Gå til innhold

Hvordan fortelle han det med hygiene før sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo?

jeg er egentlig veldig opptatt av at alt skal være nydusjet og vasket før sex. Samboeren min er ikke det, han er mer slik at hvis man har dusjet den dagen er det reint nok. Jeg ofrer meg veldig ofte for det, men jeg syns det er veldig ekkelt. Mest ift Oral, men egentlig alt ifra oral og vaginal til anal. 

Hvordan kan jeg si at jeg har en større nytelse hvis han er nydusjet? Syns det er så ekkel lukt av en penis som har ligget i klam kontakt med ballene hele dagen. For ikke å glemme alle de urindråpene som legger seg under forhuden når han er ferdig med å tisse.. 

Anonymkode: 13633...d9c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si «æsj», og snu deg unna?

Det enkle er ofte det beste :nordvesta:

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke bare å si det rett ut?

Jeg pleier det ihvertfall. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Er det ikke bare å si det rett ut?

Jeg pleier det ihvertfall. 

Føler det er litt for slemt... avviser aldri sex..

Skrevet

Kan tenke meg at det ikke er så enkelt å si noe nå dersom dere har hatt et aktivt sexliv lenge og du ikke har sagt noe før, men det er nok bare å hoppe i det og si at du ønsker ikke å ha sex med han hvis han ikke er ren. Om han har dusjet på morgenen så trenger han kanskje ikke en full dusj på kvelden, men at han i hvert fall vasker snoppen og området rundt? 

Anonymkode: 3ac27...8e2

• Liker 4
Skrevet

"Jeg vil gjerne at du vasker deg før vi skal ha sex" er en grei måte å si det på?

• Liker 12
Skrevet

Enten så er det du som overdriver eller så er han unormalt slurvete med å vaske penis. Det skal gå an å ha sex uten store ekle smaker eller lukter når man har dusjet det siste døgnet. 

Enten så får du slutte å gi han blowjob eller så får du spørre han om åssen han vasker tissen sin. Det hjelper ikke å bare la vannet renne over pikken og gnukke to sekunder på den, han må løfte alle skrukker og folder, trekke forhuden helt tilbake og vaske under forhuden og vaske skikkelig. Bare vær ærlig å spør han om han gjør dette rett ut og hvis han hevder han gjør det så bli med han i dusjen å se om det er sant eller ikke. Er det sant så må enten du skjerpe deg eller han ta en tur til legen. Er det ikke sant så si at det blir ikke noe mer blowjob før han får bedre hygiene. Du kan også dra en spansk en å si at du har begynt å få så mye sopp eller bakteriell vaginose og at legen din sier det er fordi hygienen til partneren din må være for dårlig 

Anonymkode: e7755...4d7

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt for slemt?

Skal ikke sex være kos å ikke en plikt?

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Slemt?

Du har jo alt tatt det opp med ham, på en skikkelig måte,

men du er bare blitt avvist, med andre ord:

Du har en mann - der forventer at du gledelig skal spise hans ballesvette, urin og kukost..

Og du snakker om å «ikke være slem»??

På tide å sette seg i litt respekt, jente.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er det du som overdriver eller så er han unormalt slurvete med å vaske penis. Det skal gå an å ha sex uten store ekle smaker eller lukter når man har dusjet det siste døgnet. 

Enten så får du slutte å gi han blowjob eller så får du spørre han om åssen han vasker tissen sin. Det hjelper ikke å bare la vannet renne over pikken og gnukke to sekunder på den, han må løfte alle skrukker og folder, trekke forhuden helt tilbake og vaske under forhuden og vaske skikkelig. Bare vær ærlig å spør han om han gjør dette rett ut og hvis han hevder han gjør det så bli med han i dusjen å se om det er sant eller ikke. Er det sant så må enten du skjerpe deg eller han ta en tur til legen. Er det ikke sant så si at det blir ikke noe mer blowjob før han får bedre hygiene. Du kan også dra en spansk en å si at du har begynt å få så mye sopp eller bakteriell vaginose og at legen din sier det er fordi hygienen til partneren din må være for dårlig 

Anonymkode: e7755...4d7

Da vil hun bare høres ut som hun er mora til en 5-åring som skal lære seg å vaske seg skikkelig. Kunne aldri i verden gått etter mannen for å sjekke om han vasker seg skikkelig. 

Og heller ikke noen "spanske" og bruke legen som en dårlig unnskyldning.

Det kan nok hende at mannen vasker seg godt nok når han dusjer om morgenen, men så er TS kanskje litt var når kvelden kommer og hun skal ta en penis som har ligget og godgjort seg i underbuksa og vært på do x antall ganger, i munnen. 

Jeg syns det er greit å si ifra, men ikke å kreve å få se hvordan han gjør det, det får være grenser for kontrollerende adferd. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo?

jeg er egentlig veldig opptatt av at alt skal være nydusjet og vasket før sex. Samboeren min er ikke det, han er mer slik at hvis man har dusjet den dagen er det reint nok. Jeg ofrer meg veldig ofte for det, men jeg syns det er veldig ekkelt. Mest ift Oral, men egentlig alt ifra oral og vaginal til anal. 

Hvordan kan jeg si at jeg har en større nytelse hvis han er nydusjet? Syns det er så ekkel lukt av en penis som har ligget i klam kontakt med ballene hele dagen. For ikke å glemme alle de urindråpene som legger seg under forhuden når han er ferdig med å tisse.. 

En normal penis begynner ikke å lukte 10 timer siden sist dusj. Mannens anatomi er nok heller ikke sånn at urindråpene legger seg under forhuden etter man er ferdig med å tisse. Men du får vel bare si akkurat det du sier her da - ekkelt osv. - så blir det enten at han dusjer først, eller så har dere ikke sex.

Personlig føler jeg det er hysterisk og turn off med sånn null spontanitet osv. og hvis det alltid er sånn "hold den tanken, brb bare ta en 20 min dusj først". For meg har man da et litt unaturlig forhold til når man er ren/ ikke ren - begjæret og lysten bør ha forrang fremfor tanker av typen hvor mange ganger har du tissa siden du dusja? :ler:  Men jeg hadde ikke hatt lyst til at en partner skulle ofret seg / gjort noe hun syns var veldig ekkelt da, så en måtte jo funnet ut av det.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Du har jo selv et ansvar for å si hva du føler dersom du ønsker at han skal forstå. 

Du må bare fortelle det på en ikke-anklagende måte. Sleng gjerne inn at du skulle sagt det mye tidligere, så balanserer du forbedringen til å gjelde begge.

Når det gjelder sakens kjerne, som er hygiene: Jeg er på hans linje. Vanlig hygiene med dusj hver dag er nok for meg og min partner. Vi synes bare det er deilig om det lukter litt kropp. 

Skrevet

Jeg ville latt være å suge. Dersom han hadde spurt om det, hadde jeg sagt "ikke nydusjet penis, ingen suging".

• Liker 5
Skrevet

Dersom det faktisk er lukt og smak ville ikke jeg gått ned på ham! Hadde gitt beskjed om vask før oral. 

Hadde bare sagt "Kan du være så snill å vaske penis før sex, for selv om du har dusjet tidligere i dag, så blir det litt klamt og ekkelt å suge deg." 

Dersom det ikke er lukt eller smak, men du bare føler for det... ja hvorfor ikke si det rett ut og? 

Såpass må man kunne si i et forhold! 

Anonymkode: c8888...bc8

• Liker 4
Skrevet

Er det mulig? Jeg mener det er vanlig folkeskikk å vaske utstyret (både menn og damer) om man forventer oralsex... rimelig spesielt å ikke gjøre det eller? Hadde aldri latt noen gå ned på meg uten å ha vasket meg først og hadde aldri sugd uten at den var nyvasket. Øvrige seksuelle aktiviteter krever ikke nødvendigvis at man er nyvasket...

Anonymkode: 78a02...786

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde mista piffen litt (mye) dersom mannen krevde at jeg skulle vaske meg før hver gang vi skulle knulle. Halve gleden i et sexliv er jo spontaniteten.

Du må jo selvsagt bare ta det opp, men vær forberedt på at det kan fjerne litt gnist. 

• Liker 10
Skrevet

Enig med hun over! Drepen for spontaniteten.

• Liker 2
Skrevet

Man kan vel forberede seg litt, selv om man skal være spontan?

Er ikke snakk om at man trenger dusje i 20 min heller, mer ett par minutter bare for å dusje vekk dagens balle-svette, rass-svette, urin utflod og andre uggenheter.

Til menn som mener dette må dama bare finne seg i (som i suge en penis, der sist ble rengjort for 12 timer siden),

foreslår at dere forsøker følgende i morgen:

Dusje som vanlig på morran, gå gjennom dagens gjøremål som om det var en normal dag,

så kan dere, på kvelden rett før dere legger dere / skal ha sex,

slikke og suge litt på tommelen deres, slik at den blir våt,

så putte den under forhuden deres, og rotere godt rundt 7-8 ganger,

så kan dere lukte, og smake på deres egen finger, 

og forestille dere hvordan dette vil være for dama lukte / smake på, bare for henne er det nok 10 ganger verre,

tenk på hvor god en egens fiselukt er f.eks, sammenlignet med andres fiselukt.

Så kan dere ta den samme fingern, og gnikke 7-8 ganger opp og ned mellom rumpesprekken, 

pass på å ta turen godt innom anus flere ganger,

så lukte og smake på fingern igjen.

Denne lukten må jo dama også overvære, når hun suger mannen sin.

Lykke til :nordvesta:

• Liker 14
Skrevet
48 minutter siden, puppi skrev:

Er ikke snakk om at man trenger dusje i 20 min heller, mer ett par minutter bare for å dusje vekk dagens balle-svette, rass-svette, urin utflod og andre uggenheter.

Til menn som mener dette må dama bare finne seg i (som i suge en penis, der sist ble rengjort for 12 timer siden),

Dusje som vanlig på morran, gå gjennom dagens gjøremål som om det var en normal dag,

og forestille dere hvordan dette vil være for dama lukte / smake på, bare for henne er det nok 10 ganger verre,

Så kan dere ta den samme fingern, og gnikke 7-8 ganger opp og ned mellom rumpesprekken, 

+++

Nettopp. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, puppi skrev:

Nå er det ikke bare oralsex hun ønsker at han vasker seg for da, men vaginal sex også.

Og spontanitet for deg er kanskje "Knulle om tre min etter en kattevask av kuken?", for meg er det definitivt ikke det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...