Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags 80`talls hårfarge er det frisøren har gitt jentene i supermodellen??!!!Syns særlig Kine så ut som om hun hadde brukt hjemme hårfarge. NOe så uprofft, når røttene blir rød aktige!!!Syns frisøren ødela mye for Kine. Hun kledde ikke den hårfargen, og ser alt for lik ut som Marna nå!Håper for guds skyld de farver håret hennes tilbake før hun møter de svenske og danske.

Den hårfargen var skikkelig amatørmessig!! og hun har ikke sjangs mot de blonde freshe svenske nå........

Og hvem var han frisøren liksom??Frisøren til avdanka gamle hollywood skuespillere!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

For ikke å snakke om den tragiske frisyren til hun som måtte reise hjem i går. Det kan være stilig med kort hår men hun så jo ut som en "gammel tante" på hodet!

Skrevet

Ja, håret til ho som røk ut var helt mislykket!!! uff...stakkar.

Gjest Porselen
Skrevet

Det er det jeg sier, det er ikke samme kvaliteten over fotografer, stylister, frisører og andre i den norske varianten som i den amerikanske.

Det er jo greit nok at de alle sier at de har jobbet mye med modeller, men i New York er det sikkert et helt hav av modeller og dermed også like mange som jobber med modeller. Den norske varianten har nok plukket folk litt lenger nede på stigen, ikke i toppsjiktet.

Jeg ble iallfall helt forfælet over hvordan deltakerne ble på håret, ingen som fikk noe særlig særpreg synes jeg. Og Kine og Marna ble jo nesten ikke til å skille ad. Nei, dette var dårlig synes jeg.

Skrevet
Hva slags 80`talls hårfarge er det frisøren har gitt jentene i supermodellen??!!!Syns særlig Kine så ut som om hun hadde brukt hjemme hårfarge. NOe så uprofft, når røttene blir rød aktige!!!Syns frisøren ødela mye for Kine. Hun kledde ikke den hårfargen, og ser alt for lik ut som Marna nå!Håper for guds skyld de farver håret hennes tilbake før hun møter de svenske og danske.

Den hårfargen var skikkelig amatørmessig!! og hun har ikke sjangs mot de blonde freshe svenske nå........

Og hvem var han frisøren liksom??Frisøren til avdanka gamle hollywood skuespillere!! :ler:

Som jeg selv skulle sagt det!Kine var jo så mye finere før han frisør fyren fikk kloa i henne! :roll: Håper de ordner det igjen!

Skrevet
Det er det jeg sier, det er ikke samme kvaliteten over fotografer, stylister, frisører og andre i den norske varianten som i den amerikanske.

Det er jo greit nok at de alle sier at de har jobbet mye med modeller, men i New York er det sikkert et helt hav av modeller og dermed også like mange som jobber med modeller. Den norske varianten har nok plukket folk litt lenger nede på stigen, ikke i toppsjiktet.....

Ja, hva betyr egentlig "jobbet med..."? Tror nok de kanskje skryter litt på seg og drar den "jobbet med..." litt langt? Tror nok ikke Heidi Klums faste frisør hadde giddet å være med i denne tvserien, men kanskje han som feier håret i samme salongen kunne tenke seg det? Han kan jo si han har "jobbet med" henne også....hehe....

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns Marna sin hårfarge var skikkelig fæl jeg... Den var så blass liksom...

Og Tina fikk sånn sveis jeg hadde tidlig på 90-tallet og som var dødskult da.... :S

Gjest gjest1
Skrevet

Og Tina fikk sånn sveis jeg hadde tidlig på 90-tallet og som var dødskult da.... :S

:ler: Den hadde jeg også! Det var jaggu et mareritt. På den ene siden så oppførte håret seg bra og bøyde seg inn, men på den andre siden...vippet det ut.

Tåpelige frisør. Selv om brunt var "in" i øyeblikket, så kan ikke alle få samme frisyre..

Skrevet

Han farget det jo ikke brunt engang, men narko rødbrunt!!!!Så ut som langere hele gjengen!! :ler:

Skrevet

Enig med dere alle sammen.

Jeg har farget håret mørkebrunt selv, men ikke fordi det er moderne. Og nei, ikke alle venninnene mine hadde passet i den samme fargen som meg.

Alt det snakket om å få fram spill i håret var jo bare tull.

Det så veldig entonet ut for meg. Det er veldig lett at ansiktet blir for blast på enkelte når de legger en hard farge opp mot ansiktet. Særlig syntes jeg dette gjalt Kine, som jeg synes er veldig pen i utgangspunktet.

Når det gjalt Anna sier jeg bare huff og takk gud for at hår vokser ut igjen.

Og Tina kunne godt fått en trendy bob da i stedet for den nittitallsklippen.

Sikkert en av disse "trendy" frisørsalongene som har tre frisyrer de klipper i et halvår, for så å dra på kurs og skifte til tre nye.... Som de bruker på alle sammen som er så uheldige å ramle innom.

Skrevet

Som jeg selv skulle sagt det!Kine var jo så mye finere før han frisør fyren fikk kloa i henne! :roll: Håper de ordner det igjen!

Helt enig, det lyse håret kledde henne mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...