AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Jeg har tenkt litt på fitter her et par minutter, og fundert litt over dette med at man aldri kan vite hva en vagina inneholder. Med en penis kan man jo se alt: om den har noen skavanker eller sykdommer. Men ved innovertiss er jo ting langt i fra like åpenlyst. Mensen, utflod, kjønnssykdommer, vorter, urin... alt blandes jo der inne til en salig cocktail. Hva vet man egentlig hva man får når man presser inn staken? Jeg synes det er en uavklart situasjon og dette er en av hovedgrunnene til at jeg aldri har hatt sex. Jeg synes det er noe naturstridig og kjøre en kroppsdel inn i et annet menneskes mørke rom. Man putter jo ikke pikken inn i et avløpsrør eller et hull i bakken, heller, men i denne sentrifugen av alskens væsker og vev så gjøres det uendelig mange ganger. Pussig, eller hva? Anonymkode: 27946...eb2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Du verden.. Anonymkode: 9595b...5a9 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Mitt råd TS er at du bruker lørdagskvelden ute blant folk og ikke grublende alene på hybelen som kan inneholde mye rart. Anonymkode: 5074b...f20 3
stan Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: synes det er noe naturstridig og kjøre en kroppsdel inn i et annet menneskes mørke rom. Det er jo knapt noe mer naturlig. Snakk om å være fremmedgjort! 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er noe naturstridig og kjøre en kroppsdel inn i et annet menneskes mørke rom Det er vel knapt noe som er mindre naturstridig enn det. Anonymkode: da958...c51 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 TS, du vet lite om vagina, det er tydelig. Her er ett "newsflash": VI TISSER IKKE MED VAGINA. Anonymkode: 6e92a...d7a 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Man kan ikke se sykdommer på en penis heller nødvendigvis. Er du han Paradise deltakeren som mente han kunne se på en vagina om den hadde kjønnssykdommer? Anonymkode: 4a548...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 "hovedgrunnen" til at du ikke har hatt sex, den må du lengre utpå landet med kjære deg. Anonymkode: 0660a...57d 1
Crizpo Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Da forslår jeg at du går for utovertiss første gang du skal ha sex, så vet du hva du får. 10
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 3 minutter siden, Crizpo said: Da forslår jeg at du går for utovertiss første gang du skal ha sex, så vet du hva du får. Bare fordi jeg er litt føre-var i forhold til mus så betyr ikke det at jeg er homo. Anonymkode: 27946...eb2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt litt på fitter her et par minutter, og fundert litt over dette med at man aldri kan vite hva en vagina inneholder. Med en penis kan man jo se alt: om den har noen skavanker eller sykdommer. Men ved innovertiss er jo ting langt i fra like åpenlyst. Mensen, utflod, kjønnssykdommer, vorter, urin... alt blandes jo der inne til en salig cocktail. Hva vet man egentlig hva man får når man presser inn staken? Jeg synes det er en uavklart situasjon og dette er en av hovedgrunnene til at jeg aldri har hatt sex. Jeg synes det er noe naturstridig og kjøre en kroppsdel inn i et annet menneskes mørke rom. Man putter jo ikke pikken inn i et avløpsrør eller et hull i bakken, heller, men i denne sentrifugen av alskens væsker og vev så gjøres det uendelig mange ganger. Pussig, eller hva? Anonymkode: 27946...eb2 Cocktail. Er det kukkhale på norsk? Får du urin på mini'en din inni en vagina så må du vaske fleshlighten din og la være å tisse i den neste gang. Anonymkode: cf9f4...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare fordi jeg er litt føre-var i forhold til mus så betyr ikke det at jeg er homo. Anonymkode: 27946...eb2 Du er ikke så gammel, er du vel? Anonymkode: da958...c51 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 Just now, AnonymBruker said: Du er ikke så gammel, er du vel? 22. Hva tenker du på? Anonymkode: 27946...eb2
sortenke Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 Men kjære deg... Det er jo nettopp for beskyttelse mot alt dette skumle de fant opp kondomet! 👍😁 Da slipper du direkte kontakt 👍 Prøv en gang, så skal du se du blir hekta du og 😁😁😁 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: 22. Hva tenker du på? Anonymkode: 27946...eb2 Hva tror du? Anonymkode: da958...c51
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 Utflod er jo ikke ekkelt. Det er jo et naturlig rensemiddel for vagina så alt holdes i balanse. Urin kommer ut av urinrøret og ikke vagina. Om man har vorter på tissen så er nok ikke de vortene inne i vagina, heller ved kjønnsleppene og på vulva. Væsker i vagina blir ikke værende i vagina og blandet sammen til en coctail. Det renner ut av vagina. Penis kan skjule like mye. Bare å dra tilbake forhuden det så kommer den ostefabrikken frem. Anonymkode: c69d9...88f 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #18 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt litt på fitter her et par minutter, og fundert litt over dette med at man aldri kan vite hva en vagina inneholder. Med en penis kan man jo se alt: om den har noen skavanker eller sykdommer. Men ved innovertiss er jo ting langt i fra like åpenlyst. Mensen, utflod, kjønnssykdommer, vorter, urin... alt blandes jo der inne til en salig cocktail. Hva vet man egentlig hva man får når man presser inn staken? Jeg synes det er en uavklart situasjon og dette er en av hovedgrunnene til at jeg aldri har hatt sex. Jeg synes det er noe naturstridig og kjøre en kroppsdel inn i et annet menneskes mørke rom. Man putter jo ikke pikken inn i et avløpsrør eller et hull i bakken, heller, men i denne sentrifugen av alskens væsker og vev så gjøres det uendelig mange ganger. Pussig, eller hva? Anonymkode: 27946...eb2 Fakta er at det kvinnelige kjønnsorgan er deilig, vakkert og varmt, og noe du ikke kan få deg😀 Anonymkode: 1a585...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #19 Skrevet 29. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Fakta er at det kvinnelige kjønnsorgan er deilig, vakkert og varmt, og noe du ikke kan få deg Jeg kan få meg dame når som helst. Det er ikke det står på. Jeg bare er ikke veldig interessert i sex. Anonymkode: 27946...eb2
sortenke Skrevet 29. september 2018 #20 Skrevet 29. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan få meg dame når som helst. Det er ikke det står på. Jeg bare er ikke veldig interessert i sex. Anonymkode: 27946...eb2 A-seksuell da kan skje? Noen er faktisk det. Sånn er det bare. Ikkeno ille det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå