Gå til innhold

Beat for Beat på Nrk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff hva skal man si?

Dette programmet blir bare mer og mer tragisk, men det som gikk nå på fredag må vel være tidenes kjedeligste utgave. Hvordan kan det programmet være en del av gullrekka til Nrk år etter år?

Anonymkode: d44d6...912

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle heller ønske at de tørket støvet av Bit for Bit - Bilde for Bilde og sendte om igjen. :)

• Liker 4
Skrevet

Er flere år siden sist jeg så på det men jeg er ganske sikker på at de får vite og øve på sangene før programmet. Virker mistenktsomt at de kan alle sanger helt perfekt.

• Liker 1
Skrevet

Liker programmet jeg! Noen ganger er det bra sangprestasjoner om ikke annet. Poenggreiene er ikke så viktig. 

Anonymkode: 5ae4f...499

Skrevet

Beat for beat er fredagens høydepunkt, da koser jeg meg skikkelig, og så Atle da ❤

Skrevet
1 minutt siden, Meadow skrev:

Beat for beat er fredagens høydepunkt, da koser jeg meg skikkelig, og så Atle da ❤

Skjønner ikke at dette kan være fredagens høydepunkt. Atle er jo grei nok han, men han fremstår som en parodi på Ivar Dyrhaug , bare i en litt yngre utgave. 

Anonymkode: d44d6...912

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Meadow skrev:

MÅ han dra opp ermene på dressjakka HVER GANG? Bare for å vise frem tættiser, liksom🙄 Det er irriterende! 

Anonymkode: 1480d...6d1

• Liker 3
Skrevet

Atle er flink han, men han bør lære seg å si noe annet enn "neste sang går sånn herrrr".

Anonymkode: 4d00f...f46

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Er flere år siden sist jeg så på det men jeg er ganske sikker på at de får vite og øve på sangene før programmet. Virker mistenktsomt at de kan alle sanger helt perfekt.

Det er ingen hemmelighet at de øver på forhånd. https://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-program/tema/1516115/tittel/beat-for-beat-bare-juks/side/2

Anonymkode: 1480d...6d1

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

De som er gjester sender inn "ønsker" om sanger de vil ha med. ( info fra en gjest)Ellers så kan noen av oss utrolig mange tekster. Og musikere sikkert flere. 

Anonymkode: 1c7d1...18a

• Liker 1
Skrevet

Programmet er blitt en vits. 

Før var det mer kjente artister, og mer kjente sanger. 

Nå er det stort sett sangere som man aldri har hørt om, og ufattelig mye "vokalonani" (altså "hør hvor mye forskjellig jeg kan gjøre med stemmen min"). Stemmen(e) blir presset til det nesten blir hyl&skrik. 

De få gangene jeg ser på det nå, må jeg skru ned volumet. 

Anonymkode: f5200...f64

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...