Gå til innhold

Designerveske som ikke er stygg og kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan tipse om en kul designerveske som ikke koster mer enn ca 16 K, og som samtidig ikke lyser kjærring. Tidligere elsket jeg vesker, og gikk med det hele tiden. Nå synes jeg nesten alle vesker er kjedelige. 

Hater disse typiske "birkin"-stilene, samt Chanel og LV. 

Det må være en veske som er fin både til fest og rockekonsert. 

Anonymkode: f7525...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen tips til deg til designervesker som ikke er kjerring

Anonymkode: 5e8ba...798

• Liker 1
Skrevet

Mulberry Alexa, muligens?

Anonymkode: 5e4ad...961

• Liker 2
Skrevet

Det du vil ha er denne: https://retro.no/dame/veske/sac-tote-bag-0. Utsolgt der, men mulig å få tak i ellers. Den er dritfin i virkeligheten. Superdeilig skinn. Perfekt størrelse, lett. Passer til alt. Kan se kjedelig ut på bilde, men er virkelig ikke det i virkeligheten. Har sett den både i butikk og på folk på gata. Nydelig!

• Liker 2
Skrevet

Gucci Disco, klassisk og passer til både hverdag og fest! Får plass til alt man trenger også 😊

Anonymkode: c68b5...c7c

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Unika said:

Det du vil ha er denne: https://retro.no/dame/veske/sac-tote-bag-0. Utsolgt der, men mulig å få tak i ellers. Den er dritfin i virkeligheten. Superdeilig skinn. Perfekt størrelse, lett. Passer til alt. Kan se kjedelig ut på bilde, men er virkelig ikke det i virkeligheten. Har sett den både i butikk og på folk på gata. Nydelig!

Den var nydelig!

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gucci Disco, klassisk og passer til både hverdag og fest! Får plass til alt man trenger også 😊

Anonymkode: c68b5...c7c

Det spørs jo på hvor mye man trenger, men den rommer ikke mye. 

Anonymkode: ca22a...da8

• Liker 3
Skrevet

Av "klassiske" vesker så liker jeg Balenciaga First eller City og Alexander Wangs Rockie.

De er ikke de villeste veskene, men klassiske vesker som passer bra til en mer kul og ung stil enn tanteveskene fra Michael Kors o.l.

• Liker 2
Skrevet

9d88d75b482f8ea69391a70868e4bc6a.jpg

Spesialdesignet for godtesnop :arwen:

Mvh @GodtesnopRonja

Anonymkode: 71c07...e0c

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan tipse om en kul designerveske som ikke koster mer enn ca 16 K, og som samtidig ikke lyser kjærring. Tidligere elsket jeg vesker, og gikk med det hele tiden. Nå synes jeg nesten alle vesker er kjedelige. 

Hater disse typiske "birkin"-stilene, samt Chanel og LV. 

Det må være en veske som er fin både til fest og rockekonsert. 

Hva med en liten Philip Lim eller Balenciaga Hip?  Fine og litt tøffe vesker 

image.png.221f954d19da5491b0dd4e7dccbdaadc.pngimage.png.2abc61b31d83249512f0a5012333ea66.png    

Anonymkode: 0f0c2...f5e

• Liker 1
Skrevet

Godt smaken er som baken... hittils ikke sett noen jeg synes er fine. Liker best klassiske enkle uten for mye dill, strass og pynt.

Anonymkode: 03f5a...29d

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9d88d75b482f8ea69391a70868e4bc6a.jpg

Spesialdesignet for godtesnop :arwen:

Mvh @GodtesnopRonja

Anonymkode: 71c07...e0c

Hahaha.. 

Det kom mange gode tips synes jeg. Av en eller annen grunn finner jeg Gucci også litt "kjærring", eller litt over the top. Jeg elsket gucci og Dior monogrammene da jeg var i tyveårene, men nå har jeg litt avsmak. 

Det fine er at mens jeg har lett gjennom jungelen av vesker fant jeg noen som passer perfekt til hardangerbunaden min: 

Relatert bildeRelatert bildeBilderesultat for brystsølje hardangerbunadBilderesultat for brystsølje hardangerbunad

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha.. 

Det kom mange gode tips synes jeg. Av en eller annen grunn finner jeg Gucci også litt "kjærring", eller litt over the top. Jeg elsket gucci og Dior monogrammene da jeg var i tyveårene, men nå har jeg litt avsmak. 

Det fine er at mens jeg har lett gjennom jungelen av vesker fant jeg noen som passer perfekt til hardangerbunaden min: 

Relatert bildeRelatert bildeBilderesultat for brystsølje hardangerbunadBilderesultat for brystsølje hardangerbunad

Sy heller en veske med mønster fra bunaden, istedet for å bruke vanlige vesker

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man bruker vesken som tilhører bunaden. hvis man absolutt må ha med seg mer enn det som får plass der så bør man bruke en helt enkel svart veske.  (eller enkel lys veske til hvite bunader)

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bruker vesken som tilhører bunaden. hvis man absolutt må ha med seg mer enn det som får plass der så bør man bruke en helt enkel svart veske.  (eller enkel lys veske til hvite bunader)

Dere tror ikke at det kanskje var en litt humoristisk tanke bak det innlegget da? Det tror jeg. Det er lov å trekke litt på smilebåndet av alt det rare, kreative og morsomme som finnes der ute i den store verden. 

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skal man ikke. Da er det bedre å sy lommer i skjørtet

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skal man ikke. Da er det bedre å sy lommer i skjørtet

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry at jeg brakte temaet bunad på agendaen. Det var en avsporing. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes YSL sine vesker er veldig stilige. 

Anonymkode: 24d80...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...