Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 hei alle sammen. Siden jeg ikek leser krim, må jeg finne meg en annen bok til påske..Jeg har lest alle Ambjørnsen bøkene , og synes han er veeeeldig flink. Jeg har ikke fått lest Innocencia Park ennå, men tenkte å lese den i påsken. Noen av dere som har lest den ? og i såfall var den lie bra som tidligere ambjørnsen bøker??? :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har lest den, og den er helt annerledes enn de fleste av de tidligere bøkene hans. Hvis du likte Elling-bøkene, er det på ingen måte gitt at du liker den. Jeg er rimelig altetende, men orket ikke lese den ferdig. La den fra meg halvlest - og det har ikke skjedd på årevis...
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Hmm, sier du det..Jeg hadde en litt sånn dårlig følelse på den boka . Ambjørnsen passer best til å skrive om folk på livets skyggeside, ikke en vellykket forrestningsmann!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Det er nok en forretningsmann dypt inne i sin egen skyggeside, men det er nå så... Det kan jo hende du vil like den!
Gjest Sukkerert Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Er det lenge siden den ble gitt ut? Mulig å låne den på biblioteket?
Brudulja Skrevet 20. mars 2005 #6 Skrevet 20. mars 2005 Er det lenge siden den ble gitt ut? Mulig å låne den på biblioteket? Den kom i høst en gang. Du kan helt sikkert få lånt den på biblioteket.
Gjest Sukkerert Skrevet 20. mars 2005 #7 Skrevet 20. mars 2005 Den kom i høst en gang. Du kan helt sikkert få lånt den på biblioteket. Har lånt Takk for svar.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #8 Skrevet 20. mars 2005 Det er nok en forretningsmann dypt inne i sin egen skyggeside, men det er nå så... Det kan jo hende du vil like den! [/quote ja, skal prøve meg på den om en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå