AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Og bruker dere den? Vet dama om at dere har og bruker den om den blir brukt? Bruker dere den sammen noen gang om det er tilfellet? Anonymkode: 91b89...e26
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Ikke jeg. Ble introdusert for det én gang av en ivrig partner som var testpilot for Cupido. Det var ikke for meg, rett og slett. Ellers har jeg ingen fordommer mot det. Det er en sexleke på linje med andre sexleker. Ingen grunn til at akkurat sjømannsbruden ikke skal være OK.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Har flere dildoer som vi bruker sammen, men hun bruker de ikke alene. Hun sier jeg må tenne henne først. Anonymkode: ac1a1...088
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Har ingen sexleketøy som er ment for en mann alene - hånda funker utmerket. Vi har dog masse annet leketøy som vi både bruker i lag og hver for oss.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Jeg kjøpte en fleshlight på sakg en gang og dama vet at jeg har den. Den blir sjeldent brukt da det er så sykt mye styr med å vaske, tørke og puddre den etterpå. Anonymkode: dbbb3...926
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Takk for alle svar! Hva Sexleketøy kan jeg bruke på mannens penis? Utenom vagina sexleke Anonymkode: 91b89...e26
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar! Hva Sexleketøy kan jeg bruke på mannens penis? Utenom vagina sexleke Anonymkode: 91b89...e26 En sleeve. Da blir fruen glad skal du se😅 Anonymkode: 6231f...5fa
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Jeg hadde en sånn ja. Brukte den mye i starten, men etter hvert kjøpte vi en "pocket pussy", mye lettere å rengjøre å bruke. Anonymkode: 6231f...5fa
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en fleshlight på sakg en gang og dama vet at jeg har den. Den blir sjeldent brukt da det er så sykt mye styr med å vaske, tørke og puddre den etterpå. Anonymkode: dbbb3...926 Venn :"Halla! Hva gjorde du helga a´ - Skjedde det no´spennende eller ?" Du : "Jeg var hjemme å puddra fleshlighten min." 😂🤣 Anonymkode: cef10...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venn :"Halla! Hva gjorde du helga a´ - Skjedde det no´spennende eller ?" Du : "Jeg var hjemme å puddra fleshlighten min." 😂🤣 Anonymkode: cef10...5b6 Produsenten anbefaler det faktisk for at materialet skal holde seg lengst mulig, men ja. Jeg innser at det høres jævlig sært ut :p. Anonymkode: dbbb3...926
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 Jeg har noen sexleketøy selv om jeg er i et forhold. Det har hun også. Vi bruker de hver for oss, og når vi er sammen. Liker spessielt godt at hun bruker de på meg. Jeg har bla. mange vibratorer av typen wand, anal og prostatavibrator, tenga egg, et par fleshlight greier. Silikonhansker med lange nupper inni hånda mm. Liker best vibratorene Anonymkode: fa8f4...038 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Jeg har en buttplug og en vibrator! som jeg bruker i smug av og til. Dessuten har jeg en del "sexy" undertøy (spørs om det egentlig er så sexy, kanskje mer latterlig :) som jeg av og til ikler meg. Anonymkode: ad439...b45
Moomba Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 Mannen hadde en gang i tiden. Lurer på hvor det ble av den🤔😅
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg driver med litt import av sexleketøy fra Asia for videresalg til private og til erotiske butikker. fleshlights går det veldig lite av. Trenden viser helt klart at menn ønsker anal/prostata stimulans. Jeg selger enorme mengder av prostatastimulatorer og ikke minst rumpeplugger og analdildoer i svært store størrelser. Typisk er diameter fra 6-8cm. Likeså er det for øyeblikket et økende marked for såkalte kukbur, eller chastitycages som det kalles. Anonymkode: 3a73a...ebf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg kjøpte en fleshlight til kjæresten en periode hvor jeg hadde dårlig sexlyst, vet jo hvor mye glede jeg har av mine vibratorer når han ikke kan stille opp. Men tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har brukt den, og det er bra mange år siden jeg kjøpte den. Han syns det er for mye styr med å hente den frem, finne frem glidemiddel, vaske og sterilisere den. Men vi har jo hatt litt gøy med den sammen. Hadde det vært opp til han så hadde han aldri brukt penger på noe sånt. Så egentlig var det 1600 kr rett ut vinduet. Anonymkode: 82aac...a85
Sphere Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 Kaster ikke Fleshlighten min selv om jeg går inn i et forhold. Hvor ofte jeg bruker den, kommer jo helt an på aktivitet ellers.
stan Skrevet 4. oktober 2018 #18 Skrevet 4. oktober 2018 På 30.9.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar! Hva Sexleketøy kan jeg bruke på mannens penis? Utenom vagina sexleke Anonymkode: 91b89...e26 Prøv en monkey spanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå