AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Har fått en altfor mørk hårfarge etter semipermanent farging. Hvordan kan jeg på best mulig måte få håret mindre sort? Jeg har lest at å bruke flass sjampo blasser fargen, men hva er minst skadelig av å vaske håret daglig eller flere ganger om dagen for å prøve å blasse fargen og det å farge evn avfarge+farge håret igjen når det allerede er litt fargeskadet og slitt? Og hvilken metode mister man minst hår av? Jeg pleier å miste en del av hårvask men også av farging Anonymkode: 098f0...63e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Vask med Hean and shoulders. Holder med en gang. Anonymkode: 1ee67...b65
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Head and shoulders. Anonymkode: 1ee67...b65
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Jeg vil tro at å avfarge håret vil slite mest, da brukes kjemikalier? Head and Shoulders har jeg brukt med suksess. Anonymkode: 94e4c...efd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Har tatt noen runder med fungoral sjampo nå men ingen endring foreløpig, regner jo med det må mange vask til men bør jeg ta lik som fem runder om dagen eller vil det ødelegge hår og hodebunn? Skal kjøpe head and shoulders også! Hvor lang tid vil dere anta det tar? Fargen er bekksort nå. Hadde lys brun under og vil ha igjen den tonen eller i det minste hvertfall en mer mørkebrunlig tone og ikke den krasse sorte som nå! 😱 Anonymkode: 098f0...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå