Gå til innhold

Jeg skjemmes over at jeg tenker slik...

Anbefalte innlegg

Gjest Ortografi
Skrevet

Nå har jeg lest gjennom hele tråden flere ganger, og jeg ser at jeg skylder Gjest en unnskyldning. Jeg har en dårlig dag i dag også, men jeg lover å ta meg sammen og ikke gå til slike personangrep før jeg vet hvem jeg snakker med.

Som sagt, unnskyld!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ortografi
Skrevet
Nå har jeg lest gjennom hele tråden flere ganger, og jeg ser at jeg skylder Gjest en unnskyldning. Jeg har en dårlig dag i dag også, men jeg lover å ta meg sammen og ikke gå til slike personangrep før jeg vet hvem jeg snakker med.

Som sagt, unnskyld!

Ærlig talt, nå har du sannelig sunket dypt du gjest med mitt ortografinick. Nå fremstår du jo nærmest som gal. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg fremstår som gal. Jeg snakker med meg selv. Må finne medisinskapet.

Gjest Ortografi
Skrevet
Ja' date=' jeg fremstår som gal. Jeg snakker med meg selv. Må finne medisinskapet.[/quote']

Dette var det jeg som skrev

Gjest Ortografi
Skrevet
Hehe-jeg ville aldri glemt å skrive nick. :ler:

Men nå må du se å få tatt pillene dine.

Gjest Ortografi
Skrevet
:klø:

Jeg forstår forvirringen Becca.

saken er at jeg begynte å kommentare innleggene til en gjest som hadde begynt å spamme forumet. Nå har denne gjesten tatt mitt nick. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg forstår forvirringen Becca.

saken er at jeg begynte å kommentare innleggene til en gjest som hadde begynt å spamme forumet. Nå har denne gjesten tatt mitt nick. :)

jammen?! Jammen! eh, er det ikke du som pleier å "spamme" innleggene her på kg da?

Gjest Trådstarter'en
Skrevet

Hmm... selv når jeg altså benytter min evne til å ignorere visse brukere ser jeg her at ting går over alle støvleskaft.

Folk snakker med seg selv, og nekter for å være seg selv, og påstår at JEG er den som utgir meg for å være den som ikke er den som sier den er den den ikke er....

Nei, det der ble forvirrende til at jeg gidder å henge meg opp i det.

Nå tar jeg påskeferie, og lar dem med sånne snåle interesser kose seg for seg selv. Den som spammer er i alle fall ikke jeg, så meget er klart :)

Gjest Ortografi
Skrevet

Og jeg har altså sagt unnskyld.

Gjest Ortografi
Skrevet
Og jeg har altså sagt unnskyld.

Nei det har jeg ikke!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge! :o :o :o

Gjest Bellatrix
Skrevet
Dette er det dummeste jeg har lest på lenge! :o :o :o

:Nikke: Lurer på om det er noen som har rpøvd å lage et poeng av at det kan bli vanskelig med mange gjester eller noe? :klø:

Gjest Trådstarter'en
Skrevet

:Nikke: Lurer på om det er noen som har rpøvd å lage et poeng av at det kan bli vanskelig med mange gjester eller noe? :klø:

Jeg beklager om min tråd tolkes slik.

Det var slett ikke mitt poeng.

Jeg bare skrev litt om hvordan tanker plager hodet mitt, om et irritasjonsmoment som får styre tankene mine (inntil jeg bestemte meg for å ikke la det irritere mer)

At en annen gjest, som har som mål å irritere, plage og forvirre hele forumet med spammingen sin benytter denne tråden til forvirring videre beklager jeg. Det var jo nettopp den oppførslen som var utgangspunktet for min tankerekke da, men det var ikke meningen at det skulle ende slik.

Om det er en eller to mennesker som utgir seg for å være denne, der den motsier seg selv vet jeg ikke, og bryr jeg meg ikke om. Men jeg beklager at dett ble til en "problemer med gjester"-tråd.

Kanskje jeg skal registrere meg over påske, så bidrar ikke jeg til den typen problemer mer?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

greit, men kan du ikke bare slutte nå da :P

Jeg vet jeg ikke må lese denne tråden, men jeg bare må :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, herved slutter jeg.

Ha ei god påske!

Skrevet

begynner å lure på om samtlige ortografier og trådstartere og eventuelle andre gjester egentlig er ene og samme person...? Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å skrive dette engang, for dette ble for dumt...(som trådstarter var inne på), og nå begynner jeg å bli dum også, så da ble egentlig alt dumt... nå slutter jeg å lese denne dumme tråden iallefall.

og til trådstarter: nestegang du har et dumt spørsmål, så still det istedet for å bare si at du føler deg dum fordi du har et spørsmål som du tror er dumt, for da blir tydeligvis(herved bevist)hele tråden dum...

((tilogmed de som ikke var dumme i denne tråden ble litt dumme fordi de IKKE var dumme når alle andre var dumme) :klaske:

Gjest Anonymous
Skrevet

hva vil du og hva mener du egentlig. kom til saken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...