Gå til innhold

Tar kun kontakt når hun krangler med typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne har sunket i jorden. Vi var sammen veldig ofte og vi var nesten som søstre. Jeg hadde samboer i 4 år, men snakket med henne ofte på telefon og ba henne på middag titt og ofte. Hun har fått seg type og de har vært sammen ett år. Hvis jeg ringer, svarer hun nesten aldri. Hun ringer sjelden tilbake. Jeg har møtt typen en gang. Hvis vi snakker og typen kommer, må hun legge på. Har møtt henne 4 ganger det siste året. Hvis hun ringer, er det kun i forbindelse med kranglene hun har med han. Jeg er lei dette her. Er kanskje enda mer lei han. Jeg tviler på at han gjør henne lykkelig. Folk i vennekretsen har sluttet å invitere henne fordi de er sure på henne fordi hun har snudd ryggen til alle. Hun har ikke en gang fått med seg at broren til en av oss i gjengen er alvorlig syk. Hun har virkelig aldri tid. Hun avlyser alle avtaler og går tidlig om hun er borte på noe.

Anonymkode: 697dd...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta en prat med henne på tomannshånd, og fortelle om det du og dine venner opplever. Si noe om hvorfor hun aldri blir invitert. Hvis ikke du når inn til henne, ville jeg bare ha kuttet henne ut av livet mitt.

Anonymkode: 94b66...b96

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun blir kontrollert av kjæresten? 

Anonymkode: ff603...332

• Liker 3
Skrevet

Jeg har blitt oppfattet slik. Jeg ble sammen med en mann som kontrollerte meg hele tiden. Han straffet meg om jeg ikke gjorde som han sa.

Anonymkode: d1e54...d26

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt når man er forelsket. Syns at man bør vise forståelse og være glad på henne å vegne, hun vil nok bli mer som før igjen og ta mer kontakt når forelskelsen går over, men det er også greit å spørre hun åssen han er hjemme med hun og om hun har det bra, for det er jo mange som blir kontrollert. Men ikke anklage eller bebreide henne eller kjæresten på noe måte når du ikke vet. Inkluderer dere han i invitasjoner da? Og kan det være at hun ikke har de samme interessene og verdiene som før og derfor ikke ønsker å henge så mye sammen? 

Når jeg fikk kjæreste så fikk jeg også helt andre prioriteringer og interesser.  Vennindene mine mente jeg var egoistisk og hjernevasket fordi jeg ikke lenger syns det var gøy eller passende å dra ut å feste,og når man så den røde tråden gjennom vennskapet var drikking noe av hovedaktiviteten vi gjorde sammen.  Når jeg kuttet ut det ble det naturligvis mindre som holdt oss knyttet sammen. Samme gjelder de som blir gravide,  som ofte føler at vennene ikke er ekte venner lenger fordi de ikke kommer på kaffebesøk når man ikke kan være med ut å drikke, men sannheten er jo at man rett og slett ikke har så mye til felles å gjøre sammen lenger og mange syns jo det er rart å dra på edru besøk og kaffelunsj å snakke om helt andre ting enn hva man har gjort sammen før, selvom man er bestevenner på fylla og alltid hatt masse å sladre og prate om alle sine flørter og crushes og greier man gjør som singel 

Anonymkode: 7aed3...124

Skrevet (endret)

Hun har ikke bruk for vennskapet med deg med mindre hun kan bruke deg til noe. Som f.eks være klagemur når det er trøbbel med typen. Det er bare en ting for deg å gjøre her og det er å dumpe henne totalt. 

Endret av O.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...