Gå til innhold

Føler meg midt i mellom to gjenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente som er interessert i klær, mote, sminke, feste en sjelden gang, men samtidig trening, friluftsliv, kortspill. 

Alle vennene jeg har tilhører én av de kategoriene og jeg føler at jeg ikke passer helt inn noen steder. Friluftsvennene mine ser ned på de som bruker mye sminke og som fester. Og de som tilhører den andre gjengen ser ned på de som liker tur og friluftsliv. 

Det fører til at jeg "gjemmer" den ene siden av meg avhengig av hvem jeg er med. Selv om jeg vet at jeg egentlig ikke behøver det. Nå skal jeg ta vippeextension og er redd for at halvparten av vennene mine skal synes jeg er teit. 

Anonymkode: 508ca...c91

Videoannonse
Annonse
Gjest andysowhat
Skrevet (endret)

Stå frem og vær stolt over degselv.

Altså vært stolt når du klarer å være sterk nok til vise deg selv frem, og da ikke på en sleskette manipulativ måte. Det er greit at man ikke passer inn noe steder. Men problemet er når du ikke viser deg frem, så klarer ikke andre å forstå hvem du er og da klarer ikke andre å se om de passer sammens med deg. Det kan gjøre det slik at de tror at de ikke passer sammen med deg, som igjen vil gi deg følelsen av at du ikke passer sammen med de, fordi ingen gir tegn til deg at de liker deg.

Endret av andysowhat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...