Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #21 Del Skrevet 29. september 2018 29 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Jeg liker store flotte bryster 😍 Ja, det er nydelig 😊😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #22 Del Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ? Dummeste jeg har lest i dag. Du vet da ingenting annet enn jeg har små pupper, så du kan umulig vite om du vil støtte meg uansett hva jeg gjør i livet😂 Anonymkode: 60725...ff1 det fineste jeg har lest i dag, tenk at du bryr deg sånn om meg. Anonymkode: a95cc...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #23 Del Skrevet 29. september 2018 4 hours ago, Eugene Onegin said: Personlig foretrekker jeg mellom store bryster. Hva skal du mellom de store brystene å gjøre? Forresten, ikke svar på det. 😛 Anonymkode: 84815...eee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 29. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnene i min familie, inkludert meg selv, er høye, veldig slanke med sped benbygning men har store bryster. Jeg tror aldri jeg har sett en jente/kvinne (utenom silikon da) som er like slank som meg, moren min og tanten min, men med like store/større bryster. Jeg er kjempeglad for at jeg har arvet det, er noe av det jeg er mest fornøyd med kroppen min. Eneste er at det ikke er så fint med gedigne hengepupper som de fleste med store bryster får etter amming.... Anonymkode: 9caeb...bad Kjempefint at du har arvet det😊 Liker måten du fortalte om dette på også😊😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #25 Del Skrevet 29. september 2018 13 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Da bør du se ammevideoen til Funkygine på TV2 god morgen Norge 😉 Ja, det må jeg da😊😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #26 Del Skrevet 29. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Dummeste jeg har lest i dag. Du vet da ingenting annet enn jeg har små pupper, så du kan umulig vite om du vil støtte meg uansett hva jeg gjør i livet😂 Anonymkode: 60725...ff1 Sikkert bare et utslag av psykiske problemer😊 Han/hun er sikkert bare full av omsorg og kjærlighet pga mangel på det selv i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #27 Del Skrevet 29. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter graviditet, mener du Det er hormoner under graviditeten som gjør dette, ikke ammingen. Er selv en av de med store bryst, og jeg ønsker meg sterkt brystreduksjon. Synes de er tunge, jeg må alltid gå med bh, har jeg bare bittelitt utrigning ser det vulgært ut etc. "Dessverre" er mannen min som TS, så han får nesten panikk av tanken på brystreduksjon 😛 Anonymkode: 38f9d...3bf Du må hilse mannen din så mye😊 - men selv om jeg elsker store flotte bryster, så mener jeg helsa di må komme først. Er nok tungt. Er det enda tyngre å slippe dem ut og gå uten BH vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #28 Del Skrevet 30. september 2018 Er ung lesbisk med mellomstore bryster. Blir så trist av å høre jenter som misliker brystene sine. For min del er alle bryststørrelser vakre, fordi de passer kroppsfasongen. Anonymkode: a7a79...930 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. september 2018 #29 Del Skrevet 30. september 2018 Ammepupper og stringtruse. Da er helgen berget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #30 Del Skrevet 30. september 2018 Nei, har små pupper og det har aldri falt meg inn å være misunnelig på de som har store pupper, hvorfor skal jeg kaste bort energi på det? TS, bruker du mye tid på å misunne andre menn størrelse eller fasong på penis? Anonymkode: 27780...21e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 1. oktober 2018 #31 Del Skrevet 1. oktober 2018 På 29.9.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Jeg er generelt glad i brystene mine, men det er jo ulemper ved alt. Det jeg kanskje misliker mest er hvordan det begrenser bekledningen. Jeg er slank, men hvis jeg har en litt stor topp, så ser jeg generelt stor ut. Jeg er nødt til å markere midjen for å vise at jeg har den. Når jeg ser bilder av meg selv der jeg har en stor genser så ser jeg lubben ut, og jeg hater det. Anonymkode: b7790...b1f Nå gikk det opp et lys for meg😂 jeg er litt stor, men det hjelper jo ikke med gensere som er litt løse når puppene er litt store også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #32 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har 70j og har ikke ryggproblemer. Kjøper kvalitetsbher, og får de løfta opp der de hører hjemme. Det var en jeg datet som trodde jeg hadde silikonbryster. Men de er 100% naturlige. Liker de for det de er og kler meg etter kroppsfasongen min. Det vil si enkelt, men pent. Anonymkode: 60563...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #33 Del Skrevet 3. oktober 2018 På 29.9.2018 den 19.46, Gjerrigknark skrev: Jeg liker store flotte bryster 😍 Kunne du hatt lyst til at vi ble kjent med ei dame med store flotte bryster og vi kunne ta av henne BHen og studere hennes store vakre bryster og smake litt på dem? Herlig å tenke på og drømme om da☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #34 Del Skrevet 3. oktober 2018 På 1.10.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev: Nei, har små pupper og det har aldri falt meg inn å være misunnelig på de som har store pupper, hvorfor skal jeg kaste bort energi på det? TS, bruker du mye tid på å misunne andre menn størrelse eller fasong på penis? Anonymkode: 27780...21e Hehe nei, jeg gjør jo ikke det☺ Godt sagt. For øvrig modig av deg - den falt jeg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #35 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hvordan er sex akten ved doggystyle? Vaier brystene bra da? Anonymkode: a95cc...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #36 Del Skrevet 4. oktober 2018 Uff. Enda en patetisk runketråd. Anonymkode: ede6c...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #37 Del Skrevet 5. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er sex akten ved doggystyle? Vaier brystene bra da? Anonymkode: a95cc...8c8 Ja, da vaier brystene hennes så godt☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #38 Del Skrevet 5. oktober 2018 Skulle ønske jeg hadde null pupp, jeg. Liten B-cup og de er likevel i veien! Verker som faen under PMS. Peace and love mine storbrystede puppejenter ❤ ikke la mannfolka sette oss opp mot hverandre ved å dra inn misunnelse og barnslig drit. Anonymkode: 5510e...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #39 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Skulle ønske jeg hadde null pupp, jeg. Liten B-cup og de er likevel i veien! Verker som faen under PMS. Peace and love mine storbrystede puppejenter ❤ ikke la mannfolka sette oss opp mot hverandre ved å dra inn misunnelse og barnslig drit. Anonymkode: 5510e...b90 Net det greier dere jo helt fint alene. Anonymkode: 09ced...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #40 Del Skrevet 5. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Net det greier dere jo helt fint alene. Anonymkode: 09ced...a30 Som du kan lese i posten min så gjør jeg ikke det, Mr. Negging. Anonymkode: 5510e...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå