AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 deler celle med en fyr som liker meg, får ikke lov å bytte pga "manglende grunnlag", syns dere dette er fair? faen ta altså, det er straff nok å miste friheten, burde få lov å bytte celle, jeg har mer enn nok grunnlag Anonymkode: b2c12...3bd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Om grunnlaget ditt er at celle kameraten er homofil så er det selvfølgelig ikke god nok grunn... Anonymkode: 75ec2...a42 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, Perle skrev: hva mener du? syns du dette er rettferdig? Anonymkode: b2c12...3bd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Du veit at folk flest klarer å styre seg rundt folk dem tiltrukket av? Hva er problem med at han er homofil liksom? Anonymkode: 41c6c...aa0 1
Perle Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva mener du? syns du dette er rettferdig? Anonymkode: b2c12...3bd Alle skjønner jo at du troller. Om fyren du likson deler celle med er homo, hetro, bi, eller trans er jo revnende likegyldig. Det er ikke forbudt "å like" noen. Alle skjønner at du ikke sitter inne. Du ligger vel hjemme på skummadrassen i kjelleren til "a mor" og er bitter på damer, homser alle andre enn deg selv som får pult. Tragisk. Endret 30. september 2018 av Perle Leifer 7
Gjest HanenIFlokken Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: deler celle med en fyr som liker meg, får ikke lov å bytte pga "manglende grunnlag", syns dere dette er fair? faen ta altså, det er straff nok å miste friheten, burde få lov å bytte celle, jeg har mer enn nok grunnlag Anonymkode: b2c12...3bd Ta det som en mann og for all del ikke mist noe på gulvet
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 6 minutter siden, Perle skrev: Alle skjønner jo at du troller. Om fyrer du likdom deler celle med er homo, hetro, bi, eller trans er jo revnende likegyldig. Det er ikke forbudt "å like" noen. Alle skjønner at du ikke sitter inne. Du ligger vel hjemme på skummadrassen i kjelleren til "a mor" og er bitter på damer, og homser alle som får pult generelt. Tragisk. morsomste innlegget jeg har sett i dag, takk 😂 Anonymkode: b2c12...3bd
Perle Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: morsomste innlegget jeg har sett i dag, takk 😂 Anonymkode: b2c12...3bd Værsågod 💐 Endret 30. september 2018 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 4 minutter siden, Perle skrev: Værsågod 💐 haha, snakk om å hate menn 😂 Anonymkode: b2c12...3bd
Perle Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha, snakk om å hate menn 😂 Anonymkode: b2c12...3bd Jeg elsker menn jeg. De beste personene i livet litt er menn. ❤️ Far, brødre, fettere og samboer. De henger bare ikke på Kvinneguiden og poster oppdiktede, uintelligent, og lite gjennomtenkt TULLEFJAS om homofile, halv seks natt til en søndag..... 😕 Endret 30. september 2018 av Perle 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå