Gå til innhold

Samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er noe jeg har lurt på. Kan damer väre vide å ha sex med, selv om de ikke har fått barn? 

Anonymkode: 7edf8...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er heller penis som ikke er stor nok

• Liker 4
Skrevet

Damer blir videre når de er kåte, også de som ikke har fått barn. Men vagina er den mest tilpasningsdyktige delen på kroppen og veldig fleksibel så det er ikke snakk om å være "vid som en bøtte" og andre skjellsbegrep menn uten seksuell erfaring eller menn som er sure på kvinner kan finne på å bruke.  Marginene er så små så med mindre vaginaveggene er revet i stykker går det ikke an å være  "vid". 

Det som derimot ikke er så uvanlig er at menn er vant til å runke altfor hardt sånn at de mister sensitiviteten i penis og opplever mindre stimuli av en vagina enn en stram knyttneve og istedet for å innse problemet med runkingen og sensitiviteten så tror de det er dama som er vid.  En mann med veldig tynn penis kan også oppleve vagina vid,  men det er ikke fordi vaginaen er vid men fordi en veldig tynn penis ikke fyller den ut. En tannpirker i øret vil også ha mye siderom å spille på i motsetning til en finger men det betyr ikke at øregangen er unormalt stor. 

Du skal nok ikke bekymre deg så mye for dette med vid vagina eller ikke. 

Anonymkode: 7cc4d...faf

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, VennligVulva skrev:

Foreløpig syns jeg ikke du lever opp til nicket ditt. 

Svaret er ja, forresten. Svaret er avgitt. Trengte ikke 30 sekunders betenkningstid heller. 

Anonymkode: ec347...fbb

• Liker 4
Skrevet

ALT er relativt! 

Anonymkode: 4ad23...cc5

Skrevet

Ja, kvinner varierer selvsagt like mye som menn i størrelse. Det har vært studier på dette også, akkurat som det har vært for menn, men det har selvsagt aldri vært like stor fokus på dette som på penisstørrelse. Og jeg som liten mann kan merke stor forskjell. Noen opplever selv jeg som trange, selv om de er plaskvåte, mens andre har jeg følt svært liten friksjon med. Selv Kama Sutra deler opp begge kjønn i tre størrelseskategorier, og forklarer hva man bør gjøre ved størrelsesforskjell. De fleste kvinner har derimot en fantastisk evne til å kunne trene musklene sine, og kan dermed veie opp for manglende friksjon ved å være aktive. 

Når det er sagt er det ikke kvinnens romslighet som har satt en standard for god og dårlig sex for min del. Det er andre ting som er langt viktigere enn friksjon. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer blir videre når de er kåte, også de som ikke har fått barn. Men vagina er den mest tilpasningsdyktige delen på kroppen og veldig fleksibel så det er ikke snakk om å være "vid som en bøtte" og andre skjellsbegrep menn uten seksuell erfaring eller menn som er sure på kvinner kan finne på å bruke.  Marginene er så små så med mindre vaginaveggene er revet i stykker går det ikke an å være  "vid". 

Det som derimot ikke er så uvanlig er at menn er vant til å runke altfor hardt sånn at de mister sensitiviteten i penis og opplever mindre stimuli av en vagina enn en stram knyttneve og istedet for å innse problemet med runkingen og sensitiviteten så tror de det er dama som er vid.  En mann med veldig tynn penis kan også oppleve vagina vid,  men det er ikke fordi vaginaen er vid men fordi en veldig tynn penis ikke fyller den ut. En tannpirker i øret vil også ha mye siderom å spille på i motsetning til en finger men det betyr ikke at øregangen er unormalt stor. 

Hehe hadde du vært en mann skulle jeg prøvd å tatt deg litt seriøst. Jeg har hatt min penis i ganske mange kvinner, og kan fortelle deg at det er stor variasjon ute å går hos dere. Den gammeldagse holdningen om at det er mannens oppgave å "fylle" opp vaginaen din er litt utdatert. Gjør en innsats selv med knipeøvelser så kanskje du hadde klart å nyte en normal penis som de fleste andre.

Anonymkode: 0c149...8f7

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe hadde du vært en mann skulle jeg prøvd å tatt deg litt seriøst. Jeg har hatt min penis i ganske mange kvinner, og kan fortelle deg at det er stor variasjon ute å går hos dere. Den gammeldagse holdningen om at det er mannens oppgave å "fylle" opp vaginaen din er litt utdatert. Gjør en innsats selv med knipeøvelser så kanskje du hadde klart å nyte en normal penis som de fleste andre.

Selvfølgelig er det stor variasjon. Det er jo forskjellige kvinner.

TS spurte om det er sånn at kvinner som ikke har født barn også kan være vide. Det var det han ville ha svar på. Og siden du har hatt penisen din inni ganske mange kvinner så kan du kanskje svare på det? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det stor variasjon. Det er jo forskjellige kvinner.

TS spurte om det er sånn at kvinner som ikke har født barn også kan være vide. Det var det han ville ha svar på. Og siden du har hatt penisen din inni ganske mange kvinner så kan du kanskje svare på det? 

Ja det kan det helt klart. Man blir ikke nødvendigvis videre av å ha født. Hvor romslig en vagina er og hvor tøyelig den er er genetisk og ikke noe som har med hvor mange man har hatt sex med som noen tror. Derimot kan det skje komplikasjoner under fødsel som gjør at underlivet får skader. Er jo tross alt en hel baby som skal ut der.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan det helt klart. Man blir ikke nødvendigvis videre av å ha født. Hvor romslig en vagina er og hvor tøyelig den er er genetisk og ikke noe som har med hvor mange man har hatt sex med som noen tror. Derimot kan det skje komplikasjoner under fødsel som gjør at underlivet får skader. Er jo tross alt en hel baby som skal ut der.

Takk for et godt svar som jeg stiller meg bak. 
(Om det er genetisk vet jeg ikke, jeg aner ikke hvordan vaginaen til moren min er) 

Skrevet

Tror ikke det er avgjørende at damer har født barn, sånn sett blir spørsmålet litt feil. Merker ingen forskjell på om noen har født barn eller ikke, samboeren min ble faktisk trangere etter å ha født. Tror det er litt oppskrytt at damer skal være så forbanna trange, tror det er blitt sånn gjennom språket blant gutta, "Hun var så jævla trang og deilig", "ho der kan jeg tenke meg er trang". Da har vel alle gutta en forventning om at det skal være så forbanna trangt da, og kanskje de får en urealistisk forventning til hvor trangt det skal være, istedenfor å glede seg over hvor deilig det er uansett.

• Liker 1
Skrevet
On 9/30/2018 at 2:32 AM, VennligVulva said:

Nei, det er damen som har bøttefitte :)

On 9/30/2018 at 2:37 AM, AnonymBruker said:

Akkurat likt som at det ikke finnes små og store peniser så finnes det heller ikke trange eller videre vaginaer. Det sitter bare i hodet til folk.  Så at du tror det finnes tynne peniser finnes bare i hodet ditt, for tynne peniser eksisterer ikke, på samme måte som en vid vagina ikke eksisterer. Les deg litt opp på tema før du kommer med slike bastante latterlige utsagn.

Anonymkode: 7752b...d2c

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...