jeg har vært med klarer fint å knipe gjennom hele samleiet uten at det går ut over deres nytelse. Snarere tvert imot. Det forsterker nytelsen. For oss begge. De sier de ikke tenker over det engang. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #14 Skrevet 30. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da må du ha veldig tynn pikk. Det virker ikke som du helt kan så mye om sex heller for ingen kvinner kan knipe gjennom et helt samleie, det er muskler som alle andre muskler og kan ikke flexes mer enn noen sekunder av gangen , og flexer man så går all konsentrasjon på det så nytelsen for kvinnen da forsvinner. Det er heller ikke sånn at kniping gjør en vagina mange centimeter strammere, ikke engang en centimeter, det er snakk om milimetere og hvis du har så liten pikk at du er avhengig av at kvinnen må knipe så er det ikke hun som er vid for å si det sånn... Anonymkode: 6d770...b87 Skal vi være ærlig på det så er de aller fleste peniser og vaginaer "normale", og så har du noen få som avviker litt fra normalen. En vagina er lagd for å føde et barn, og når det blir veldig vått blir det ikke veldig trangt uansett størrelse på pikken. Er jo ingen problem å fiste ei jente som er skikkelig våt og kåt, og en mannehånd er jo mange ganger større enn den største penisen som er å oppdrive. Da hjelper det veldig på at dama har god muskelkontroll der nede eller er naturlig stram fra naturens side. Anonymkode: 66cce...65f 3
herzeleid Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 Det må jo nesten være noe friksjon, ellers kan det vell knapt kalles sex? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #16 Skrevet 30. september 2018 Klart det må være litt friksjon for at det skal være deilig. Klarer å få orgasme uten friksjon hvis tenningen er der ellers, men gir ikke samme type orgasme og nytelse. Heldigvis er de fleste damer nornale, men vil alltid være noen som er videre enn snittet, men sånn er det bare. Anonymkode: 66cce...65f
Cuntzilla Skrevet 30. september 2018 #17 Skrevet 30. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du ha veldig tynn pikk. Det virker ikke som du helt kan så mye om sex heller for ingen kvinner kan knipe gjennom et helt samleie, det er muskler som alle andre muskler og kan ikke flexes mer enn noen sekunder av gangen , og flexer man så går all konsentrasjon på det så nytelsen for kvinnen da forsvinner. Det er heller ikke sånn at kniping gjør en vagina mange centimeter strammere, ikke engang en centimeter, det er snakk om milimetere og hvis du har så liten pikk at du er avhengig av at kvinnen må knipe så er det ikke hun som er vid for å si det sånn... Anonymkode: 6d770...b87 Dette er jeg uenig i, kniping forsterker jo nytelsen, gjør det jo mer for meg selv enn han. Og helt automatisk, ikke noe jeg må konsentrere meg om. 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #18 Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Må det være friksjon for at det skal være deilig for dere menn ved penetrering av skjeden? Eller vil dere risikere å bli slappe underveis og slite med å få utløsning? Kan seksuell kjemi, våthet og varme gjøre opp for manglende friksjon eller vil opplevelsen rett og slett ikke holde mål? (Ofte får kvinnen "skylden" for manglende friksjon (at hun er "for vid"), men det kan like gjerne være mannen som er for liten for skjeden, dvs at man rett og slett ikke passer sammen som hånd i hanske) Anonymkode: 67c5e...d42 Hun som nå er blitt kona har jeg alltid syntes har vært trang og det er stort sett nok friksjon. Men innimellom blir hun rett og slett så våt at hun blir veldig glatt og friksjonen forsvinner nesten helt. Uansett synes jeg det er helt utrolig deilig selv om friksjonen blir liten. Anonymkode: 4308e...d16 3
*Mocca* Skrevet 30. september 2018 #19 Skrevet 30. september 2018 (endret) Har tenkt på det noen ganger, kan det bli så vått at det blir for vått liksom? Føles sånn noen ganger, klasker, renner nedover lårene. Føler mest for å hente et håndkle og tørke opp litt.....😂😂😂 Endret 30. september 2018 av *Mocca* Endret skrivefeil
Sphere Skrevet 30. september 2018 #20 Skrevet 30. september 2018 22 minutter siden, *Mocca* skrev: Har tenkt på det noen ganger, kan det bli så vått at det blir for vått liksom? Føles sånn noen ganger, klasker, renner nedover lårene. Føler mest for å hente et håndkle og tørke opp litt.....😂😂😂 Hah, for vått for friksjon, så absolutt, men for min del er det deilig uansett. Det plaskvåte er deilig i seg selv, men samtidig slår også følelsen av å være liten inn, og det tenner meg stort. Bare deilig når det renner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå