Gå til innhold

Har du kontorjobb og trives? Se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som miljøterapeut og tidligere i barnehage, og studerer spesialpedagogikk. Men har egentlig funnet ut at jeg vil ha en slags kontorjobb (alt annet enn regnskap og matematiske greier er ok). Jeg er ute etter en 7-15 jobb (eller noe i den dur - ikke turnus!) og helgefri (gjerne også fri i juleferie, påske etc). Tror en kontorjobb passer meg utmerket ettersom jeg trives med å sitte ved pcen og ikke sliter meg ut. Jeg sliter meg fort ut både i miljøterapeut jobben og når jeg jobbet i barnehage, og tror jeg kan fort slite meg ut ved å jobbe i skolen også... Jeg ønsker også å tjene godt, i miljøterapeutjobben har jeg ca 215 kr i timen.

Jobber du på kontor og trives? Hva går jobben ut på? Tjener du bra?

Jeg bor i Oslo, så om dere har anbefalinger til en jobb dere kan tro passer meg - skrik ut!

Anonymkode: ca569...289

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ta deg høyere utdanning ev sekretærskole/admimistrasjon.

Mange slike jobber innen HR, administrasjon, marked, innkjøp i store virksomheter, men ofte må man ha høyere utdannelse for å bli vurdert. Kontorjobber er generelt undervurdert, det er komfortabelt mht arbeidstider, sosialt og ofte variert.

Anonymkode: 7f72b...643

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber 7:30 til 15:30 og har en typisk kontorjobb. Jobber hverdagene i påske og romjul men har fri alle røde dager. Har også mulighet til å ta ut litt avspasering, ca 2-3 dager i året.

Har bachelor i økonomi og tjener litt over 400 000. Er 30 år.

Tenker at det finnes mange slike jobber, men det er ofte mange om beinet. Bachelorgrad er gjerne et minimum. Du kan jobbe innen hr, økonomi, regnskap, arkiv eller saksbehandling for å nevne noe.

Anonymkode: 3123f...0d3

Skrevet

Slitsomt men spennende og givende å jobbe i bv. Er du strukturert kan du finne på å trives riktig godt! 

Anonymkode: 54af4...972

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev: