AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Spurte en god nabo om hva han ville ønsket seg i gave/julegave. Og han ble helt stiv. Jeg vet han har hatt et hardt liv da. Så sa han : jejeg har aldri fått gaver jeg asså! Kun et påskeegg en gang. Oj. Jeg følte meg rimelig dum da ja. Og det jeg har tenkt er å kjøpe en kul kalender, for han er nøye med å skrive opp ting. Bedre forslag? Han vil og jobber for å ha struktur i livet sitt nå. Han er 35. Hjelp? 🙂 Anonymkode: 702ab...c40 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Han er glad i å lage mat. Er en kokebok noe for ham? Og så er han candy og praktisk. Noen bøker der? Han har vært rusmisbruker siden han var 15, men er oppe og går nå:-) og han er blitt en god venn. Hva i all verden gir jeg en som ham? Tenk å aldri ha fått en gave i hele sitt liv. Fyfader åsså! Anonymkode: 702ab...c40
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Kalender er en god ide Kanskje en sjokolade som du vet han liker eller noe annet spiselig som han liker sammen med kalenderen, eller et par hjemmestrikkede ullsokker? Anonymkode: 6ee63...382 2
Coiljente Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Gi han noe du vet han ville satt pris på. Trenger ikke alltid være noe store greier, han blir nok glad for alt 🙂 Kalender hørtes ut som en god ide! Eller hva med ett gavekort på feks Jula, Biltema e.l.? Kokebok er jo også kjekt å få! Evt et matkurs? Lykke til 🙂 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er glad i å lage mat. Er en kokebok noe for ham? Og så er han candy og praktisk. Noen bøker der? Han har vært rusmisbruker siden han var 15, men er oppe og går nå:-) og han er blitt en god venn. Hva i all verden gir jeg en som ham? Tenk å aldri ha fått en gave i hele sitt liv. Fyfader åsså! Anonymkode: 702ab...c40 Folk flest bruker ike kokebøker som de får i gave. Da ville jeg heller kjøpt holdbare ingredienser til god mat eller en kurv med frukt og nøtter (om han spiser det) Anonymkode: 6ee63...382 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Hvis du er interessert i denne mannen: hva med invitere han over på førjulsmiddag i oktober f.eks? Anonymkode: 4e6d1...f58 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er interessert i denne mannen: hva med invitere han over på førjulsmiddag i oktober f.eks? Anonymkode: 4e6d1...f58 Det kan hun jo gjøre uansett som god venn 👍hva med å gi julekjeks også Anonymkode: eca46...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalender er en god ide Kanskje en sjokolade som du vet han liker eller noe annet spiselig som han liker sammen med kalenderen, eller et par hjemmestrikkede ullsokker? Anonymkode: 6ee63...382 Ja. Det var en god idé! Men strikke kan jeg ikke, så kan kjøpe ham et par. Rart du sa det, for han fryser alltid på føttene! Kanskje noen kule tøfler ellers? Anonymkode: 702ab...c40 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 34 minutter siden, Coiljente skrev: Gi han noe du vet han ville satt pris på. Trenger ikke alltid være noe store greier, han blir nok glad for alt 🙂 Kalender hørtes ut som en god ide! Eller hva med ett gavekort på feks Jula, Biltema e.l.? Kokebok er jo også kjekt å få! Evt et matkurs? Lykke til 🙂 Problemet er at han klarer ikke å gå i butikker . Han er ikke vant til å handle klær ol. Sist måtte jeg kjøpe joggesko til ham, for han får helt angst av å handle selv. Men kan jo gi ham gavekort og bli med da. Han virker som den ressurssterke og selvsikre typen, men skadet av nye i fortiden da. Han trenger nok vintersko. Anonymkode: 702ab...c40
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hun jo gjøre uansett som god venn 👍hva med å gi julekjeks også Anonymkode: eca46...f5b Joda. Jeg kjøper ofte mat som han tilbereder . Flink der 🙂 Anonymkode: 702ab...c40
Brunello Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk flest bruker ike kokebøker som de får i gave. Da ville jeg heller kjøpt holdbare ingredienser til god mat eller en kurv med frukt og nøtter (om han spiser det) Anonymkode: 6ee63...382 Folk flest bor i Kina! Er han glad i å lage mat, vil han sikkert like en kokebok. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 41 minutter siden, Coiljente skrev: Gi han noe du vet han ville satt pris på. Trenger ikke alltid være noe store greier, han blir nok glad for alt 🙂 Kalender hørtes ut som en god ide! Eller hva med ett gavekort på feks Jula, Biltema e.l.? Kokebok er jo også kjekt å få! Evt et matkurs? Lykke til 🙂 Tror er gavekort på Biltema også hadde vært noe! Han er candy, og liker å få til ting! Han elsker verktøy osv også 😄 vveldig flink gutt, men veldig usikker. Men han kommer seg Anonymkode: 702ab...c40 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 Ville bare takke deg for at du er du ts, og utgjør en sånn forskjell i hans liv.♥️ Anonymkode: 37f2e...70e 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk flest bruker ike kokebøker som de får i gave. Da ville jeg heller kjøpt holdbare ingredienser til god mat eller en kurv med frukt og nøtter (om han spiser det) Anonymkode: 6ee63...382 Nåh Han har hevet seg over mine kokebøker da 😄 og han har talent der åsså! Anonymkode: 702ab...c40 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville bare takke deg for at du er du ts, og utgjør en sånn forskjell i hans liv.♥️ Anonymkode: 37f2e...70e Oj. Det var godt å se det . Men han har lært meg mer enn jeg noen gang kan lære ham 😄 og det er så sant som det er sagt! 🙂 bare å bli kjent med ham . En fantastisk fyr han. Tross en forferdelig fortid, så har han guts og mot beundringsverdi Anonymkode: 702ab...c40 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er interessert i denne mannen: hva med invitere han over på førjulsmiddag i oktober f.eks? Anonymkode: 4e6d1...f58 Nei, vi er bare gode venner 🙂 vi er ikke smaken til hverandre 😄 men vi er gode venner, og spiser sammen og ser på TV da. Han liker å lage mat. Flink også. Mange damer liker ham. Men han er enda litt usikker og redd etter et liv med rus og destruktivitet. Han trenger nok litt tid ! jeg liker ham fra A til Å som en god venn "bare", og ingen misforståelser her Anonymkode: 702ab...c40
Ruskemor Skrevet 30. september 2018 #17 Skrevet 30. september 2018 Hvis kokebok er av interesse så kan jeg anbefale Bent Stiansen Alene hjemme.Veldig god bok der alle oppskriftene er tilpasset 1-2 personer. Ellers er jo bok, kalender, tøfler, ullsokker osv veldig fine gaver. Tipper uansett at han vil bli takknemlig uansett😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #18 Skrevet 1. oktober 2018 Så koselig ❤️ Fint at mennesker kommer sammen på den måten dere to gjør, verden trenger mer av det. Du kan jo gi han er en eske med litt forskjellig ting i? F.eks julesokk, ullsokker, juletegneseriehefte, kallender og en liten kokebok? Anonymkode: 08345...d17 1
Lill3My Skrevet 1. oktober 2018 #19 Skrevet 1. oktober 2018 På 29.9.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev: Spurte en god nabo om hva han ville ønsket seg i gave/julegave. Og han ble helt stiv. Jeg vet han har hatt et hardt liv da. Så sa han : jejeg har aldri fått gaver jeg asså! Kun et påskeegg en gang. Oj. Jeg følte meg rimelig dum da ja. Og det jeg har tenkt er å kjøpe en kul kalender, for han er nøye med å skrive opp ting. Bedre forslag? Han vil og jobber for å ha struktur i livet sitt nå. Han er 35. Hjelp? 🙂 Anonymkode: 702ab...c40 Kan du kanskje heller gi ham en hjemmelaga julekalender?! Det ville jo vært fantastisk med en liten oppmerksomhet hver dag i adventstida. Ta feks en grein fra et tre og knyt tjuefire små pakker på med fine røde snorer/tråder. Trenger ikke være dyrt heller. Alt fra små kjøkkendingser, til en tepose og en bit konfekt, et par sokker, et skrapelodd, en blad, gavekort på nabotjeneste som feks snømåking, hjemmebakt peppernøtter, såpe, refleks, osv... Tenk så stas for ham å vite at noen tenker på ham hele desember måned! 😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå