Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje feil underforum, men opplevde noe jeg ikke har opplevd med messenger før. Sendte noen meldinger frem og tilbake med en kamerat, ser at han har lest siste meldingen kl 23.30, men så står det sist aktiv både på FB og messenger for 1 time siden, altså 30 min før meldingen blir lest. Har opplevd at sist aktiv har vist at man er på når man ikke er det, men aldri at man har vært aktiv uten at messenger "sladrer", noen andre som har opplevd det? Ble bare litt nysgjerrig. 

Anonymkode: ebae9...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den har gått over til å vise på messenger når du var sist aktiv på fb og ikke på messenger 

Anonymkode: 2ea23...262

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror den har gått over til å vise på messenger når du var sist aktiv på fb og ikke på messenger 

Anonymkode: 2ea23...262

Aha da skjønner jeg, takk for svar 😊

Skrevet

Jeg trodde den viste uansett om du var på fb eller messenger. Når forandret det seg? Viste det kun når du var på messenger før?

Anonymkode: b63d1...9f1

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde den viste uansett om du var på fb eller messenger. Når forandret det seg? Viste det kun når du var på messenger før?

Anonymkode: b63d1...9f1

Før ble det visst i bare Messenger ja, men nå kan man gå innpå profilen til personen i Facebook appen for å se om personen er aktiv - eller hvor lenge siden.

84679F19-A695-45DC-B1C8-3C541183E357.jpeg

Anonymkode: 4d0df...fb5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før ble det visst i bare Messenger ja, men nå kan man gå innpå profilen til personen i Facebook appen for å se om personen er aktiv - eller hvor lenge siden.

84679F19-A695-45DC-B1C8-3C541183E357.jpeg

Anonymkode: 4d0df...fb5

Ja men som jeg skrev i HI så er det ikke lenger samsvar med sist aktiv på FB og messenger, så noen svarte at det nå kun er hvis man er aktiv på FB det står. Men jeg vet ikke, men kan stemme utifra mine observasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...