AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Jeg er ei 25 år gammel jente som føler jeg har havna litt i feil retning. Jeg studerer spesialpedagogikk, har jobbet lenge i barnehage og er snart ferdig med master (spesialiserer meg innenfor barn som har psykiske vansker). Trivdes i barnehagen, men ikke noe jeg kunne tenke meg i det lange løp, blir for stressende... Jeg kunne tenke meg å jobbe i skole, men vet ikke helt om jeg passer inn. Tror det kan være ganske utfordrende (har aldri jobbet i skole før). Er rett og slett redd for at jeg har tatt feil utdanning. Jeg har slett slitt psykisk og vet ikke om jeg er kompatibel nok til å kunne jobbe med barn som sliter, selv om jeg synes det er veldig meningsfullt. Nå jobber jeg som miljøterapeut ved siden av studiene, og dette er heller ikke noe jeg ønsker å jobbe med i framtiden. Synes at det å jobbe med utviklingshemmede ikke er veldig givende og jeg har ikke tålmodigheten til det. Jeg ønsker å ha en jobb hvor jeg ikke jobber turnus, helst sånn 7-15 jobb, og ha fri i helger. Jeg interesserer meg for friluftsliv, mac og photoshop, og liker å sitte og trykke på pcen. Jeg tror egentlig en slags kontorjobb hadde vært noe for meg, men vet ikke innenfor hva... Noen som har noen tanker til hva jeg kunne passet som? Anonymkode: 0ac88...cbd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Da må du nesten kontakte en yrkesveileder Anonymkode: e2e15...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå