AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Vi har vært venner i femten år. Mann og dame. Vi har vært i hver våre forhold, og har da hatt moderat kontakt. Single er vi sammen mye. På teater, kino og på pub. Spiser ute også. Aldri vært noe romantisk, men heller snakket om hva som som tiltrekker hos kjønn. For eksempel at jeg anbefaler han en fin skjorte han tar seg godt ut i. Hans syn på mitt outfit. Bare avslappet og hyggelig. Vi har betrodd hverandre alt. Snakker lett sammen, og kjenner hverandre. Alt ok. "Alle her på bygda vet at vi kun er venner. Nå er en dame interessert i ham da. Veldig også. En nydelig jente med ting på stell. Hun vil ikke at han og jeg skal ha kontakt. Så trist! Han er den jeg kan lufte alt med og vice versa! Så jeg må jo bare holde meg ute av synsvidde da. Han liker det ikke, men klart vi ble enige om hun ikke vil. Føler meg litt ensom nå. Er det håp om at hun godtar meg som bare venn? Etter hvert? Jeg vil jo ikke miste ham, men jeg må finne meg i det nå. Andre i samme sko? Anonymkode: fed65...06f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Så utrolig teit og sårt at hun ikke godtar at dere to skal være venner (du og han). Hun setter jo han i en ekstremt vanskelig situasjon, der han må velge mellom et langvarig vennskap eller en potensiell kjæreste. Jeg tror han må finne ut hvorfor hun ikke ønsker at dere skal være venner. Er det en spesiell grunn for det? I mine øyne virker denne dama utrolig kontrollerende, når hun skal bestemme hvem han skal være sammen med. Jeg er kvinne og jeg har mange kompiser. Hadde en potensiell kjæreste sagt at jeg ikke hadde hatt lov til å henge med mine kompiser, ville det vært skikkelig turn off. Skal jeg liksom ofre vennene mine som jeg har hatt i flere år, ovenfor en kjæreste? Nei vet du hva, det hadde jeg ikke akseptert. Hadde jeg vært han, ville jeg satt foten ned. Hva blir det neste hun skal nekte han liksom? Anonymkode: 1cd54...ac3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Han bør fortelle henne at du er som en søster for han,forstår du er trist.Alle forhold børr tåle nære vennskap 💜 Anonymkode: 74d00...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå