AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Skal ikke være missunelig på folk, men er det egentlig litt på de som er det. Dere som er det. Jobber dere mye for det evt har dere det fra gode gener? Anonymkode: d1dcc...05e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Jeg har gode gener. Synes dog ikke for mye trening er fint. Synes det er fint med litt myke former på damer, er dame selv. Anonymkode: 7da12...e83 6
Kennyboy Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Jeg for min del må ha litt å ta i..;) 6
Gjest HanenIFlokken Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 (endret) Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
Hr. Aktiv Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke være missunelig på folk, men er det egentlig litt på de som er det. Dere som er det. Jobber dere mye for det evt har dere det fra gode gener? Anonymkode: d1dcc...05e Det er egentlig ganske enkelt å være det. Bruker bare rundt 20 timer i uka på trening fordelt på styrke å kondisjon (2 økter om dagen). Kun 20% av det igjen foregår på belastning på 80% til 92% av antatt max. Resten foregår på 60-72% av antatt max. Må være høvelig nøye med kosthold å søvn å det blir lite byturer på denne karen ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Jeg synes det. De fleste kan se veldig bra ut bare ved å trene 45 min tung og riktig styrke 3 ganger i uken og gå turer/jogge 1-2 ganger per uke. Dette kombinert med gammeldagse kostholdsråd som: Fisk 3 ganger i uken. Ikke drikk kalorier. Kun lørdagsgodt på lørdager. Vil gjøre underverker for de aller fleste. Anonymkode: 44567...669 11
Mr X Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Ikke nødvendigvis for meg. En kvinne som vet hva hun vil og er trygg på seg selv er er ofte mer sexy enn de som bare er deilige..😎 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 er heldig med gener der. situps for å holde god holdning så får fort synlige magemuskler. armene forblir spaghetti. ellers er jeg tynn. orker ikke å legge inn hele sjelen i trening for å stå og ta selfes av den trente rumpa mi i speilet. Anonymkode: dbc22...f11 1
Vackra Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 At det er noe som heter gode gener er i høyeste grad bare tull. Det heter gode vaner, og forveksles med noe man er medfødt. At det kan oppleves som medfødt er bare fordi det er en vane, og derfor ikke noe jobber hardt og aktivt for for det meste. Det andre alternativet er nok de som ikke føler de har "genene" (vanene) og derfor jobber ekstremt hardt for å spise og trene det som er nødvendig for å nå resultatene. Det forutsetter at man er dedikert og målbevisst og er helt klart hardt arbeid. Det er altså ingen som kan spise 5000kcal om dagen og sløve på sofaen og likevel være slank, stram og trent. Det er selvfølgelig fysiologiske forskjeller mellom folk, men de er for vanlige mosisjonister ikke store nok til å ha noen avgjørende effekt. Først og fremst er det forskjeller i atferden som er avgjørende. Så det er sagt; nå snakker jeg om friske mennesker og selvfølgelig ikke de som for eksempel har en stoffskiftesykdom etc. 9
jabx Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, Vackra skrev: At det er noe som heter gode gener er i høyeste grad bare tull. Nei. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 28 minutter siden, Vackra skrev: At det er noe som heter gode gener er i høyeste grad bare tull. Det heter gode vaner, og forveksles med noe man er medfødt. At det kan oppleves som medfødt er bare fordi det er en vane, og derfor ikke noe jobber hardt og aktivt for for det meste. Det andre alternativet er nok de som ikke føler de har "genene" (vanene) og derfor jobber ekstremt hardt for å spise og trene det som er nødvendig for å nå resultatene. Det forutsetter at man er dedikert og målbevisst og er helt klart hardt arbeid. Det er altså ingen som kan spise 5000kcal om dagen og sløve på sofaen og likevel være slank, stram og trent. Det er selvfølgelig fysiologiske forskjeller mellom folk, men de er for vanlige mosisjonister ikke store nok til å ha noen avgjørende effekt. Først og fremst er det forskjeller i atferden som er avgjørende. Så det er sagt; nå snakker jeg om friske mennesker og selvfølgelig ikke de som for eksempel har en stoffskiftesykdom etc. Dette mener jeg er feil. Dersom man ser på foreldre/besteforeldre så er det likt. Så å si at det ikje går i gener er feil. Noen er slank og noen har anlegg til å legge på seg. Noen er kort og noen er lang osv. Anonymkode: d1dcc...05e 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 7 timer siden, Vackra skrev: At det er noe som heter gode gener er i høyeste grad bare tull. Det heter gode vaner, og forveksles med noe man er medfødt. At det kan oppleves som medfødt er bare fordi det er en vane, og derfor ikke noe jobber hardt og aktivt for for det meste. Det andre alternativet er nok de som ikke føler de har "genene" (vanene) og derfor jobber ekstremt hardt for å spise og trene det som er nødvendig for å nå resultatene. Det forutsetter at man er dedikert og målbevisst og er helt klart hardt arbeid. Det er altså ingen som kan spise 5000kcal om dagen og sløve på sofaen og likevel være slank, stram og trent. Det er selvfølgelig fysiologiske forskjeller mellom folk, men de er for vanlige mosisjonister ikke store nok til å ha noen avgjørende effekt. Først og fremst er det forskjeller i atferden som er avgjørende. Så det er sagt; nå snakker jeg om friske mennesker og selvfølgelig ikke de som for eksempel har en stoffskiftesykdom etc. Vås! Slutt å ytre bastante og stigmatiserende påstander om ting du åpenbart åpenbart ikke har kunnskap om. Dersom du gidder å lese deg opp, vil du innse at verden er langt mer kompleks enn du ønsker å tro. Anonymkode: 0d447...2bd 7
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2018 #14 Skrevet 30. september 2018 Jeg tenner på damer som er komfortable med og føler seg sexy i sin egen kropp. Sexy sitter mellom øra. Disse kommer i alle former og fasonger. Samtidig er det slik at jeg liker å tilbringe tid med folk som har en relativt aktiv livsstil. I et livslang forhold vil jeg se etter en partner som har høy sannsynligjet for å være frisk lenge. En aktiv livsstil er den viktigste markøren for god fysisk og psykisk helse. Nevrotiske semi-proffe utøvere holder jeg meg langt unna.☺️
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette mener jeg er feil. Dersom man ser på foreldre/besteforeldre så er det likt. Så å si at det ikje går i gener er feil. Noen er slank og noen har anlegg til å legge på seg. Noen er kort og noen er lang osv. Anonymkode: d1dcc...05e Alle har anlegg for å legge på seg, og alle har anlegg for å ta av seg. Det er noen forskjeller i forbrenning, men ingen kan spise 5000 kcal og holde vekten.
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2018 #16 Skrevet 30. september 2018 Jeg finner det mest sexy. Nå betyr det ikke at alle andre kroppsformer er usexy. Det er litt som at jeg synes pizza hvor peperoni som en del av fyllet er best, men samtidig er pizza uten peperoni også latterlig digg!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #17 Skrevet 30. september 2018 Jeg tror egentlig bare menn bare syns at slanke, trente kvinner er pent i teorien. I praksis velger de kvinner som er "litt godt i stand": ikke kvinner som er tjukke akkurat, men de med myke mager, gode lår og litt håndtak. Jeg er gjennomtrent og slank, jeg får alltid mye tyn for å være for tynn og for "hard" av menn. Min Bmi er i normalområdet, nedre del. Jeg tror ellers ikke det eksiterer noe som heter "gode gener". De fleste i min familie er direkte tjukke. Grunnen til at de er tjukkere enn meg, er livsstil utelukkende. De beveger seg mindre enn meg, og spiser mye mer. Anonymkode: 7a89d...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #18 Skrevet 30. september 2018 11 timer siden, Vackra skrev: At det er noe som heter gode gener er i høyeste grad bare tull. Det heter gode vaner, og forveksles med noe man er medfødt. At det kan oppleves som medfødt er bare fordi det er en vane, og derfor ikke noe jobber hardt og aktivt for for det meste. Det andre alternativet er nok de som ikke føler de har "genene" (vanene) og derfor jobber ekstremt hardt for å spise og trene det som er nødvendig for å nå resultatene. Det forutsetter at man er dedikert og målbevisst og er helt klart hardt arbeid. Det er altså ingen som kan spise 5000kcal om dagen og sløve på sofaen og likevel være slank, stram og trent. Det er selvfølgelig fysiologiske forskjeller mellom folk, men de er for vanlige mosisjonister ikke store nok til å ha noen avgjørende effekt. Først og fremst er det forskjeller i atferden som er avgjørende. Så det er sagt; nå snakker jeg om friske mennesker og selvfølgelig ikke de som for eksempel har en stoffskiftesykdom etc. Du har tydeligvis ikke skjønt at det er stor forskjell på genetikk på mennesker. Noen legger på seg av normalt kosthold, noen legger ikke på seg uansett hva de putter i kroppen, noen klarer ikke å bygge store muskler uansett hvor mye de trener mens noen blir sterke og stor veldig lette. Jeg er i siste kategorien, men må også følge ganske strikt diett for å klare å holde på muskelmassen og for å ikke legge på meg. Se på Marit Bjørgen vs de andre langrennsjentene. De trener så og si like mye men hun har en genetikk som er overlegen. Anonymkode: bdd4b...7f1 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. september 2018 #19 Skrevet 30. september 2018 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det er egentlig ganske enkelt å være det. Bruker bare rundt 20 timer i uka på trening fordelt på styrke å kondisjon (2 økter om dagen). Kun 20% av det igjen foregår på belastning på 80% til 92% av antatt max. Resten foregår på 60-72% av antatt max. Må være høvelig nøye med kosthold å søvn å det blir lite byturer på denne karen ihvertfall. Det høres ikke spesielt enkelt ut. Skjønner godt at overvektige blir demotiverte av å høre sånt. Jeg er slank med null timers trening i uka. Hvor tynn eller tjukk man er handler om omtrent alt annet enn trening. Det handler stort sett om kosthold og om arv. Tror de fleste mennesker synes det å være forholdsvis slank er det peneste, men tror mange også synes at det å være litt lubben kan være mer sexy. Jeg liker best menn med litt og ta i, altså ikke feite, men mer i øvre del av normalområdet. Synes ikke det er sexy med tynne menn.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #20 Skrevet 30. september 2018 "Gode" gener eksisterer så visst. Jeg har alltid vært slank, trent lite, spiser det jeg vil (mye usunt som cola og sjokolade). Rett etter fødsel var jeg slank og tilsynelatende "fit". Og jeg gjør absolutt ingenting for det. Anonymkode: 841ea...ddc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå