AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Hvilken butikk handler du mest klær fra?😊 Anonymkode: 9dcbd...222
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 XXL og Cubus. Handler jeg på nett blir det Zalando.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Jeg har lyst til å si at jeg kjøper klær fra miljøvennlige og etiske klesmerker og kjeder, men jeg gjør dessverre ikke det. Dette er noe jeg skal prøve og bli bedre på. Det blir fort HM, Lindex og Mango. Prøver dog å kjøpe klær som inneholder materialer som lett brytes ned i naturen, som bomull, viskose, lyocell, ull, kashmir osv. Holder meg unna polyester og akryl. Anonymkode: 13893...e4a 1
Tøytigern Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Jeg sender kona ut med penger og hun kjøper noe som ligner på det jeg allerede har. 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 I år har det vært mest japanske nettbutikker med vintage/antikk. Noe klær, tilbehør/accessoir, og noe tøy som jeg syr klær av. Anonymkode: 0c203...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken butikk handler du mest klær fra?😊 Anonymkode: 9dcbd...222 H&M Anonymkode: 03e1a...d73 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Zara og Zalando i Norge. Handler ofte fra utenlandske butikker Anonymkode: b2c80...dfb 1
kanelsnurr Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 Boozt (nettbutikk). Companys på byporten er favoritten blandt fysiske butikker. Handlet mye der før jeg fikk barn. Nå handler jeg nesten bare på nett...
FrankDrebin Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Dressmann. Nærmeste sjappa som ikke ruinerer meg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 Handler helt klart mest på vintage- og bruktbutikker. Både fordi det føles mer miljøvennlig, og fordi jeg synes det er gøyere. Elsker å finne en spesiell skatt som ingen andre har, f.eks. en elegant retro-kåpe eller fine kjoler. Iblant handler jeg noe nytt og fint på Ganni, Reformation eller lignende mer dyre butikker/nettsider. Men når det gjelder ting som strømpebukser, sokker og lignende, blir det fort H&M.. Veldig dyrt å handle alt sånt på miljøvennlige fairtrade-butikker, og man kan ikke akkurat kjøpe det brukt heller. Anonymkode: 3ee93...b33 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Jeg handler mest i bruktbutikker og når jeg er utenlands. Tror f.eks alle skoene mine er kjøpt i London eller København, utvalget er så vanvittig mye større der. De siste årene har jeg blitt mye flinkere til å kjøpe bare det jeg trenger, og tenke på at det skal passe sammen med det jeg har fra før av, -så nå handler jeg egentlig ikke mye noe sted Anonymkode: 7c882...869 1
Million Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 (endret) Zalando nettbutikk. Jeg handler nesten aldri klær i vanlige butikker lenger. Kan ikke huske sist det skjedde. Men Zalando handler jeg fra stadig vekk. Nå skal jeg prøve å ha en liten shoppestopp noen mnd.... Endret 30. september 2018 av Million 1
Tøytigern Skrevet 30. september 2018 #14 Skrevet 30. september 2018 15 timer siden, kanelsnurr skrev: Boozt (nettbutikk). Companys på byporten er favoritten blandt fysiske butikker. Handlet mye der før jeg fikk barn. Nå handler jeg nesten bare på nett... Hvilken byport er det vi snakker om her? (Mange byer å velge i.)
Tøytigern Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Handler helt klart mest på vintage- og bruktbutikker. Både fordi det føles mer miljøvennlig, og fordi jeg synes det er gøyere. Elsker å finne en spesiell skatt som ingen andre har, f.eks. en elegant retro-kåpe eller fine kjoler. Iblant handler jeg noe nytt og fint på Ganni, Reformation eller lignende mer dyre butikker/nettsider. Men når det gjelder ting som strømpebukser, sokker og lignende, blir det fort H&M.. Veldig dyrt å handle alt sånt på miljøvennlige fairtrade-butikker, og man kan ikke akkurat kjøpe det brukt heller. Anonymkode: 3ee93...b33 Elegant retro-kåpe? Betyr ikke det gammeldags og pent brukt? Ser for meg sånt som eldre damer har brukt. Mørkebrunt og sånt. Endret 30. september 2018 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #16 Skrevet 30. september 2018 17 minutter siden, Tøytigern skrev: Hvilken byport er det vi snakker om her? (Mange byer å velge i.) Det er et spesifikt kjøpesenter som heter Byporten. Det ligger forøvrig i Oslo. Anonymkode: 917c6...398 2
Tøytigern Skrevet 30. september 2018 #17 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et spesifikt kjøpesenter som heter Byporten. Det ligger forøvrig i Oslo. Anonymkode: 917c6...398 Ah, oki. Da vet jeg hvor det er. Kanskje jeg skal gå dit en gang jeg vil overraske fru Tøytiger med noe. Hun gjør en ganske bra jobb med å kjøpe klærne mine, så kanskje jeg kan finne noe til henne.. Hun kjøper endel ting til meg fra Carlings og Jack & Jones. 1
Elaine Marley Skrevet 30. september 2018 #18 Skrevet 30. september 2018 Jeg har også lyst til å handle mer miljøvennlig og etisk, men skal innrømme at jeg ikke gjør det alltid. Jeg prøver å handle endel brukt, være med på byttekvelder og sånt, men blir endel HM, Asos, Zalando, New look osv også.
Tøytigern Skrevet 30. september 2018 #19 Skrevet 30. september 2018 Til oss kommer det også mange pakker fra Zalando.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #20 Skrevet 30. september 2018 Jeg er ikke glad i å gå i butikker, og stå i de små prøverommene, med en sprudlende dame som maser utenfor. Så jeg elsker Zalando og handler mesteparten av klærne mine der. Anonymkode: 895f0...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå