Gå til innhold

Føler jeg takler og erfarer så masse annerledes enn "folk flest" :/ ensomt, og lei av andres mas om å være normal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det er ikke spesielt vanlig" og sånt. Jeg er til utredning for hva det kan være med meg. Men jeg har alltid følt meg veldig annerledes enn de andre. Alle er unike på hver sine måte, og noen mennesker fokuserer du bare ikke på i lengden. Men du har alltid et nettverk. 

Det virker som det er lov å kalle noen spesiell eller kalle seg selv det, dersom det er på den negative måten. Janteloven? Sier du at du er spesielt pen eller noe, så blir det arrogant. Er du spesiell, som rett og slett annerledes i personligheten sier alle det. 

Folk flest :

- skal prakke på andre sitt livsdyn og fortelle hva som er normalt, og være rådgivere.

- opplever flere brudd, ustabile og usunne forhold

- har mange sexpartnere 

- tar utdannelse pg mener at tjener man under 20.000 mnd så er man lutfattig.

- legger på seg og begynner på alle dietter som media anbefaler.

- mener at å finne seg kjæreste fra annet land ikke er fornuftig og egetnlig helt dødfødt.

- har mange kjrælighetssorger, men kommer alltid over det.

meg

- orker ikke å gi andre så mye av mitt livssyn. Jeg vet jeg ikke kan forandre dem

- Har ikke hatt kjæreste, og det må føles virkelig verdt det for at jeg skal få.

- har ikke hatt sex, jeg må være forelsket og helst i forhold

- føler ikke jeg trenger utdannelse for å klare meg bra.

- har fremdeles forbrenninga jeg hadde som tenåring og veier 57. Er 181 cm

- vil helst ha en kjæreste fra utlandet. Berikende med andre kulturer og avstanden holder i mine øyne styrken i forholdet. Jeg trenger ikke å bo med noen. 

- får grusomt kjærlighetssorg når jeg først får det. Jeg sliter virkelig med å takle det...

Anonymkode: 1116e...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det er ikke spesielt vanlig" og sånt. Jeg er til utredning for hva det kan være med meg. Men jeg har alltid følt meg veldig annerledes enn de andre. Alle er unike på hver sine måte, og noen mennesker fokuserer du bare ikke på i lengden. Men du har alltid et nettverk. 

Det virker som det er lov å kalle noen spesiell eller kalle seg selv det, dersom det er på den negative måten. Janteloven? Sier du at du er spesielt pen eller noe, så blir det arrogant. Er du spesiell, som rett og slett annerledes i personligheten sier alle det. 

Folk flest :

- skal prakke på andre sitt livsdyn og fortelle hva som er normalt, og være rådgivere.

- opplever flere brudd, ustabile og usunne forhold

- har mange sexpartnere 

- tar utdannelse pg mener at tjener man under 20.000 mnd så er man lutfattig.

- legger på seg og begynner på alle dietter som media anbefaler.

- mener at å finne seg kjæreste fra annet land ikke er fornuftig og egetnlig helt dødfødt.

- har mange kjrælighetssorger, men kommer alltid over det.

meg

- orker ikke å gi andre så mye av mitt livssyn. Jeg vet jeg ikke kan forandre dem

- Har ikke hatt kjæreste, og det må føles virkelig verdt det for at jeg skal få.

- har ikke hatt sex, jeg må være forelsket og helst i forhold

- føler ikke jeg trenger utdannelse for å klare meg bra.

- har fremdeles forbrenninga jeg hadde som tenåring og veier 57. Er 181 cm

- vil helst ha en kjæreste fra utlandet. Berikende med andre kulturer og avstanden holder i mine øyne styrken i forholdet. Jeg trenger ikke å bo med noen. 

- får grusomt kjærlighetssorg når jeg først får det. Jeg sliter virkelig med å takle det...

Jeg er ikke opptatt av hva som er normalt, men dette høres iallfall ikke unormalt ut. Synes du bør være som du er uansett.

Anonymkode: e482f...1ac

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ikke et plukk som var spesielt med dette. Miljø er det det handler om. Du er som 90 % andre. Men hvorfor vil du ha utenlandsk kjæreste?? 

Anonymkode: 225e1...240

Skrevet

Ikke min erfaring med hvordan folk flest er og du er ikke spesielt spesiell eller annerledes utfra det du skriver.

Hvis folk ikke godtar hvem du er så er de ikke verdt tiden din. Skjønner ikke hva det er med folk som mener at alle må være like. Hva så om det ikke er spesielt vanlig?

Anonymkode: dadb6...162

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke et plukk som var spesielt med dette. Miljø er det det handler om. Du er som 90 % andre. Men hvorfor vil du ha utenlandsk kjæreste?? 

Anonymkode: 225e1...240

Nei man er aldri spesielt spesiell når man påpeker at man føler på det selvsagt. Sier man ingenting om at man er spesiell og det fører til at du kanskje blir litt utenfor osv så sier andre at man er spesiell i stedet. 

Jeg MÅ ikke ha utenlandsk kjæreste. Men jeg har latt meg påvirke av andre for mye som sa at det aldri kom til å fungere osv. Så har jeg bare blitt sint på meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...