Gjest kokoko Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Noen som fikk medseg hvemsim vant romkonkuransen i går, altså kjøkken??
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Anja og Nils vant kjøkkenkonkuransen. (Fazilat og Imran vant presentasjonen av badet.)
Hilde Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Var det ikke Renate og (husker ikke hva han heter) som vant presentasjonen da?
Windy Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Var det ikke Renate og (husker ikke hva han heter) som vant presentasjonen da? Joda, slik jeg husker det også (Er det ikke Gunnar han heter?)
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Tror det var Gunnar og Renate ja. Lurer på om det bare er jeg som begynner å bli grådig irritert over Mari og kjæresten hennes. Greit nok å være litt laid-back, men får være måte på.. Uheldig at de fikk den største leiligheten.
*Emma* Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Var det ikke Renate og (husker ikke hva han heter) som vant presentasjonen da? Jo det var det. Gjesten var meg (glemte å logge inn). Tror jeg bare ble litt happy for at Homsepatruljen TRASHET presentasjonen til ekle Anja. Thihihi.
Gjest Pjusk Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Lurer på om det bare er jeg som begynner å bli grådig irritert over Mari og kjæresten hennes. Greit nok å være litt laid-back' date=' men får være måte på.. Uheldig at de fikk den største leiligheten.[/quote'] Jeg synes Mari og typen er kjempesøte!! (Hvis de er de som ler hele tiden). De andre er bare ekle - iallefall Renate og Anja !!! Det "mørke" paret er også OK! (Beklager, vet jeg ikke var politisk korrekt nå, men jeg husker ikke hva de heter...)
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Noen som fikk medseg hvemsim vant romkonkuransen i går' date=' altså kjøkken??[/quote'] I går var det presentasjon av bad. Homsepatruljen var dommere. Det var Renate og Gunnar som vant. Kjøkkenkonkurransen var vel forrige uke?
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 (Fazilat og Imran vant presentasjonen av badet.) Nei, de ble nr 2.
*Emma* Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Nei, de ble nr 2. Hvis du hadde lest alle innleggene hadde du sett at dette var "oppklart" for lenge siden. Og romkonkuransen ang kjøkkenet var den de avgjorde denne gangen - samt presentasjonen av badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå