Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg jobber i barnehage ?

Anonymkode: d70df...400

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene i barnehagen til mitt barn brukes noe lignende joggebukse nesten hele tiden, og det syntes jeg er helt innafor. Ville kanskje ikke gått for den flekkete, slitne, grå champions-buksa, men klær som sitter behagelig og er lett å leke med barn i synts jeg er innafor!

Anonymkode: 97318...413

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke. Du skal på jobb, ta barnehagen seriøst, ikke ha på joggebukse

Skrevet
6 minutter siden, minister-mio skrev:

Absolutt ikke. Du skal på jobb, ta barnehagen seriøst, ikke ha på joggebukse

Er du seriøs?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ene i barnehagen til mitt barn brukes noe lignende joggebukse nesten hele tiden, og det syntes jeg er helt innafor. Ville kanskje ikke gått for den flekkete, slitne, grå champions-buksa, men klær som sitter behagelig og er lett å leke med barn i synts jeg er innafor!

Anonymkode: 97318...413

Flott, takk.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs?

Ja! Jeg er seriøs og jeg tar barnehager seriøst 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

Ja! Jeg er seriøs og jeg tar barnehager seriøst 

Ok, så hvilke bukser mener du er innafor ?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvilke bukser mener du er innafor ?

Vanlige bukser. Det meste utenom pysj, treningstighs og joggebukse

• Liker 3
Skrevet

Joggebukse må da være greit i barnehage! 

• Liker 2
Skrevet

I vår barnehage er det ingen/svært få som bruker treningstights/joggebukse på jobb. Hos oss bruker de fleste jeans, slacks/ smal dressbukse/chinos, tights med kjole/tunika over eller en strechy bukse med sleng.

Anonymkode: d562a...d8d

Skrevet

Jeg har en aktiv sønn som elsker å være ute. Derfor blir jeg glad når jeg ser at de voksne i barnehagen har klær som er gode å bevege seg i, og som tåler å bli litt møkkete - som feks joggebukser

• Liker 6
Skrevet

Hos oss bruker flere joggebukser, men da litt finere joggebukser. Ellers er det turbukser, chinos, eller jeans. Viktig med noe som er lett å bevege seg i. På vinteren har mange ullundertøy med skjørt over. Det er det sikkert mange som synes er lite proff, men det er greit å slippe å skifte helt når man er inne og skal snart ut igjen..

legger ved to eksempler på joggebukser som brukes hos oss.

7FF2E82F-1502-44F3-ACA5-C3BE04FD09C0.png

754AE7E6-D4D6-46E9-997E-7184C065FC41.png

Anonymkode: 84759...42b

• Liker 2
Skrevet

Mmm... Sexy barnehage ansatte med joggebukse 😍 rumpa blir skikkelig fin av det 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss bruker flere joggebukser, men da litt finere joggebukser. Ellers er det turbukser, chinos, eller jeans. Viktig med noe som er lett å bevege seg i. På vinteren har mange ullundertøy med skjørt over. Det er det sikkert mange som synes er lite proff, men det er greit å slippe å skifte helt når man er inne og skal snart ut igjen..

legger ved to eksempler på joggebukser som brukes hos oss.

7FF2E82F-1502-44F3-ACA5-C3BE04FD09C0.png

754AE7E6-D4D6-46E9-997E-7184C065FC41.png

Er det ikke litt dumt å bruke en bukse til 600kr i barnehagen, når klær fort kan bli ødelagt der, enten av maling, utelek, osv.? 

Anonymkode: 2e05e...a62

Skrevet

Joggebukse er ikke innafor. Tenker det er mer passenden med treningsbukse, turbukse eller lignende. 

Anonymkode: 64ce5...6a0

Skrevet

Har man en jobb der aktivitet og leking er en del av hrrdagen så er treningsklør helt innafor, ja nesten å foretrekke. Jobber innen helse og bruker seov behaglige klær på kobb, som joggebukser eller tights. Er jo da man tar jobben sin seriøst, når man kler seg etter hva man gjørmpå jobb.

Anonymkode: 31d1e...b1a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joggebukse er ikke innafor. Tenker det er mer passenden med treningsbukse, turbukse eller lignende. 

Anonymkode: 64ce5...6a0

«Vi er helt ulike. Hun er sånn down to earth, mens jeg er mer sånn jordnær.»

Anonymkode: 807e9...f33

• Liker 6
Skrevet

Kjør på, sier jeg. Er ikke så opptatt av hva de ansatte i barnehagen har på seg(eller andre folk generelt). Gå med det du synes er komfortabelt. 

Anonymkode: a0d49...d53

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt dumt å bruke en bukse til 600kr i barnehagen, når klær fort kan bli ødelagt der, enten av maling, utelek, osv.? 

Anonymkode: 2e05e...a62

Ved utelek bruker vi utebukse. Det meste av malinga vi bruker kan man få av klærne. Men ja, jeg bruker stort sett egne klær i barnehagen, så om det er en liten malingsflekk på så får det gå. Jeg har denne buksa til 600 selv i flere farger, men har aldri betalt fullpris på den. 

Skrevet

JEG BRYR MEG IKKE OM HVA DE BARNEHAGEANSATTE HAR PÅ SEG. HADDE STUSSET OVER STILETTHÆLER OG BIKINI, MEN JEG BRYR MEG MEST OM AT DE TAR SEG AV BARNET MITT OG BEHANDLER DET GODT. JEG BLE IKKE BEHANDLET GODT AV TANTENE DA JEG GIKK I BARNEHAGEN, DET VIL JEG AT MINE BARN SKAL BLI. Ta på den joggebuksa du. 

Anonymkode: 28178...d88

• Liker 3
Skrevet

Ja der er absolutt innafor. Har selv gått i joggebukse hver dag på jobb i uker nå (jobber i bhg). 

Vi får faktisk joggebukser, hette gensere/jakker av jobben to ganger i året med bhg logo på. 

Men hold deg til bukser som ikke er 14 str for store, utvasket, flekket osv. 

Har selv kjøpt typen som sitter litt mer etter, type slim fit. 

Vi er veldig mye ute uansett vær, og joggebukse varmer mye bedre under overtrekks bukse nå enn f.eka ola stoff. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...