AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg blir mo i knærne, varm i kinnene, får sommerfugler i magen og faller aldri raskere enn det jeg gjør for blonde gutter med blå øyne. Anonymkode: 2d666...e89
Gjest UngMann1986 Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Haha, jeg passer til den beskrivelsen! Jeg blir tilsvarende mo av kvinner med brunt hår og blå øyne!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Æsj! nei. Liker høye, mørke gutter. Anonymkode: e0fb4...a46
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Kunne aldri falt for en typisk høy, mørk kar. Ei heller for en med store muskler. Gi meg heller en slank, blåøyd gutt med blondt hår, og jeg kan falle pladask. Han må gjerne ha litt langhåret guttefrisyre 😍 Problemet er at når man blir eldre, blir de fleste menn mørkere i håret, gråere i håret, eller så tynne i håret at de ikke har drømmefrisyren min. Anonymkode: c71b7...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Blonde gutter med litt mørk skjeggvekst og blåe øyne.😍 Anonymkode: 561bf...cd3
annebanane Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Har et ekstra godt øye til blondere menn, ja. Spesielt om de har fint skjegg og bra stil også. Legger merke til de mørkere først pga konstrasten til meg selv som er lys, men det er ofte de lysere jeg har hakket mer interesse for.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Jeg er svak for menn, jeg. Anonymkode: 54b84...09f 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Jeg var tydeligvis svak for det, for alle mine ekser er slik. Så blonde og blåøyde som man kan være. Husker at en god kamerat sa at det ikke var vanskelig å vite hvilken preferanser jeg hadde, for jeg "samlet på" menn nazistene lett kunne avbildet på reklameplakater for den ariske rasen. Så traff jeg en høy, mørk og brunøyd mann, fra Marokko, ble forelsket, ble gift, fått to gyldne barn. .. og for min del er blonde og blåøyde menn historie. Preferanser er ikke til å stole på! Anonymkode: c0141...ee1
NancyDrew Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var tydeligvis svak for det, for alle mine ekser er slik. Så blonde og blåøyde som man kan være. Husker at en god kamerat sa at det ikke var vanskelig å vite hvilken preferanser jeg hadde, for jeg "samlet på" menn nazistene lett kunne avbildet på reklameplakater for den ariske rasen. Så traff jeg en høy, mørk og brunøyd mann, fra Marokko, ble forelsket, ble gift, fått to gyldne barn. .. og for min del er blonde og blåøyde menn historie. Preferanser er ikke til å stole på! Anonymkode: c0141...ee1 Jeg har aldri likt skjegg. Ikke den minste skjeggstubb, egentlig. Så fant jeg samboeren min, da. Og nå er skjeggvekst noe av det som tenner meg mest. Jo mer, jo bedre 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 Elsker blondt hår og blå øyne på menn, men ekser har hatt mørkt hår, mørkt skjegg og den pakka der, så ikke noe fasit. Anonymkode: 70062...89c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 Faller lett for jenter med rødt hår og gutter med blondt hår, kanskje jeg bare «oppdager» dem lettere? 😛 Anonymkode: 1e5e7...422
gjest99 Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Trodde jeg var det, helt til jeg møtte kjæresten min som er helt motsatt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 Egentlig liker jeg helt mørkt hår og blå øyne, men alle jeg har vært med har vært blonde. Han jeg driver med nå er helt lys blond, som jeg egentlig liker minst, og lyse blå/grønne øyne, veldig pene øyne da, en kjekk mann 😉. Anonymkode: 59a7a...ea1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #14 Skrevet 1. oktober 2018 Ikke for min del. Jeg ELSKER menn med mørkt, rufsete halvlangt hår, og mørke intense øyne. Synes også damer er penest når de er mørkhårede og har enten grønne eller brune øyne. Når man har mørke øyne får man et mye dypere blikk! Men det finnes selvsagt vakre mennesker med blondt hår, rødt hår, og med grå eller blå øyne. Spesielle og flotte øyenfarger kan man finne over hele spekteret! Jeg er ikke så interessert i skallede menn, dessverre. Jeg vet dette er dumt for min egen del, for de blir vel alle skalla med tiden. Men det er akkurat som at de har kappet av seg en viktig kroppsdel når de mister håret sitt! Heldigvis er det jo nok av damer som digger skalla menn, så bare fordi at JEG liker masse hår (på hodet), trenger ikke mannfolka fortvile av den grunn. Og jeg er nå vel ikke akkurat drømmedama jeg heller, akkurat. Ikke noe tap, med andre ord! 😄 Anonymkode: 1909b...8e0
snowbreeze Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 Har alltid hatt en ting for høye, blonde menn 😆 en og annen sjelden gang har jeg blitt betatt av høye, mørke menn. Men så traff jeg samboeren min. Han er mørk og bare noen cm høyere enn meg selv 😉
Helado Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Hadde i mange år en sånn formening jeg også, at jeg foretrakk de blonde med blå øyne, og har vært sammen med nesten bare det. Men i senere tid har jeg bare funnet ut at jeg liker alle hårfarger, helst i kombinasjon med blå øyne da :p Til syvende og sist er det sjarmen som fanger meg, og ikke fargene på hår og øyne!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #18 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg blir mo i knærne av mørke kvinner med litt utenlandske trekk og mørke øyne😍 Anonymkode: 5c527...fa2
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #19 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg eier ikke preferanser når det kommer til utseende( altså hårfarge og øyefarge) på menn. Jeg liker mørke, lyse og rødhårete, blå , grønne, grå og brune øyne. Faller jeg for en mann så er han pen som han er. En grunn til at jeg falt for han. En annen ting er at jeg sjeldent legger merke til øyefargen til de jeg liker. Aleksander Skarsgård er jo skikkelig fin da ☺ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå