Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det slik at om jeg har en Gmail konto så lagres steder hvor jeg befinner meg hen,i Google maps? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om. Er ihvertfall ikke slik hos meg. 

Skrevet
7 timer siden, prescella skrev:

Hei! Er det slik at om jeg har en Gmail konto så lagres steder hvor jeg befinner meg hen,i Google maps? 

Ja, det gjør det. Alltid når jeg drar fra jobb popper opp ei melding på låst tlf om at jeg har igjen x antall minutter til jeg er hjemme. Samme er det om er andre steder også. Mistenker at det er når tlf kobles opp mot radio i bilen at det skjer. Ser ikke den meldinga når jeg sitter på.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, tdm900 skrev:

Ja, det gjør det. Alltid når jeg drar fra jobb popper opp ei melding på låst tlf om at jeg har igjen x antall minutter til jeg er hjemme. Samme er det om er andre steder også. Mistenker at det er når tlf kobles opp mot radio i bilen at det skjer. Ser ikke den meldinga når jeg sitter på.

Det med radioen stemmer i hvert fall ikke, min telefon gjør det samme og er ikke koblet opp mot noen radio. Den har gps og registrerer alltid hvor den er. Den registrerte fort hvor jeg jobbet og bodde, på bakgrunn av at jeg reiser samme strekningen hver arbeidsdag. 

Anonymkode: a048a...766

Skrevet

Fant ut av det. De aller meste av mine bevegelser er lagra på Google maps.. Hvorfor aner jeg ikke så driver å sletter unna .. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...